sobota, 5 grudnia 2015

Bye autumn

Hej!
Święta są już coraz bliżej, a Mikołaj właściwie już jutro! Kupiliście już prezenty? Ja ostatnio właśnie byłam na 5h obchodzie wszystkich możliwych sklepów z ciekawymi rzeczami w poszukiwaniu fajnych prezentów. Na szczęście już wcześniej zrobiłam sobie listę co dla kogo kogo kupić i prawie wszystko poszło zgodnie z planem. Polecam taki sposób, bo wtedy i nie będziesz musiał myśleć ciągle czy czegoś zapomniałaś, i będziesz mieć mniej więcej określony cel, co bardzo ułatwia zakupy. Ogólnie jestem zadowolona z tego co kupiłam i myślę, że znajomym się wszystko spodoba, bo są to przemyślane prezenty :) Chętnie bym Wam je pokazała, jednak moi przyjaciele czasami zaglądają na bloga i nie chciałabym im zepsuć niespodzianki, więc myślę, że pokaże Wam to za jakiś tydzień. Wiem, że wtedy to już będzie "musztarda po obiedzie" i tak trochę bez sensu. Jednak są też osoby które kupują prezenty zamiast na mikołaja, to na gwiazdkę albo też tu i tu, więc może coś im się jeszcze spodoba albo ich zainspiruje. Po za tym, w tym roku nie kupowałam specjalnie świąteczny rzeczy wiec na urodziny takie prezenty też się powinny sprawdzić ;)
 Jak na razie to Wy możecie się pochwalić co fajnego kupiliście przyjaciołom, rodzinie, znajomym, bo jestem ciekawa ;)
Zdjęcia są mało świąteczne, bo jeszcze z okresu jesieni, jednak już niedługo na moim blogu powinien zapanować zimowo-świąteczny klimat.
Chciałabym jeszcze polecić parę blogów które klikały w ostatnim poście:
Zapraszam do zaobserwowania mnie na:
Instagramie--> bajolaa
Snapchacie---> thisisolaa

57 komentarzy:

  1. In love with your scarf, dear :D
    amazing photos <3


    NEW WISHLIST POST | Dear Santa…
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety w tym roku mam wszystko na ostatnią chwilę :D :(

    Kliknij-Official Patty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia! Masz niesamowite włosy i oczy <3
    Zapraszam do siebie :) http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja juz za stara jestem na Milolaja :)

    ___________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne zdjęcia :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz świetne, duże oczy! :) prezenty pokaż, mi się przyda jakaś pomoc aby kupić prezenty pod choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też w tym roku zrobiłam małą listę co chciałabym kupić innym ale jeszcze zobaczę jak to wszystko mi pójdzie.
    Śliczne zdjęcia!!!!

    Jeżeli możesz to poproszę o klikanie w linki pod ubraniami: http://hellomyflower.blogspot.com/2015/11/whish-list-dresslink.html

    A jeżeli chcesz sobie coś poczytać to zapraszam tu: http://hellomyflower.blogspot.com/2015/11/we-make-our-history.html

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne zdjęcia
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia ♥
    http://pozytywnaanzela.blogspot.com/2015/12/mini-podsumowanie.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej, 5 godzin to jednak trochę dużo :/ Ja już mam wszystkie prezenty i nie mogę się doczekać, kiedy je w końcu dam innym :) Świetne zdjęcia!
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja w tym roku dla bliskich zaopatrzylam sie glownie w ubrania i ksiazki + perfum dla mamy :)/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudowne zdjęcia! *.* Wprost mnie urzekły :))

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne klasyczne połaczenie.

    podobasz mi się w takiej stylizacji. SUPER

    OdpowiedzUsuń
  14. fantastycznie wyglądasz. Uwielbiam Twoje stylizacje :)
    Lubię kupować prezenty wcześniej aby właśnie poszło wszystko gładko :P
    klikniesz u mnie?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia są cudowne!
    Ja w klasie kupuje prezent dla kolezanki, bo mielismy losowanie.
    Kilka dni temu każdy mówił co chce dostać i wszyscy chcą kart podarunkowe ;')

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Żałuję, że ta złota polska jesień trwała w tym roku tak krótko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Na mikołajki zazwyczaj kupuję rodzince coś słodkiego, a "grubsze" prezenty robię pod choinkę :) Fajnie wyglądasz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazwyczaj prezenty kupuję dopiero na święta, świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uroczo wyglądasz! Super!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: stylizacja PRECIOUS BEIGE - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia, jesteś bardzo ładna! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zwykle cudowne zdjęcia :)
    Uwielbiam Twoje włosy!
    Wesołych Mikołajek!
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne zdjęcia ;)

    zapraszam na nowy post ;>
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja w sumie nie wiem czemu niektórzy kupują sobie prezenty na Mikołajki. Jakieś słodycze to okej, czemu nie, ale boże narodzenie za rogiem, to chyba podwójnie trzeba kupić, jeśli już się obchodzi.. ;p Ładne zdjęcia

    Outsider's eyes, zapraszam! :)
    ROZDANIE tutaj

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam już parę prezentów ale muszę jeszcze dużo dokupić.:)
    Uwielbiam kupować prezenty!


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja część prezentów mam już kupionych :) Ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowna stylizacja! Jesteś piękna *.* . Ja już mam prawie wszystkie prezenty kupione :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Your photos are lovely! You look beautiful. :)

    Florals&Smiles

    OdpowiedzUsuń
  28. Mikolajek nie obchodzimy, ale prezenty pod choinke juz zakupione. Poszlo szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  29. wonderful! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Na tych zdjęciach cholernie przypominasz mi jedną dziewczynę z którą byłam na obozie, są śliczne! Co do prezentów dla bliskich: dla bf wybrałam koszulkę z napisem friends (mam taką samą!)i książkę "Niall'a", możliwe, że uda mi się też kupić jej album 1D - up all night. Do if powędruje świąteczna płyta Justina. Oprócz tego wysyłam około 25 kartek do znajomych i czytelników, myślę, że to fajna sprawa!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    Nie zapomnij zaobserwować :D
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia :)
    Masz racje ,zawsze jest problem z wybraniem odpowiednich prezentów.
    Zapraszam na wpis : http://natalie-forever.blogspot.com/2015/12/maska-krem-z-ogorka-tajskiego.html
    Poklikałabyś mi w reklamy ? Odwdzięczę się :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładnie wyglądasz na zdjęciach :) Ja niestety nie miałam jeszcze czasu przejść się po sklepach w poszukiwaniu prezentów dla bliskich. :)
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciągle jeszcze szukam prezentów pod choinkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Czekam na te świąteczne posty! :D Śliczne, jesienne zdjęcia <3
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne zdjęcia, a Mikołaj jak to Mikołaj był :D
    zapraszam http://sisterse-k.blogspot.com/2015/12/pojdziesz-do-papierowych-miast-i-nigdy.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładnie wyglądasz , super zdjecia ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. ja też lubię myśleć w wyprzedzeniem co dla kogo kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Co prawda mikołajki już były, dlatego powiem, że u mnie się one udały
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  40. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.

    http://bekleveer.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  41. prezenty kupione :-) zwykle zaczynam kupować je ze sporym kilkumiesięcznym wyprzedzeniem - widzę coś i myślę o danej osobie :-)Piękne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  42. wow, 2 zdjęcie od dołu *-*
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja w tym roku nie robiłam prezentów. Świetne zdjęcia! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. A ja nie kupiłam jeszcze prezentów dla przyjaciółek.. Lecz mam w planach kupić coś :) Zdjęcia są piękne *_*

    xjulliettx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne zdjęcia, bardzo ładny masz też szal, no i może być na prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne zdjęcia, bardzo ładny masz też szal, no i może być na prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Przesliczne zdjecia naprawde <3 Jejku jak ja kocham takie fiolety i rozne borda a taki kolor winny to w ogole musze to miec! :3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  48. Piekna jesien mamy tego roku! Tutaj w Ameryce nadal jest relatywnie cieplo jak na grudzien :)

    Pozdrawiam!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękna jesień. Bardzo ładnie wyszłaś. Czapka ma śliczny, mój ulubiony kolor ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Super zdjęcia, świetny szalik i czapka!Fajnie, że udało się kupić prezenty zgodnie z planem, bo ja to zwykle tak nawymyślam , że nic nie mogę dostać i muszę z internetu zamawiać. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń