czwartek, 28 stycznia 2016

Pierwszy tydzień ferii

Hej!
Jak na razie moje ferie mijają bardzo spokojnie i w sumie dosyć prosto. Spotykam się z przyjaciółmi, chodzę na spacery, zdjęcia i oczywiście lodowisko. Byłyśmy nawet w Narodowym muzeum w Krakowie na wystawie "Moda w PRL-u", niektóre stroje były bardzo ciekawe. W ten weekend była też u mnie kuzynka na noc (pozdrawiam xd) i oczywiście byłyśmy na "sesji" której efekty powinny się pokazać niebawem. Tak w ogóle mogę Wam się pochwalić, że niedawno udało mi się skończyć 30 Day Squat Challenge i jestem z siebie dumna! Planuje w sumie zrobić oddzielny post o tym wszystkim, o moim życiu "fit" i jaką różnice widzę itd, więc piszcie czy chcecie takie coś. 
W momencie kiedy to czytacie ja pewnie jestem już, a właściwie w końcu w Zakopanym... w sumie to przez całe ferie czekam na ten wyjazd i pewnie wielokrotnie już o nim pisałam, ale strasznie się na niego cieszę. Jak Wam mijają ferie?
Dziś mam dla Was taki mały mix zdjęć z ostatniego tygodnia ferii ;)





Zapraszam do zaobserwowania mnie na:
Instagramie--> bajolaa
Snapchacie---> thisisolaa

45 komentarzy:

  1. Dobrze, że jesteś zadowolona z ferii. Fajna zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ci zazdroszczę tych ferii

    __________________
    www.justynapolska.com
    fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
  3. udanego wyjazdu :) z chęcia przeczytam post o Twoim zyciu fit/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  4. Ferie. Piękne słowo, szkoda, że dla mnie już obce:p Baw się dobrze:D

    OdpowiedzUsuń
  5. To aby następny tydzień też był tak udany ;)
    Ja nie mam ferii, etap 'szkoła' za mną ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia , Jak Ci zazdroszczę tego że masz jeszcze tydzień ferii

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że masz ferie :) Życzę odpoczynku i nabrania sił :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny post :)
    Paulinandmee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie!

    http://want-cant-must.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. mega fajne zdjęcia :*
    olawriting.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ferie mijają super, niestety nie zostało ich już za dużo :/ Świetny mix zdjęć :3 mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny mix zdjęć ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę odwiedzenia muzeum!
    Ja swoje ferie na razie spędzam w swoim pokoju ale w niedzielę możliwe, że pojadę do swojej przyjaciółki do Gdańska więc być może będzie ciekawie! :D
    angelika-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje ferie spędzam w ciepłym domu przed komputerem, grając w simsy lub przesiadując na internecie c:
    Niestety, za niedługo mi się one skończą ;-;

    Obserwujemy? c:
    http://polish-asgard.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Oby drugi tydzień ferii też okazał się taki fajny :)
    Ja dopiero zaczynam ferie i wiem, że dla 3 klas są po to żeby się uczyć, ale oprócz tego postaram się je inaczej wykorzystać :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. dobrze, że spędzasz ferie ze znajomymi :)
    Zapraszam!
    Gabrielle♦♣♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Już nie mogę doczekać się moich ferii. Świetne zdjęcia :)

    http://bynola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny kolaż zdjęc :)
    http://fuskawka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Udanych ferii! Ja też jestem w trakcie :D

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja czekam na moj urlopik z utesknieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zwykle zdjęcia pełne energii i radości. Świetnie spędziłaś swoje ferie i życzę udanego wyjazdu do Zakopanego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje ferie już dobiegają końca :(

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie przeczytałabym taki post. Mi również ferie mijają dość spokojnie, a niestety się już kończą. Świetny mix zdjęć. ;)
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny temat wystawy, z chęcią bym się na taką wybrała. Miłego wyjazdu i wypoczynku! ;)
    Fajny mix, mega pozytywny.
    maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Udanych ferii!!! Moje się właśnie kończą i niestety już od kilku dni muszę się uczyć. Ach ciężkie jest życie licealisty ;D
    Super zdjęcia ;*

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Udanych ferii! Moje dzisiaj się skończyły :/
    http://edytaduszynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Widać, że ferie udane! Oby tak dalej! :*
    Moje dopiero za 2 tygodnie.
    Super mix.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Widać, że dobrze spędzasz ferie, moje są dopiero w lutym :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja swoje ferie zaczynam za dwa tygodnie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  30. zazdroszczę śniegu :(

    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  31. fajne zdjęcia ;)
    zapraszam na nowy rozdział http://www.emptyy-promises.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja dopiero za 2 tygodnie będe miała ferie. :(

    Obserwujemy? :)
    Zapraszam również na wyprzedaż szafy. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2016/01/zimowa-wyprzedaz-szafy.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj jak ci zazdroszczę ferii, też z chęcią pospałabym dłużej i poleniuchowałą, ale jeszcze 2 tygodnie :(
    Pozdrawiam cieplutko
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Mi ferie minęły w nieco podobny sposób jak Tobie, głównie wychodziłam ze znajomymi, albo jeździłam do przyjaciółki na noc :3 Niestety, to co dobre tak szybko się kończy i od wtorku znowu do szkoły muszę iść eh :/ Zapraszam bardzo serdecznie do mnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam takie mixy! Więcej takich postów!
    http://freshisyummy.blogspot.com/2016/01/snapchat-inspirations-3.html

    OdpowiedzUsuń
  36. ja jeszcze dwa tygodnie poczekam :/ świetny mix zdjęć dobrze, że fajnie spędzasz wolny czas

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. też raz skończyłam squaty ale wysiadły mi kolana. ale... różnica była już pod 2 tygodniach - zrobiłam fotki porównawcze i byłam w szoku :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny blog! :)
    Zapraszam do mnie www.blueshinyeyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń