sobota, 27 lutego 2016

Let's rock

hejka!
Ostatnie dni spędzam dosyć aktywnie i zabieganie. Cały tydzień nadrabiałam wszystkie lekcje, a ten weekend raczej nie będzie należał do tych leniwych. Na szczęście znalazłam chwilkę czasu w tym wszystkim dla Was. Dzisiaj będzie troszkę w rockowym stylu. Przygotowałam dla Was outfit w tym właśnie klimacie, a także parę piosenek na które ostatnio się natknęłam. Rock jest jednym z gatunków, które bardzo lubię słuchać, więc mam nadzieje, że niektóre piosenki również i Wam przypadną do gustu ;)




koszula - Pull & Bear/ bluzka - Pull & Bear/ Spodnie - H&M/ buty - converse
Jeśli chcesz być na bieżąco, to zapraszam do zaobserwowania mnie na:
Instagramie--> bajolaa
Snapchacie---> thisisolaa

35 komentarzy:

  1. Całkiem fajne utwory, z tego co słyszę
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne piosenki :)
    Również lubię słuchac rocka :)
    Mega pasują ci te ubrania w tym stylu :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie słucham rocka.
    Śliczne zdjęcia, fajna stylizacja :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja ;)

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja!

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Praktycznie każda piosenka przypadła mi do gustu! :)
    Śliczne zdjęcia!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Rockowy styl to jest to! <3 :*
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. kojarzę dwie piosenki, resztę przesłucham na pewno :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  9. Niektóre piosenki naprawdę mi się podobają, są wspaniałe! Co do stylizacji to mega!! Bardzo mi się podoba taki styl! ^.^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna piosenki :D
    Ostatnio odkryłam zespół Three Days Grace. Jest genialny :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja akurat takiego gatunku nie słucham :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  12. zdjęcia są meega klimatyczne ♥ przeglądanie ich przy tej muzyce wprowadza do zupełnie innego świata :3
    słucham praktycznie wszystkiego, czasem zdarza się i rocku xD wcześniej znałam jedynie tę ostatnią piosenkę, ale dzięki Tobie polubiłam też "Train" :D.
    pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis :)

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę fajne nutki :) świetna stylówka :) I ta figura ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz świetne długie nogi, pożeram cię wzrokiem! :D

    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Rockowa stylizacja całkiem spoko:)
    Jak byłam w Twoim wieku też słuchałam rocka, ale raczej łagodnego. Był też Depeche Mode,Bach i Mozart. Różnej muzyki się słuchało.

    OdpowiedzUsuń
  16. ta ostatnia piosenka najbardziej przypadła mi do gustu:) lubię takie elementy we wpisie bo można coś nowego fajnego poznać:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam The Neighbourhood, ale moim zdaniem zespół bardziej Indie niż rockowy :) Jeśli chodzi o rockowe zespoły to bardzo lubię Led Zeppelin i Pink Floyd :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacja idealnie w moim stylu <3

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jestem wielką fanką rokowych stylizacji :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny look, bardzo fajna koszula ;)
    Obserwuję i pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Super wyglądasz ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Piosenki super! Niektóre znam już ze słyszenia, z niektórymi spotykam się po raz pierwszy, ale rok to również mój ulubiony gatunek muzyki :) Stylizacja świetna! Nawet z twarzy wyglądasz na taką rockową dziewczynę! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko świetnie do ciebie pasuje :) Rock to nie mój styl. Zapraszam do siebie i obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne fotki :)
    Ja też mam zapchany weekend nauką..
    Bardzo proszę o głos na parę nr 5 na stronie osobnica.pl/konkurs
    Więcej info na blogu! Polecam blogi osób które oddają głos :)
    Niebieska Izolda - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawy wpis ;) bardzo lubię zespół The Neighbourhood <3

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak nie przepadam za muzyką Mumfordów, to jednak "Ditmas" przeuwielbiam całym serduchem!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja :)
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń