niedziela, 17 stycznia 2016

Ferie czas zacząć :)

hej
Kto zaczął ferie razem ze mną? Jak je planujecie spędzić? Ja już mnie więcej mam mały zarys tego, co będę robić. Na pewno będzie dużo nocowań i ogólnie spotkań ze znajomymi, na pewno pojadę też z rodzinką na narty i najlepsze: pojadę z przyjaciółkami do Zakopanego! Tym ostatnim mega się jaram, ponieważ bardzo chciałam tam jechać i ogólnie, organizujemy sobie wszystko same, uczymy się samodzielności itd. Jeśli macie jakieś fajne miejsca, które musimy zobaczyć w Zakopanym i okolicy to piszcie! Tak w ogóle zastanawiam się czy nagrać vloga z całego wyjazdu, bo zdjęciami to Was na pewno zasypie ;) Po za tym, muszę w końcu posprzątać porządnie pokój, poleniuchować, obejrzeć jakieś ciekawe filmy z mojej listy, która sobie kiedyś zrobiłam i zrobić sobie porządne treningi, bo w dni szkolne na to nigdy czasu nie miałam ;)
Dziś mam dla Was w końcu jakieś zdjęcia ze śniegiem, który spadł już bardzo dawno temu, a mimo to, ja wciąż jedyne zdjęcia jakie miałam, to na białej ścianie. 
Dziś zapraszam na:

72 komentarze:

  1. Też zaczynam ferie :) trochę niefortunnie, ale zaczynam.
    Piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam.

    Hopefulness Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę ferii, przede mną bardzo pracowity tydzień więc...
    Mega buty :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę, że zaczęły ci się ferie. :D Świetne zdjęcia! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Również rozpoczynam swoje ferie! :D
    Udanego wolnego życzę! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. BARDZO FAJNE ZESTAWIENIE. LUBIĘ TAKIE SCENERIE I KOLORYSTYKĘ!
    SUPER A JA FERII JUZ NIE MAM

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia!
    Życzę udanych ferii, ja swoje zaczynam za 2 tygodnie :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja!
    Przepiękne zdjęcia!
    Zazdro ferii, ja mam na końcu :(



    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanych i miło spędzonych ferii ;) Ja mam wolne od kwietnia 2015, więc mi obojetne czy są ferie czy nie :>

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez mam teraz ferie i ogromna ilośc planów, głownie jakies spotkania ze znajomymi i odpoczynek. Życzę ci miłego czasu w Zakopanym :3 moj blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ferie zaczynam dopiero 15 lutego. ;)
    Bardzo fajne zdjęcia, podoba mi się twój sweterek. Super sprawa z tym wyjazdem do Zakopanego.
    maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę ferii i czasu na poleniuchowanie, ja właśnie kończę kilkudniowy urlop. Miłego wyjazdu do Zakopanego, ja też się tam wybieram, ale dopiero w lutym. Koniecznie wybierz się do Doliny Kościeliskiej, na zimę w sam raz i jest pięknie;)
    Udanych ferii:)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja na swoje ferie musze jeszcze poczekać
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Wielkopolska pozdrawia! Też zaczęłam i mam masę planów. Na pewno aktywnie! Dzisiaj już zaliczyłam pierwszą feriową sesję :D
    MAYUM *click*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w tym roku mam ferie na końcu niestety :)
    Śliczne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  15. ja należe do osób już nie posiadających feri :C

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia, ja niestety ferie mam dopiero na koniec lutego, ale może to i lepiej, mniej czasu do następnego wolnego haha
    Śliczne zdjęcia :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Razem je zaczynamy! Mam jakieś 1,5 godziny do Zakopanego, ale w sumie to rzadko tam jestem. Udanego wyjazdu życzę. Oj, ja mam zamiar leniuchować całe ferie. ;)
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  18. O, dziękuję za polecenie mojego bloga :)
    Ja mam ferie dopiero za miesiąc, wiec jeszcze o tym nie myślę.
    Udanego odpoczynku :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też mam ferie :) Jutro w planie wypad na łyżwy, a potem sushi :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ja bym z chęcia zobaczyła vloga :D udanych ferii kochana <3/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale Ci dobrze:)
    kochana uwielbiam Twoje zdjęcia:)),strasznie mi przypominasz moją kuzynkę:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja do ferii mam jeszcze miesiac. Bylam w Zakopanym jak bylam mala i to w Sylwestra. Wspominam ten pobyt super! Zdjecia bardzo sliczne :) milych ferii, wyjazdu i zabawy. Obys wypoczela przez ten czas, buziaki!

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjecia :D
    A co do ferii to mam je 1 lutego xd

    OFFICIAL PATTY :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja również zacząłem ferie, ale planów nie mam większych, po prostu chcę odpocząć :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkołę, studia mam już za sobą więc i ferii brak ale i tak mam aktualnie wolne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ale śliczne zdjęcia :)

    zapraszam również do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Sliczne zdjecia! Ja dopiero ferie zaczynam 15 lutego :(

    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. ładne zdjecia ;)
    pazurki śliczne ! <3
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/01/bransoletkowe-nowosci.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia ;* będę tu wpadać. http://laurie-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zdjęcia! Życzę Ci udanych ferii ^^ Ja niestety jeszcze sobie trochę poczekam, bo mam dopiero 15 lutego.

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Udanych ferii!:) Ja już niestety ferii nie mam. Super zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniały blog. Oczywiście zaczynam obserwować ;)

    Zapraszam Cię do mnie: myusual-world.blogspot.com dopiero zaczynam ^^

    OdpowiedzUsuń
  33. Zakopane *.* Świetne zdjęcia :)
    pesymistycznaksiezniczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja mam ferie dopiero w lutym. Ale Tobie życzę udanego wypoczynku ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Udanych ferii! Pozatym uwielbiam ten twój sweter *-* jest przepiękny

    http://edytaduszynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne zdjęcia :) bardzo ładne masz włoski !
    Obserwujemy?
    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow, ale ładne zdjęcia.
    Zapraszam do mnie --> http://wchmurach12.blogspot.com/
    Może wspólna obserwacja?
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny blog i super zdjęcia ! zostaję na dłużej i zapraszam do siebie :)
    http://czarnotowidze2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Hej, też mam ferie..
    PS ładny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Od wielu lat nie mam ferii... ale wspominam czasami ten czas błogiego lenistwa ;) miłego wypoczynku - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wyglądasz pięknie!
    Olvvia.blogspot.com zapraszam! :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne, zwłaszcza ostatnie zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja niestety muszę czekać do 15 lutego na ferie. Zyczę miłego odpoczynku ! :)
    http://anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepiękne zdjęcia! Zazdroszczę ferii, ja na swoje jeszcze muszę poczekać :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetnie wyglądasz!
    ~best-frieend.blogspot.com zapraszam do siebie!~

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ciekawe zdjęcia :) Świetne pazurki :D Udanych ferii!

    OdpowiedzUsuń
  47. świetnie wyglądasz. jesteś bardzo fotogeniczna :)
    udanych ferii Ci życzę :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja niestety nie mam ferii :( Praca i studia zaoczne :( Ale Ty korzystaj jak mozesz ;)) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja ferie spędzam poza domem, staram się jak najwięcej wychodzić z niego, bo jak zacznie się drugi semestr to będzie brzydko mówiąc zapieprz z nauką przed testami gimnazjalnymi :/ Życzę Ci miłego wyjazdu do Zakopanego :3
    PS vlog to genialna myśl :D
    Zapraszam Julka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Super zdjęcia!
    Ja ferie mam dopiero 15 lutego.. Może to i lepiej :)
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja niestety ferie zaczynam od 15 lutego, więc żyję z nadzieją, że kiedy one nastaną to będzie dalej śnieg :D
    Byłam w Zakopanym rok temu, ale w wiosnę i zazdroszczę Ci, że będziesz tam w zimę ♥

    http://be-different-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Masz ładne włosy :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Pamiętam jak zawsze czekałam na ferie;)

    OdpowiedzUsuń
  54. cudne zdjęcia zapraszam do mnie http://slendujula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Też mam teraz ferie:) Cudowne zdjęcia:)

    Pozdrawiamy cieplutko!
    Nowy wygląd bloga: www.twinslife.pl :*

    OdpowiedzUsuń
  56. Super post! :) :*
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń