środa, 30 grudnia 2015

Bye Bye 2015

Hej
Jak to mówią święta, święta i po świętach... Jak dla mnie strasznie szybko minęły, trochę za szybko, mam nadzieje, że ten czas spędziliście miło w gronie najbliższych, tak jak ja :)
Serię blogmas zakończyliśmy trochę na słodko, bo postem o ciasteczkach, żałuję, że tak późno ją zaczęłam i wyszło tylko 5 postów, ponieważ bardzo Wam się spodobała, mam nadzieje, że w następnym roku też uda mi się to zrobić.
Zdajecie sprawę, że już jutro sylwester? Że już jutro rok 2015 dobiegnie końca? Bo ja w ogóle...Ten rok był wspaniały, tyle się działo, poznałam tylu wspaniałych ludzi, na pewno wiele chwil z niego zostanie w mojej pamięci na długo. Obawiam się teraz tylko, że 2016 okażę się być gorszy, ponieważ z niektórymi ludźmi nie chodzę już do jednej szkoły i nie widzę ich już tak często. Jednak mam nadzieje, że kontakt się nie urwie, tylko nasza znajomość będzie trwać i trwać jeszcze na długo. Dziękuję Wam, że byliście ten rok ze mną, czytaliście mojego bloga, bo jednak w tym roku bardzo się rozwinął, z resztą jak ja jeśli chodzi o sposób pisania itd. Jeśli by porównać pierwszego posta z  teraźniejszymi, można będzie zobaczyć znaczną różnicę, z czego się bardzo cieszę.
Jak Wam minął 2015 rok?






Zapraszam do zaobserwowania mnie na:
Instagramie--> bajolaa
Snapchacie---> thisisolaa

44 komentarze:

  1. rok 2015 w sumie spoko, czekam na 2016 XD
    bardzo fajne zdjęcia
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie też święta szybko minęły a co do 2015r. to nie był najgorszy dużo się wydarzyło dobrych rzeczy ale były też i złe ;)norma. Bardzo ładne zdjęcia

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W 2015 roku spotkało mnie parę trudnych sytuacji i wieeeeeele pięknych chwil, więc rok 2015 oceniam na plus;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie 2015 rok minął nawet całkiem dobrze :)
    Piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam

    Hopefulness Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz racje, święta minęły bardzo szybko.
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    http://johannnnnnka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten rok dla mnie był całkiem fajny. Ważne by kolejny był jeszcze lepszy
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie rok 2015 był bardzo udany, przyniósł wiele pozytywnych zmian :))
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie 2015r. nie był tym najlepszym, pomimo tego, że na wakacjach też poznałam wspaniałych ludzi. Niektóre sytuacje niestety go popsuły.:(

    http://patrvcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie 2015 był przeciętny :) Szczęśliwego nowego roku :*/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  10. 2015 był bardzo dobry, ale jego końcówka..Masakra, wszystko się pozmieniało. Zobaczymy co przyniesie 2016 ^^
    Śliczne zdjęcia <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia
    rok 2015 uważam za udany :)
    rozwinęłam swojego bloga i podjęłam współpracę z kilkoma firmami :)
    klikniesz w reklamy u mnie na blogu ?
    odwdzięczę się :)
    http://natalie-forever.blogspot.com/2015/12/aromatyczny-cynamon-i-orzezwiajaca.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne zdjęcia! życzę Ci udanego 2016 roku! Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie ten rok był taki sobie mam nadzieje, ze następny będzie lepszy.
    Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam nadzieję, że 2016 bedzie lepszy niz 2015

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia i Szczęśliwego Nowego Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten rok minął mi niesamowicie przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten rok był dla mnie raczej niskiej jakości i nie sądzę by zmieniło się to w 2016. Ja jestem kiepska w utrzymywaniu znajomości, ale wiem że trzeba dużo ze soba rozmawiać, albo raczej systematycznie. :P

    Outsider's eyes zapraszam :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Rok 2015? Taki sobie..mogło byc lepiej, ale nie narzekam :P
    Super zdjęcia! Szczęśliwego Nowego Roku! ^^
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie 2015 rok był rokiem pełnym zmian i wyzwań. Przyznam, że był trudny dla mnie.
    Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zdjęcia - to był dobry rok. Miałam szansę poznać świetnych ludzi,zrobić kilka nowych rzeczy :-)
    Happy New Year 2016 :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też nie mogę uwierzyć w to że 2015 już się kończy. ;)
    Bardzo ładny szalik, świetne ujęcia.
    maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo szybko minął, też nie mogę uwierzyć ;o

    Zapraszam do siebie :>
    http://owocowa-dama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia, nom, bardzo szybko minął :/.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. mam dla Ciebie dobrą wiadomość, Święta wcale się nie skończyły ;)
    okres świąteczny trwa do 2 lutego :)

    Wszystkiego Dobrego na Nowy Rok ❤️

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostatnio szybciej i szybciej wszystko mija :/
    Może obserwujemy?
    Jeśli tak napisz w komentarzu. Zrobię to samo. :)
    http://pamellee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo fajną masz kurtę :3
    i super zdjęcia :D
    Mi minął super :)
    Szczęśliwego Nowego Roku ;*
    http://swiatwedlugkaro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Rok 2015 był dla mnie dobry ale nie najlepszy :D
    Życzę Ci Szczęśliwego Nowego Roku, udanego sylwestra i spełnienia marzeń ! :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Rok 2015 nie był zły, ale nie uważam żeby był najlepszy ;)
    Jednak to najlepszy rok pod względem bloga, ponieważ w tym roku go założyłam!
    Świetne zdjęcia *.*
    Szczęśliwego Nowego Roku pełnego sukcesów, radości i miłości! :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Dla mnie 2015 nie był najlepszy i mam nadzieję, że 2016 będzie lepszy :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne zdjęcia ! :o

    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądasz na prawdę świetnie! Oby ten rok okazał się jednak jeszcze lepszy :)
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Rok 2015 był rokiem sporych zmian,dotarło do mnie,że już niedługo kończę gimnazjum i idę do szkoły średniej co mnie przeraża,wszystko działo się bardzo szybko.. Mam nadzieję,że ten rok będzie dla wszystkich rokiem szczęśliwym :)
    Szczęśliwego nowego roku!
    Zapraszam do siebie :) http://rozoweokulary-goldberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Rok 2015 był jak dla mnie nie najlepszy. Szczęśliwego nowego roku! :D

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Z minionego roku nie jestem do końca zadowolona.
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. 2015 rok minął mi bardzo przyjemnie :). Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. 2015 był świetnym rokiem:) Oby 2016 był jeszcze lepszy:) Super zdjęcia i post:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2016/01/pay-my-rent.html

    OdpowiedzUsuń
  38. zycze Ci aby 2016 byl jeszcze lepszy! :)
    swietny szal :)

    OdpowiedzUsuń