środa, 13 stycznia 2016

romwe.com

hej!
Zostały mi tylko trzy dni do ferii, jeju jak się ciesze, a przez to nie mogę się skupić na nauce, zero motywacji, ponieważ wiem ze za te trzy dni będę mieć dwutygodniowe wolne.. oj złapał mnie wielki leń... 
Niedawno przyszła do mnie pierwsza paczka od romwe.com. Pierwszy raz mam do czynienia z tym sklepem i powiem Wam, że nie zawiódł mnie. Zawsze przy zamawianiu obawiam się, ze ubranie będzie za małe, bo bardzoo często mi się takie sytuacje zdarzały, ponieważ jestem dość wysoka. Nawet na stronach często podawali rozmiary i wtedy wszystko było okej, a gdy przychodziła paczka, rękawy nagle okazywały się być dwa razy krótsze. W tym przypadku naszczęście tego nie było, rozmiar jest adekwatny, do tego co jest napisane na stronie. Zamówiłam sobie czerwoną bluzkę, która na dole ma przyszytą koronkę. Ostatnio dużo rzeczy podoba mi się z tym wzorkiem, bo wygląda bardzo uroczo. Jeśli chodzi o materiał i wykonanie, to wszytko jest na poziomie i nie mam żadnych uwag. Więc jak na tą chwilę, mogę Wam polecić ten sklep. Na zdjęciach może się wydawać, że bluzka jest bardzo czerwona, jednak to wina światłą, ponieważ teraz robi się zbyt szybko cimno i zdjęcia musiałam robić z lampą ;/
Chciałabym Was jeszcze poprosić o kliknięcie w link :)
BLUZKA - [LINK] 
Jeszcze raz bardzo proszę o szczere kliknięcie w linki albo TUTUTU
(w następnym poście udostępnię parę blogów, które to wykonały :D) 

45 komentarzy:

  1. ładna bluzka, no i ten kolor :)
    Poklikane ;)
    http://swiatdzikuski26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kliknęłam! Podoba mi się, a najbardziej kolor ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kliknęłam ;)
    ładna bluzka <3
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/01/ratunku-co-jesc-miedzy-posikami.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz :)
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna bluzka :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się :) jedynie co zamieniłabym czerwień na czerń :p

    ________________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion & makeup

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tym sklepem wspólpracuje już jakiś czas i naprawdde jest świetny
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety mam ferie w lutym..
    Śliczną bluzkę sobie wybrałaś!

    Mój blog - WHOSMEB.BLOGSPOT.COM - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajną tą bluzkę sobie wybrałaś. Kliknęłam w linki. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ta bluzka. Sama bym sobie taką kupiła :)
    Poklikałam
    Pozdrawiam,
    zaczytana_bella

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz fajnie ! Ja muszę czekać sporo czasu bo na samym końcy moje województwo ma ferie ;/ Bardzo ładna bluzka i oczywiście poklikałam :)
    http://anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ferie mam na samym końcu, zaczynam je dokładnie 15 lutego. Myślę jednak że to dobre, ponieważ potem czas do świąt minie mi szybciej. ;)
    Bluzka bardzo mi się podoba, świetne zdjęcia!
    maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna bluzka, oczywiście kliknęłam :) Ja mam cały styczeń wolny, bo jestem chora a od poniedziałku mam ferie :) Miłego dnia! Obserwujemy?

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny post :) ja niestety nie będę mieć wolnego - studia.
    kliknęłam i liczę ,że klikniesz w reklamy u mnie na blogu
    http://natalie-forever.blogspot.com/2016/01/cudowna-roza-damascenska.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie ci w tej bluzce.
    Gratuluję współpracy. Zapraszam do mnie
    nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. You look great dear!

    http://helderschicplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie bluzeczka wygląda bardzo ładnie. Fajna i energiczna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna bluzka, kolor bardzo fajny :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  19. Super bluzka :3
    Ja mam ferie dopiero 15 lutego :(


    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  20. kochana oczywiście masz moją pomoc - 8,90$ :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna bluzka. Ja tez zawsze mam problem przez wzrost z takimi zakupami :D

    OFFICIAL PATTY :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale fajnie że będziesz już miała ferie. Moje dopiero za miesiąc! :o
    Śliczne bluzka! <3
    Kliknięte.
    Bluzka - 8,90$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !
    http://want-cant-must.blogspot.com/2016/01/pytania-od-was-banggood.html
    Poklikasz w linki ?

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna bluzka <3 oczywiście kliknięte, powodzenia ze współpracą.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczna bluzeczka ♥ ja do ferii musze jeszcze poczekać 1 luty :(
    linki poklikane :D
    olawriting.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczna bluzeczka ♥ ja do ferii musze jeszcze poczekać 1 luty :(
    linki poklikane :D
    olawriting.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Naprawdę ślicznie wyglądasz w tej bluzce :) Pasuje do ciebie.
    Oczywiście kliknęłam :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładny ma dół ta bluzeczka :)
    Zapraszam
    http://wet-streets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Poklikane :) Śliczne zdjęcia, do twarzy ci w tym kolorze ^^

    xjulliettx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. To już ferie się zaczynają? O matko :)

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczna bluzka! No to udanych ferii! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja mam ferie od 1 lutego :/. Słodka bluzka, poklikane.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładna bluzka :) Ja też zaczynam teraz ferie :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Dobrze, że sklep Cię nie zawiódł! Mi też ferie zaczynają się od poniedziałku i jestem w siódmym niebie z tego powodu. :) Kliknęłam, a ta bluzka jest po prostu fantastyczna!
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  35. Ta bluzka jest śliczna :3 Masz cudowny uśmiech :) mój blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna jest ;) i tak koronka <3
    Oczywiście kliknięte :)
    Pozdrawiam :D :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetnie wyglądasz. Piękna bluzka <3 Obserwuje karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń