niedziela, 24 stycznia 2016

Idealny blog?

Hej!
Wiele dziewczyn zadaje sobie pytanie o idealnego bloga... Widzi jakiś blog i mówi "wow jest idealny, też chce taki mieć" i stara się go jakby odtworzyć zakładając swojego. I teraz pojawia się pytanie "jaki jest idealny blog"? otóż takiego nie ma. Tak, NIE MA. Na świecie jest mnóstwo blogerek i każda ma inny ideał bloga, niektórzy wolą gdy jest więcej zdjęć, inni z kolei więcej tekstu, niektórzy wolą czytać posty tematyczne, inni lifestyle'owe... możliwości jest tyle co gustów, a jak wiecie każdy gust jest inny. Można jedynie stworzyć cechy, które każdy ceni w blogosferze. 
Myślę że jest to przede wszystkim regularność, ja osobiście bardzo cenie ludzi którzy potrafią pisać posty regularnie, sama się bardzo o to staram jednak nie zawsze wychodzi. Kolejną rzeczą jest pomysł, każdy kto zakłada bloga ma na niego jakiś pomysł i powinien się go trzymać, i przede wszystkim nie kopiować, klonować postów innych osób czy nie robić rzeczy tak jak jakaś popularna blogerka nie mając o nich zielonego pojęcia, warto być oryginalnym czy po prostu sobą, myślę, że to bardzo przyciąga czytelników. Jeśli chodzi design to ważne jest jedynie to, aby był wyraźny, przejrzysty, czcionka łatwa w czytaniu, warto tez aby tekst nie zawierał mnóstwa błędów ortograficznych i aby emotikonek nie był więcej od literek. Co do zdjęć, to niekoniecznie do prowadzenia bloga niezbędna jest lustrzanka z najlepszej półki, czasem dobre zdjęcie można zrobić zwykłą cyfrówką czy telefonem. Istotne jest to, aby nie były one zamazane czy nie wyraźne, z resztą od czasu do czasu można wstawić obrazki z taki stron jak tumblr czy pinterest. I oczywiście najważniejsze blog musi się podobać Tobie, ty powinnaś być z niego zadowolona, dumna, bo wtedy i inni docenią Twoją prace... tylko z czasem, trzeba być cierpliwym, bo nikt nie zyskał popularnego bloga w sekundę.. chyba, że jest to jakaś wielka gwiazda która już wcześniej miała grono swoich fanów.
I w sumie tyle... Ja sama tych cech nie posiadam, robię parę błędów w postach, bo ich nie zauważam, moje notki też nie są regularne, mimo że się staram, jednak piszę dalej i dążę do tego aby mój blog wciąż przyciągał czytelników.
Zapraszam do zaobserwowania mnie na:
Instagramie--> bajolaa
Snapchacie---> thisisolaa

49 komentarzy:

  1. Zgadzam się z tobą w 100 % jednak chyba w poście jest błąd. Oczywiście nie wiem czy wielki, ale ja interesuję się angielskim i ja to zobaczyłam. Mianowicie piszesz tam "...inni lifestyl" wydaję mi sie,że lepiej by było jakby było "lifestyle'owe" bo to się z angielskiego odmienia :) Ale to tylko moje zdanie ♥ Tak to wszystko okay, a przepisu na idealnego bloga nie ma :)

    official-patty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, ale nie bądźmy tacy hiperpoprawni:) Wiemy o co chodzi;)

      Usuń
    2. Tak, masz racje, dziękuję i już poprawiam ;)

      Usuń
    3. Nie no. Nie jestem taka, ale po prostu rzuciło mi się w oczy :D
      Nie ma za co. Baaaardzo lubię Twojego bloga♥

      Usuń
  2. Masz rację, staram się, więc pisać regularnie, zresztą bardzo to lubię. Zdjęcia mam raczej kiepskie bo robię je smartfonem i w dodatku najczęściej sama. Błędów chyba nie robię i mam nadzieję, że mój blog jest czytelny. Ale nie mam też parcia na wielką popularność, piszę o tym co mnie interesuje, inspiruje i zachwyca. Dobrze się przy tym bawię i jeśli chociaż jednej osobie się podoba to dla mnie wystarczające;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem kluczem do sukcesu jest regularność. Jeśli ktoś dodaje posty raz na pół roku, to po prostu zapominamy o konkretnym blogu.
    Design i zdjęcia też są ważne, ponieważ to wizytówka bloga :)


    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  4. W 100% się z tobą zgadzam. Regularność to klucz do sukcesu, nie można też przesadzać. Bez pomysłu też można się już powoli pożegnać z blogiem.

    zapraszam na konkurs fotograficzny :)
    Konkurs - klik!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj zgadzam się z tobą, blogów jest miliony, gustów i zainteresowań jeszcze więcej. Każdy ma inną pasję. ;) A co do tekstu, designu, regularności czy pomysłu również mam takie zdanie.
    maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam się z Tobą ;)
    Pozdrawiam ; *
    http://twinstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdyby blogi były idealne to wszystkie byłby takie same, a tak to każdy się czymś wyróżnia. Prześliczne zdjęcia :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zgadzam się z Tobą :) a co do zdjęć to ja wszystkie swoje robię telefonem, jak się ma chęci to się wszystko da :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia masz cudowny słodki uśmiech ^^
    Kurczę ja cały czas przejmuję się tym że albo dodaje za mało tekstu albo za dużo. No bo wiesz za dużo tekstu to nie chcę się nikomu czytać a za mało z kolei wygląda słabo... Ja postanowiłem że moje posty będą mieli około 20-30 linijek tekstu i nikogo nie będzie to obchodzić to czy za mało czy za dużo dobrze mówisz blog ma się podobać przede wszystkim mi ! :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ktoś bardzo chce to z wszystkim da rade :D :) Oczywiście trzeba mieć też czas na prowadzenie bloga, ale dla chcącego nic trudnego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful photos dear!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2016/01/love.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia :)
    Masz rację, nie ma idealnego bloga.
    Należy ciągle ulepszać swojego, aby jak najbardziej nam pasował.

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Według mnie, każdy blog, który odwiedzam regularnie, obserwuję i czytam jest idealny, na swój własny sposób. Uwielbiam to, z jaką lekkością piszesz, a przede wszystkim kocham oglądać Twoje miny na niektórych zdjęciach :D Zapraszam Julka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super zdjecia masz piękny uśmiech <3 zgadzam się z Tobą ile ludzi tyle opinii :D
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Blog powinien byc idealny głównie dla nas, ale racja, są pewne cechy, do których powinno sie stosowac ;) Ja niestety mam problem z systematycznością- pracuję nad tym :P
    Super zdjęcia ^^
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz raacje są rówżne blogerki, różne gusta inne upodobania więc u każdego obraz bloga idealnego będzie wyglądać dużo inaczej
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba ujęłaś wszystkie najwazniejsze cechy :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  18. Każdy bloger powinien znaleźć własna "formułę"/"przepis" na bloga. Tu nie chodzi o to, aby wszystkie blogi tak samo wyglądały i o tym samym pisały :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Każdy bloger powinien znaleźć własna "formułę"/"przepis" na bloga. Tu nie chodzi o to, aby wszystkie blogi tak samo wyglądały i o tym samym pisały :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim zdaniem najważniejszym aspektem jest regularność i estetyka, bo tego poszukuje większość internautów :))
    Świetny wpis i jak zawsze genialne zdjęcia! ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Czasami najgorzej jest z regularnością, w końcu nawet blogerce może zdarzyć się dzień 'lenia', jednak po ostatnim zapuszczeniu bloga nie chciałabym już do tego popuścić.
    http://edytaduszynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Święte słowa! Blog musi podobać się przede wszystkim nam, bo to w pewien sposób odzwierciedlenie naszej duszy!
    Śliczne zdjęcia! <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Również uważam, że nie ma czegoś takiego, jak idealny blog. Nie warto kopiować innych blogerów, tylko trzeba stworzyć coś własnego.
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kazdy ma inny gust i bedzie wolał czytać i oglądac co innego, dlatego jak napisałaś jest wiele idealnych blogów tylko zależy od upodobań. Ja osobiście tez popełniam kilka błędów. Na początku nie miałam pomysłu na bloga dopiero teraz zaczęłam jakiś miec i wszystko zaczelo byc fajniejsze i łatwiejsze :3 moj blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne, klimatyczne zdjęcia - zachwyciłaś mnie :)
    Do tego świetna treść wpisu - podpisuję się pod Twoimi słowami!

    http://aureolia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. każdy ma swój patent na idealnego bloga :)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. W swiecie nie ma idealow, wsrod blogow rowniez :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam. Niestety jednak nie da się każdemu dogodzić i każdy ma inny gust, co innego Mu się podoba. Myślę, że najważniejsze to aby pisanie bloga sprawiało nam satysfakcję i odzwierciedlało nas, a być może z czasem uda się nam zarazić innych swoją pasją i pomysłami :)

    OdpowiedzUsuń
  29. nie ma idealnego bloga, bo dla każdej blogerki ta "idealność" jest czymś innym :)
    mój blog ... KONKURS FOTO

    OdpowiedzUsuń
  30. Chyba każdy inaczej widzi 'idealny' blog ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo mądrze napisane kochana!
    Blog powinien być odzwierciedleniem tego co Tobie się podoba.. Oryginalność zawsze zyskuje się na tym, że jest się po prostu sobą :)
    Regularność.... to jest moim zdaniem najważniejszy aspekt i odwiedzanie innych blogów też ;)

    Całuję :*
    www.modenachmir.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Jesteś prześliczna i zdjęcia i treść po prostu niebo,u mnie też na pewno znajdziesz coś dla siebie http://czarymery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj tak! Warto być oryginalnym i nie kopiować od innych, aby tylko zdobyć wyświetlenia. Blog ma być przede wszystką rozrywką, a nie rywalizacją z innymi ludźmi. :) Świetne zdjęcia. Do tych emotikonek jednak się zgadzam!
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  34. Każdy powinien prowadzić swojego bloga w taki sposób, żeby dla niego samego był idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Twój sweterek jest cudowny *.*

    mogłabys poklikac w linki w tym poscie ? Będę bardzo wdzięczna :) by-vanys.blogspot.com

    Pozrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgadzam się z Tobą. Świetne foto. Zawsze tak ładnie wyglądasz :)
    weź udział w konkursie w przedostatnim poście, gdzie możesz wygrać skórzaną torebkę.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajne fotki :)
    A co do wpisu to zgadzam się z Tobą :)
    Ja ciężko pracowałam przez 2 lata na swoim blogu,żeby przyciągnąć czytelników. Martwi mnie jedynie to ,że osoby,które nie mają ciekawych blogów mają ponad 100 obserwatorów tylko,dlatego że bawią się w jakieś obs za obs :(
    zapraszam na najnowszy wpis :) http://natalie-forever.blogspot.com/2016/01/jedyne-takie-maso-kakaowe.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgadzam się z Tobą :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Dobrze napisane i zgadzam się że zdjęcia można zrobić choćby telefonem :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładnie wyglądasz. Podoba mi się bardzo zdjęcie z mostem z kłódkami :) Ciekawy wpis i zgadzam się w stu procentach. Niestety przez maturę nie jestem w stanie pisać regularnych postów, ale gdy tylko skończę szkołę i zdam wszystkie egzaminy, biorę w obroty mój blog :)
    powodzenia i obserwuję, bo bardzo mi się podoba!
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  41. fajne zdjecia :) i fajnieu Cb na blogu :)
    obserwuje i licze na rewanz :)

    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń