piątek, 8 stycznia 2016

i need mountains

hej!
Ostatnio pogoda bardzo nas zaskoczyła, bo temperatura u mnie spadała nawet do -17 stopni i w końcu spadł długo wyczekiwany śnieg. Nie wiem jak u Was, ale mi się zapowiada bardzo luźny styczeń, ponieważ do szkoły idę jedynie następny tydzień (który raczej nie zapowiada wielkiej harówki) i mi zaczynają się ferie. W sumie wolałabym je mieć dopiero w lutym, ponieważ potem będziemy chodzić bez żadnej przerwy bardzo długo, ale nic na to nie poradzę. Co do tego dwu-tygodniowego wolnego, to nie mam żadnych planów, żałuję, że jakoś wcześniej nie zaczęłam o tym myśleć, bo może załapałabym się wtedy na jakiś obóz. Ostatnio mam straszną ochotę pojechać w góry, nawet nie po to, żeby pojeździć na nartach itd, tylko żeby poczuć tamten klimat, zobaczyć przepiękne widoki, bo naprawdę za tym tęskniłam. Strasznie mnie tam ciągnie i mam nadzieje, że uda mi się z rodzinką czy znajomymi tam pojechać. Wręcz na tą chwile jest to moje małe marzenie. I w sumie nie mam więcej planów na ferie, pewnie wpadnie mi jeszcze do głowy wiele ambitnych pomysłów, ale to jak ferie będą jeszcze bliżej.
 A kiedy Wam przypadają ferie? Macie jakieś plany?
Zapraszam do zaobserwowania mnie na:
Instagramie--> bajolaa
Snapchacie---> thisisolaa

49 komentarzy:

  1. Góry są piekne ♥
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie tez w końcu spadł śnieg. Piękne zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie również była taka temp, parę dni temu, był snieg - nadal coś tam jest, ale powoli robi się ćapa i ciepło przez co cierpią moje zatoki ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje ferie w tym roku przypadają na koniec lutego
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Ferie już daleko za mną bo jako osoba pracująca o feriach mogę pomarzyć, ale planujemy z mężem wybrać się do Zakopanego na kilka dni.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie byłam nigdy w górach ;(
    Planuje na wakacje się wybrać <3
    http://twinstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ferie zaczynam 15 lutego, więc jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa ♥ Na ferie chciałabym pojechać w góry z tego samego powodu co ty, czyli dla klimatu i może żeby poćwiczyć jazdę na nartach, bo jest u mnie strasznie słabo z tym :)
    Oprócz tego pewnie zajmę się bardziej blogiem, bo 2 tygodnie wolnego dają na pewno większe możliwości niż 2 tygodnie, kiedy chodzi się do szkoły :D

    be-different-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety ferie mam w ostatniej turze :C
    i w sumie i tak ich nie mam bo muszę chodzić na praktyki :/
    ale dziś w końcu spadł śnieg!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja ferie mam jako ostatnia, więc jeszcze ponad miesiąc...:D najlepiej chyba jest mieć je w srodku, tak idealnie haha/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  10. W góry wybieram się dopiero na weekend majowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow góry... chciałabym sie zaszyć w takim małym ciepłym domku z kominkiem właśnie w górach.
    Jutro robimy wypad dwu dniowy bardzo sie ciesze, a w góry mam nadzieje że jeszcze uda mi sie dotrzeć

    OdpowiedzUsuń
  12. jak ja bym chciała jechać w góry...

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam góry, są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też uwielbiam góry, na szczęście Kraków leży całkiem niedaleko od Zakopanego i często spędzam weekendy na górskich spacerach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam od 1 lutego :)
    Tymczasem- maasa nauki!

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. O, tak! W górach jest super. :-) Jeśli masz taką możliwość, to zorganizuj jakiś wyjazd, bo warto. Nie wiem, czy będę mieć ferie w tym roku. Niestety na studiach tak jest.

    Pozdrawiam,
    http://fallenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne widoki :)
    Udanych ferii życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj tak góry są przepiękne, również chciałabym tam pojechać i poczuć ten świetny klimat. ;) Miłych ferii, moje zaczynają się 15 lutego.
    maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam nadzieję że uda Ci się pojechać w góry :)
    Ja na szczęście ferie mam od 15lutego :D
    Udanych ferii życzę!
    Pozdrawiam!
    http://wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia, kocham góry :)
    Ja mam ferie na końcu czyli od 15-go lutego :o
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię zimę, ale tylko na zdjęciach lub za oknem ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię każdą porę roku. Udanych ferii - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja ferie mam dopiero od 1 lutego :(
    Ogólnie śnieg leży u mnie już drugi tydzień a temperatura spada do -15 stopni. Z chęcią też bym się wybrała w góry na narty no, ale cóż. :D

    http://fikcyjnyrealizm1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjecia! Jak dla mnie to nadal za mało śniegu, a mrozy już odeszły:(
    http://freshisyummy.blogspot.com/2016/01/birthday.html

    OdpowiedzUsuń
  25. moje ferie rozpoczynają się od 25 stycznia i też nie mam planów ;)

    zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. http://somissindependent.blogspot.com/ zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacyjne zdjęcia! :)

    Zachęcam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładne zdjęcia 😉
    http://mojarozowabajka.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  29. też mam chęć pojechać w góry, tak jest taki fajny klimat i piękne widoki :)
    może wspólna obserwacja? dopiero zaczynam, obserwuję :*
    prusekd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Też ostatnio mam ochotę pojechać w góry (w sumie nigdy nie chciałam ale mi się odmieniło). A ferie mam dopiero w połowie lutego czyli na samym koncu ;/
    http://anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne zdjęcia!
    http://aboutbeautybysonia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Mnie już ferie niestety nie obowiązują choć w lutym wybieram się na urlop w góry;)

    OdpowiedzUsuń
  33. ja bym za to dużo dała za takie 2 tygodnie laby! a tu nie ma :p myślę, że bez problemu wymyślisz coś fajnego na czas ferii :)

    OdpowiedzUsuń
  34. u mnie chwile było zimno, a teraz znów ciepło;p a ja ferii nie mam, bo szkoła już dawno skończona;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja jakoś nie przepadam za górami, chyba nie mam po prostu do nich cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja robie sobie ferie (od pracy, ale zawsze to jakies ferie;)) na poczatku lutego i kieruje sie raczej w cieplejsze regiony :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ja nie mam jeszcze planów na ferie ;) chyba będę leniuchować w domu :P
    bardzo ładne zdjęcia!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. U mnie też ostatnio było bardzo zimno i nawet spadł śnieg.
    Śliczne zdjęcia, bardzo lubię góry :)
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. a ja w ogole nie mam ferii.. ale rok temu byłam w górach :) najpiękniej tam w okresie zimowo/jesiennnym:) zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com - nowy post szczególnie dla kobietek:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja też chęcią pojechałabym na narty. ♥

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja niestety nie mam ferii :( Fajny post ;*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń