niedziela, 3 stycznia 2016

Postanowienia?

hej
Jak tam pierwsze dni Nowego Roku? U mnie szału nie ma, jednak mam parę postanowień na ten rok których mam nadzieje uda mi się dotrzymać i chciałabym się nimi z Wami podzielić. Tak wiem, że sporo osób uważa, że to jest jedynie zmiana daty i takie gadanie typu "od jutra, nowego roku" nie ma sensu. Jednak są to postanowienia na cały rok, aby zacząć coś w tym roku, nawet jeśli zaczniemy dopiero np. w październiku, a nie zaczniemy coś przez pierwsze 10 dni stycznia i koniec... ważne jest aby to kontynuować i być w tym wytrwałym ;) Myślę, że te postanowienia są naszą motywacją, są to nasze cele, które jednak gdzieś w głowie mamy i w nowy rok nasilają się jeszcze bardziej. 

Więc może zacznę od typowego postanowienia, które jest bardzo często: zdrowe życie, fit itd. chciałabym zdrowo regularnie jeść, 4 posiłki, brak słodyczy czy przetworzonej żywności, pić więcej wody i czerwonej herbaty, a także robić regularne ćwiczenia i jak zrobi się cieplej zacząć biegać. Ogólnie o "mojej diecie" i ćwiczeniach chciałabym zrobić osobny post i wszystko Wam lepiej opisać, bo to zaczęłam już w grudniu, tylko święta trochę mi to zepsuły...
Chciałabym również w tym roku jakoś rozwinąć się bardziej pod względem fotografii, może jakiś kurs, nie wiem... wiem że chciałabym coś więcej robić w tym kierunku, może nie od razu patrzeć na to przyszłościowo, lecz jako hobby, które fajnie by było trochę bardziej pogłębić, żeby zdjęcia były bardziej ciekawsze, a nie takie typowe...
Chciałabym także nauczyć się gotować, jakieś ciekawe, zdrowe potrawy, mniej typowe, poszukać jakiś przepisów i je wypróbować. Bo jak na razie w gotowaniu mam dwie lewe ręce i mój poziom w tym ogranicza się do robienia parówek, jajecznicy itd
Mam nadzieje, że w tym roku uda mi się podszkolić trochę angielski, ponieważ ten język jest bardzo ważny, a u mnie jego poziom nie jest zbyt dobry. Nawet nie chodzi już o tym żeby oceny mieć lepsze itd, tylko w ten sposób aby móc się nim posługiwać za granicą, jeśli macie jakieś fajne sposoby, to możecie napisać ;) Co do nauki, to tutaj systematyczność w tym roku też by się przydała...
Chciałabym w tym roku oglądnąć więcej filmów,  a także znaleźć czas na czytanie książek, bo z tym u mnie naprawdę ciężko...
Ostatnim takim postanowieniem jest, żeby rozwinąć bloga, abym w tym roku nie stanął on w miejscu, lecz wciąż się rozwijał, abym moje posty były regularne i ciekawe,  a także chciałabym jakoś poprawić kontakt z czytelnikami, jeśli macie jakiś pomysł, to też piszcie ;)
To tyle z takich postanowień którymi mogę się podzielić, reszta jest bardziej prywatna i o niej pisać już nie będę, a Wy macie jakieś postanowienia?








Zapraszam do zaobserwowania mnie na:
Instagramie--> bajolaa
Snapchacie---> thisisolaa

55 komentarzy:

  1. Polecam czytanie książek, bardzo rozwija:) Moje marzenia u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja robiłam kiedyś kurs fotografii - polecam! ;)
    Dla mnie postanowienia to głupota.. Czekac do nowego roku by coś sobie wymyślić i zacząć dopiero działać. Ja postanowień nie mam, mam cele, które zamierzam spełnić, a bardziej muszę. I nie ma to nic wspólnego z tym, że jest nowy rok. W 2014 pod koniec lutego zaczelam cwiczyc i schudłam i uważam, że postanowienia do tego nie są potrzebne. Ważne aby w ogóle coś zrobić ze swoim życiem.

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam żadnych postanowień na nowy rok.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też prowadzę też zdrowe życie.Miałam kiedyś u siebie zrobić na ten temat post, bo prowadzę je od września jednak dopiero ty mi o tym teraz przypomniałaś ! :D

    Zapraszam OFFICIAL PATTY

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam postanowień na ten rok, pewnie rozwiną się w czasie roku jak to zwykle bywa ^^
    Powodzenia w prowadzeniu tych postanowień na przód!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też chce zacząć zdrowo się odżywiać i nauczyć się lepiej gotować :)Powodzenia i wszystkiego dobrego w nowym roku!
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam kilka postanowień, są one dla mnie bardzo ważne i dążę do ich spełnienia :)
    Świetne zdjęcia :D
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam :P i staram się ich trzymać :)

    trzymaj kciuki:P

    ______________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że moje postanowienia się zrealizują *.*
    zapraszam:
    http://the-haappy-one.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcia,co prawda ja postanowień mam bardzo dużo a wyjdzie jak zawsze ;p
    Zapraszam nowy rozdział http://www.emptyy-promises.blogspot.com/ ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chciałabym zmotywować się do pójścia na siłownię, jak Ty podszkolić angielski i przyłożyć się do nauki :)

    http://bynola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja podobnie chciałabym rozwinąć się bardziej z fotografii, więcej czytać i lepiej się uczyć, być bardziej systematyczna.

    Powodzenia w twoich postanowieniach !
    Zapraszam: hellomyflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Obyś zrealizowała to wszystko!
    Ja zaczęłam ćwiczyć dopiero we wrześniu, ale jestem zadowolona, bo to trwa do dzisiaj.
    Ładne zdjęcia, wszystkiego dobrego!

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nie robię postanowień. Ale zycze Ci zeby Twoje się spełniły :)/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia <3

    obserwujemy?

    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz prześliczny uśmiech!
    Postanowienia niby jak to każdy mówi "banalne" ,ale z realizacją ich wcale nie jest tak łatwo.. Niby wystarczy tylko,a może aż,SAMOZAPARCIE :)
    Zapraszam do siebie ;) http://rozoweokulary-goldberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje postanowienie to glownie znalezienie czasu na podroze!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja moje postanowienie noworoczne zaczynam jedno od jutra ; wybieram się do dietetyka aby ustalic dietę ;)
    Powodzenia w realizacji postanowień !
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/01/zestawy-z-domodi.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja wolę działać spontanicznie, bo gdy coś postanawiam na nowy rok, to często nie mam motywacji i cały plan diabli biorą :P
    Jeśli możesz klikniesz u mnie?
    Szczęśliwego Nowego Roku Kochana :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Trzymam kciuki za realizowanie postanowień, szczególnie "czytanie książek" też miałam z tym problem, zaczęłam czytać książki trochę w inny sposób, "słuchanie" można je kupić na mp3. Super sprawa, polecam!

    www.fashion-utopia.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. a ja nie mam postanowień :) ps. śliczne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. a ja mam postanowienia i będę je po kolei realizować ;) Tobie też zycze wytrwałości w ich realizowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. trzymam kciuki :) osobiście nie stawiam sobie takich celów na nowy rok, zawsze można przecież zacząć coś zmieniać :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja w tym roku nie mam żadnych postanowień :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. powodzenia w realizacji ;)
    świetne zdjęcia ;p

    zapraszam serdecznie do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam podobne postanowienia!
    Urocze zdj! :D

    Zapraszam na bloga prowadzonego przez 2 nastoletnie przyjaciółki!
    KLIKNIJ TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  27. Powodzenia w realizacji postanowień :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Co roku mam jakieś postanowienia i staram się je realizować:)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja nie mam postanowień hehe :D
    I o tym mój post : http://i-know--myself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Moje postanowienie jak na razie to przestać objadać się słodyczami i zacząć zdrowiej odżywiać;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Życzę powodzenia w realizacji postanowień. Ja w tym roku postanowiłam nie mieć postanowień, tzn mieć.. ale nie takie jak wszyscy.
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Oby Twoje postanowienia się zrealizowały :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Powodzenia w realizacji ;)

    https://blackwhiteandnavyblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja postanowień nie robię w tym roku, ale też muszę znaleźć trochę czasu na czytanie książek. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Z całego serducha życzę Ci dotrzymania i spełnienia wszystkich postanowień kochana ! :) W sumie to powiem Ci, że moje postanowienia są identyczne jak Twoje XD Pozdrawiam Julka ! (klik)

    OdpowiedzUsuń
  36. W tym roku nie robiłam szczególnych postanowień..Sprawić żeby ten rok był o wiele lepszy od poprzednich :)
    Śliczne zdjęcia ^^
    Zapraszam do mnie :)KLIK

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ciekawy i inspirujący post. Zamiast czterech posiłków proponowałabym pięć posiłków, jest to dużo zdrowsze. Mniej a częściej! Zakochałam się w Twoim nagłówku! Pięknie to wygląda!

    NOWY POST
    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Powodzenia w realizowaniu postanowień :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. You look beautiful dear!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2016/01/red-against-rain.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja zaczęłam w grudniu ćwiczyć i nadal w tym trwam i chciałabym jak najdłużej wytrzymać, bo nawet święta mi nie przeszkodziły ;D z dietami trochę gorzej, bo do tego nie mogę się zmobilizować. Raz próbowałam, ale po tygodniu wymiękłam, bo to ciągłe liczenie kalorii mnie wykańczało :P Ja chciałabym jeszcze bardziej rozwinąć swoje zdolności, ale w sprawach kosmetycznych, bo kocham to <3 włosy, makijaż, paznokcie itd... wkładam w to całe moje serce i każdą wolną chwilę poświęcam na doskonaleniu tych czynności ;D bardzo chciałabym pracować w tym kierunku, ale studiuję całkiem w innym kierunku i technikum też skończyłam całkiem inne :( zobaczymy jak dalej potoczą się moje losy ;D
    Powodzenia i wytrwałości w realizowaniu postanowień ;*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie <3
    http://madeleineee1994.blogspot.com/2016/01/noworoczny-powrot.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Też próbuję zdrowego żywienia, ale ciągle coś mi psuje plany. :(

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  42. powodzenia i wytrwałości życzę w postanowieniach noworocznych!
    Ja też mam parę postanowień na 2016 i mam nadzieję, że uda mi się je zrealizować :)
    ps. piękne zdjęcia! Masz cudowne włosy! :)
    ZAPRASZAM:
    http://the-haappy-one.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  43. Życzę wytrwałości w postanowieniach :-) Od jakiegoś czasu przestałam je robić i czekam na to co ześle mi los :_)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ciekawe postanowienia życzę więc wytrwałości w ich realizowaniu :) U mnie list także jest przygotowana i już rozpoczęłam pracę nad wprowadzaniem nowych nawyków oraz nad podtrzymywaniem chęci do zmian bo jak sama wspominasz jest to bardzo ważne aby nasz zapał już za kilka dni się nie skończył.

    OdpowiedzUsuń
  45. Powodzenia w postanowieniach
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  46. Też chciałabym więcej czytać książek, jednak jakoś nie wychodzi mi to niestety ;) Może jednak się uda w tym roku to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Powodzenia, ja zamierzam więcej się ruszać i jeść 5 porcji warzyw i owoców dziennie:)

    OdpowiedzUsuń
  48. dobrze, że masz postanowienia na Nowy rok :) o nauka gotowania to i mi by się przydało

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  49. ale Ty masz śliczne, długie włosy:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Zazdroszczę włosów! Piękne zdjęcia. Co do tego postu... GENIALNY! Życzę ci powodzenia w postanowieniach. I oczywiście obserwuję. Zapraszam do mnie-> karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Mam praktycznie takie same postanowienia ;)) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja nigdy nie robię sobie takich postanowień :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Powodzenia w realizowaniu postanowień, ja chciałabym zacząć regularnie ćwiczyć i się uczyć na lekcje
    Nowy post, serdecznie zapraszam
    Odbicie lustra…

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękne zdjęcia! :) trzymam kciuki w realizacji postanowień :)
    Ja mam 3 ^^
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajne zdjęcia :)
    http://aboutbeautybysonia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń