środa, 16 grudnia 2015

Blogmas #3 - prezenty

Hej!
Dziś mam dla Was obiecany post z prezentami. Najpierw pokażę Wam prezenty które ja kupiłam, a potem co dostałam. Mam nadzieje, że po obejrzeniu ich nie będziecie mieć jakiegoś wielkiego kłopotu z kupnem prezentu, tylko coś Was zainspiruję :)
Co kupiłam?
Na klasowego Mikołaja wylosowałam dziewczynę, której totalnie nie znam, więc co można wtedy kupić? Wydaje mi się, że dobrą opcją dla dziewczyn są lakiery do paznokci, możemy podglądnąć jaki mniej więcej styl ma ta dziewczyna i kupić coś pod to. Dołożyłam do tego urocze świeczki z H&M, bo kto nie lubi wieczorem w zimę zapalić sobie świeczki przy oknie? :)
Dla mojej przyjaciółki Kasi kupiłam poduszkę w Home&You z milutką i świąteczną poszewką. W sumie zastanawiam się czy sama sobie takiej nie kupić, bo jest przeurocza. Do tego w Smyku znalazłam Karaoke z jej ulubionej bajki.
Dla Dominiki kupiłam bluzkę, oczywiście nie pierwszą lepszą, a z czymś związaną - z jej ulubionym filmem , który ma niedługo swoją premierę: Gwiezdne Wojny, Do tego wybrałam lakier  z jej ulubionym kolorem - zielonym. Prezent ogólnie jej się bardzo spodobał, zwłaszcza bluzka, więc jeśli macie w gronie sowich znajomych osoby kochające ten film polecam zajrzeć do Housa :)
Kolejnym pomysłem na prezent świąteczny są oczywiście skarpetki związane z tym czasem! Te które ja akurat kupowałam, są mega grube (idealne na zimę) i mega urocze ;) Kupione w H&M (były też inne wzory) Do skarpetek kupowałam również case na telefon, jednak zapomniałam totalnie zrobić mu zdjęcia, bo przyszedł później ;/
Z takich już mniej sentymentalnych rzeczy, które mogłyby sprawdzić się nawet na prezent, jest czarna, duża , jakże modna torebka (koleżanka, ciągle pożyczyła od mamy i w sumie dawała nam małe sugestie, więc się złożyłam z koleżankami)
Przedostatni prezent to nerka (inaczej kołczan prawilności) , które są również ostatnimi czasy bardzo modne. Kinga z którą byłam w  Warszawie, gdy je gdzieś zobaczyła, to oszalała,  więc postanowiłyśmy z Kasią się dla niej złożyć i sprawić małą radość :)
wiem, że na zdjęciu mało widać, ale nie mogłam rozpakować ;/
Ostatnim prezentem jest  już  mały upominek, dla koleżanek z klasy, które poznałam dopiero w tym roku i bardzo się polubiłyśmy. Kupiłam jednej czekoladki, a dla bliźniaczek edycje specjalną z ich ulubionej bajki "Minionków". Do tego wywołam jeszcze parę naszych selfie który zdążyłyśmy porobić ;)
Zdjęcia są ogólnie bardzo dobrą opcją na dodatek do prezentu, Wywoływałam je również dla wszystkich osób którym kupowałam prezenty. W empiku, gdy wywołujesz ponda 100 zdjęć dostajesz zniżkę, a także, gdy zamawiasz u nich pierwszy raz końcowa kwota jest obniżana o 60%, także bardzo korzystnie. (zdjęcia wywołujesz przez internet i potem odbierasz w sklepie) POLECAM.
Teraz może co ja dostałam?
Ogólnie w tym roku moja kolekcja misiowatych rzeczy bardzo się zwiększa, na co oczywiście nie narzekam po za tym, że powoli tracę miejsce na moim łóżku ;)
Od Kasi i Dominiki dostałam ogromnego niedźwiadka, który jest przeeeemilutki i ostatnio uwielbiam z nim spać (czyt. na nim) Od Julki dostałam taką paczkę Kinder (słodycze + uroczy misio)
Od bliźniaczek dostałam kupę.... poduszkę w jej kształcie, prześmieszny prezent z którym chodziłam po całej szkole ;) Od rodziców (czyt. Mikołaja) dostałam przepięknie pachnące perfumy od Bruno Bani, 3 lakiery i grube skarpetki.
Ogólnie jestem zadowolona z prezentów w tym roku. Wszystkim spodobały się moje podarunki, co mnie bardzoo cieszy, serio, to niesamowite jak bardzo uśmiech drugiej osoby potrafi sprawić, że czujesz się dobrze!
Przypominam o KONKURSIE ŚWIĄTECZNYM, gdzie tematem są inspiracje świąteczne!
Do wygrania są kartki świąteczne, a także polecenie ich blogów u mnie ;)
(szczegóły TUTAJ)

54 komentarze:

  1. Same must have :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne rzeczy, ta poduszka szczególnie xD
    byajina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Heheh super poduszki :).
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mój Blog - klik!
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam)w bocznym pasku.
    Lub w link podany w poście.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Szczegóły na blogu w ostatnim wpisie.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    ZAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  4. czekoladki <3 to zawsze powoduje uśmiech na mojej buzi :P


    ______________________
    blog.justynapolska.com
    fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, jejku super prezenty! Genialny ten poduszaczek <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prezenty! Ja zawsze mam problem z kupieniem czegoś komuś. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne prezenty:) Ja dzisiaj też kupiłam już wszystkie podarunki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam dzisiaj w Home&You i tam są takie śliczne rzeczy, że myślałam, że nie wyjdę z tego sklepu :)
    Super prezenty !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super.Wszystko mi się podoba.:)
    Te skarpetki są mega.<3
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne prezenty, widać, że trafione :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne prezenty! Wszystko mi się podoba! Skarpetki i poduszki świetne! <3

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne pomysły na prezenty! Zwłaszcza świeczki i lakiery moje ulubione rzeczy! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, u mnie na Mikolajki sie tak n ie obdarowujemy z koleżankami, prędzej na Wigilie :D Fajne prezenty, poduszka smieszna haha :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne pomysły na prezent. U mnie tradycyjnie już takie skarpetki zimowe znajdą się w tym roku pod choinką :) a ta czerwona poduszka jest przeurocza, aż sama bym sobie taką chętnie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne pomysły na prezent jestem pod niesamowitym wrażeniem :3 Brałabym tego misia ,bo jest przeuroczy <3

    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Koszulka z Lordem Vaderem - chciałabym dostać taki prezent ! Bardzo fajny post - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Poduszka zabawna ale sama chyba nie zdecydowałabym się żeby komuś taki prezent zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne pomysły, ja bardzo lubię dostawać świece, kosmetyki, czy jakieś świąteczne gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajne skarpetki, słodyczy nigdy za wiele:) i jeszcze raz gratuluje wygranego meczu!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi się pomysły podobają. Zwłaszcza skarpetki i kolory lakierów. Też chcę takie, no...
    http://uliczkami-barcelony.blogspot.com/ - Tutaj zapraszam na moje opowiadanie. Sama oceń, czy warto czytać :).
    http://want-cant-must.blogspot.com/ - klimaty lifestylowe

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny post :)
    A bluza bombowa :D
    Pozdrawiam <3
    http://martynaa-blooog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Poduszka w nordyckie wzorki i skarpetki są cudne.

    A ta poduszka w kształcie... o mamo! Mają ludzie pomysły! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Haha ta poduszka rozwala system :D A perfum bruno banani jest cudownmy <3
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny pomysł ze zdjęciami. Ta poduszka mnie rozbawiła :)
    izablog4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja bym się ucieszyła gdybym dostała 1 zestaw, fajna kupa XD.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. te skarpetki sa urocze ockmewmfkc

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Najfajniejsze chyba skarpetki, takie świąteczne :) Super post :)
    http://aleksaandrinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wybrałaś świetne prezenty dla swoich znajomych ;)!
    Poduszka kupa, no genialne! haha
    maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam podobne skarpetki, ta świąteczna podusia super:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Skarpetki są świetne - takie świąteczne :D marzą mi się takie :)
    zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne rzeczy ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale fajne. :D
    Z koleżankami robiliśmy takie świąteczne losowanie. :D W poniedziałek idziemy wszyscy do jednej z koleżanek by wymienić się prezentami. <3
    Jednak dla innej koleżanki i kolegi zrobiłam paczki. :)
    Fajne prezenty dostałaś i kupiłaś. :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale fajne rzeczy !
    zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam te perfumy<3,a poduszka kupa świetna:D:D

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow, sama bym chciała takie dostać<3


    www.neverwithoutglasses.blogspot.com zapraszam po trochę nowości

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne prezenty wymyśliłaś :3
    http://pesymistycznaksiezniczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajne prezenty kupiłaś dla swoich koleżanek. Dziękuję za ciekawe pomysły.
    Pozdrawiam,annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny post :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne pomysły na prezenty :)
    Uważam, że każdy prezent jest świetny, kiedy daje się go od serca. :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne rzeczy! Świetne i cieplutkie skarpetki ;p
    aroundempty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. uwielbiam zdjęcia z lampkami! Świetny blog! Zapraszam na otwarcie mojego bloga: http://poznawaniequeenbee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne prezenty :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń