sobota, 13 lutego 2016

Odpowiedzi na pytania #5

Hej!
Pewnie się spodziewacie co będzie w dzisiejszym poście... tak, odpowiem na Wasze pytania z zeszłej notki, których się trochę nazbierało, więc wybrałam najlepsze ;)

1. Żelki kwaśne czy słodkie? 
Zdecydowanie słodkie, nie przepadam za kwaśnym jedzeniem.

2. Jaka książka zwróciła ostatnio Twoją uwagę?
Ostatnio czytam książki o perswazji, manipulacji itd. jednak przydałoby się troszkę więcej czasu na nie przeznaczyć ;/

3. Co myślisz o Justinie Bieberze?
W sumie to nic, nie jestem jego fanką, ale też go nie hejtuje. Fajnie, że robi to co lubi i w dodatku bardzo dobrze mu to wychodzi, a także osiągnął w tym bardzo duży sukces. Niektóre jego piosenki nawet lubię ;)
4. Skąd wzięła się nazwa Twojego bloga?
Jestem beznadziejna w wymyślaniu wszelkiego rodzaju nazw, a na tą o ile dobrze pamiętam wpadłam bardzo dawno temu z przyjaciółką i w sumie kiedyś lepiej pasowała do mojego bloga...

5. Jak długo już zapuszczasz swoje włosy?
Niedługo, ostatnio u fryzjera byłam jakieś 3 miesiące temu [*], czego żałuje oczywiście, bo miałam bardzo długie włosy, jednak były tak zniszczone, że innego wyjścia nie widziałam..

6. Twój pierwszy aparat fotograficzny?
W telefonie pewnie, potem miałam taki "rodzinny" aparat z obracanym obiektywem, idealny do selfie, które wtedy jeszcze tak popularne nie było, następnie miałam starą cyfrówkę taty - Sony, a teraz zdjęcia robię lustrzanką: albo Nikonem D80, albo D90.
7. Jak zareagowałaś na pierwszą współprace?
Jako pierwsza napisała do mnie firma Rosegal, a ja byłam w szoku i nie widziałam o co chodzi, ponieważ gdy zakładałam bloga, nie miałam pojęcia, że istnieją takie współprace, potem poczytałam o tym w intranecie i bardzo się ucieszyłam, że jakiś sklep sam z siebie chciał ze mną współpracować ;)

8. Od kiedy prowadzisz bloga?
od 10 września 2013 roku, czyli już 2,5 roku ♥

9. Masz jakieś plany na przyszłość związane z blogowaniem?
Chyba nie, raczej będzie to moje hobby, nie sadze bym mogła w przyszłości się z tego się utrzymywać, na pewno chce go prowadzić jak najdłużej i znajdować dla niego czas.
*prawdziwa tumblr girl haha*

10. Jak radzisz sobie z nauką?
Szału nie ma, ale źle też nie jest, powiedziałabym, że przeciętnie ;)

11. Co sobie cenisz najbardziej?
Zaufanie, rodzinę i to że mam prawdziwych przyjaciół na których mogę zawsze i w każdej sytuacji liczyć.

12. Gdzie przerabiałaś te zdjęcia?
Z poprzedniej notki zdjęcia przerabiałam w vosco cam, jednak większość zdjęć które wstawiam na bloga nie są przerabiane.
13. Gdzie chciałabyś jechać na wakacje?
Jeszcze o planach na wakacje nie myślałam, ale chciałabym gdzieś pojechać z rodziną za granice i na obóz z przyjaciółmi.

14. Jak dbasz o włosy?
W sumie nic specjalnego, używam Szamponu Pantene, odżywki Gliss kur, czasami przepłukuję włosy rumiankiem, a gdy są wilgotne naniosę na nie olejku z jedwabiu.

15. W jakim klimacie najbardziej lubisz robić zdjęcia?
Najbardziej lubię robić zdjęcia naturze, czyli albo krajobrazom, albo jakieś zdjęcia makro ;)
Jeśli chcesz być na bieżąco, to zapraszam do zaobserwowania mnie na:
Instagramie--> bajolaa
Snapchacie---> thisisolaa

64 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia <3

    http://patrycjv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawe odpowiedzi ;) też lubię te słodkie żelki

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł na post :)
    Super śliczne zdjęcia <3
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post :) bardzo ładne zdjęcia!

    http://bynola.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia :)
    Dzięki pytaniom mogłam się wiele o Tobie dowiedzieć :)
    Nie wiedziałam, że prowadzisz bloga już aż tak długo :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne odpowiedzi ;)

    pozdrawiam i zapraszam na nowy post ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Długo już prowadzisz bloga, brawo i życzę, abyś byłą tutaj jak najdłużej! :) Cieszę się, że jest tutaj również jedno moje pytanie! Świetne zdjęcia. Oj, ja również trochę żałuję tego, że ścięłam włosy. :/
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne odpowiedzi :)
    Piękne zdjęcia, aż dziwne, że nie są przerobione!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam twoje zdjęcia! Dużo poświęciłaś czasu aby nauczyć się je robić? :D
    http://edytaduszynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje ❤
      Tata kiedys sie tym zajmowal więc mi bardzo pomógł, wszystko tłumaczył itd. Więc w sumie dosc szybko to wszystko ogarnęłam, jednak do zdjęć potrzebny jest jeszcze jakis pomysł aby miały one w sobie to coś, a ja tez niezawsze go mam i zdjęcia wychodzą takie... zwykłe xd

      Usuń
  10. Bardzo fajne odpowiedzi na pytania :D Prowadz bloga jak najdłużej!

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja tam wolę kwaśne żeliki! <3
    Tydzień temu obcięłam włosy, w sumie nie żałuję, bo były mega zniszczone :)


    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy Q&A :D
    Śliczne zdjęcia <3
    Na Twoim ostatnim przypominasz mi Berry Malinowską haha :o
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. W sumie chyba większość moich odpowiedzi byłaby taka sama :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak się cieszę, ze wykorzystałaś moje pytanie hahaha Uwielbiam czytać takie posty, liczę, że częściej będziesz robiłą takie Q&A :3 mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Też bym chciała wyjechać gdzieś za granice na wakacje. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. tez nie lubię kwaśnego jedzenie. I też ostatnio ścięłam wlosy, a mialam juz dosyc dlugie, ale mam nadzieje ze odrosna zdrowsze/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja wręcz przeciwnie i uwielbiam kwaśne żelki :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zdjęcia :D
    zapraszam na bloga modowego
    http://slodyczowypotwoor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja uwielbiam właśnie kwaśne żelki haha ;d
    Zapraszam do siebie :))
    princess-aim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Żelki lubię i słodkie, i kwaśne ;D
    Co do Justina Biebera, to mam podobnie - nie nienawidzę go, ale też nie słucham sama z siebie. Nie przeszkadzają mi jego piosenki, jak lecą w radiu w pracy, ba... czasem je sobie nawet podśpiewuję...
    I również najbardziej lubię robić zdjęcia naturze!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe odpowiedzi :D
    Zapraszam do mnie ;)
    http://nadziejanazycie.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  22. też nie lubię kwaśnego wolę słodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja teraz też niestety będę musiała obciąć włosy. :)
    Bardzo ładne zdjęcia!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja tez zapuszczam wlosy :) nie chce ich scinac, jedynie koncowki :3
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawey pomysł na post, w dodatku super się czyta mega wciągająco;)
    zapraszam do nas http://justbasicstyle.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej, bardzo nam miło, że odwiedziłaś naszego bloga i skomentowałaś powitalny post!:) Serdecznie zapraszamy na nowy post, który w całości napisała jedna z nas - Jola, mamy nadzieję, że Ci się spodoba :* www.LazyStrawberries.fan-strefa.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny post, można czegoś więcej się o Tobie dowiedzieć :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie jest się dowiedzieć o Tobie i Twoim blogu nieco więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny post. Również lubię robić zdjęcia krajobrazom <3
    mój blog: klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo ciekawe odpowiedzi, na niektóre odpowiedziałabym tak samo :P
    *songuraita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja wolę kwaśne żelki i zdecydowanie hejtuje Biebera :P

    OdpowiedzUsuń
  32. dla mnie Bieber to inna epoka;p

    OdpowiedzUsuń
  33. ja prowadzę dopiero o d dwoch lat hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale słodko <3
    Obserwuję :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ciekawe, wyczerpujące odpowiedzi ;)
    Nawet znalazłam odpowiedzi na swoje pytania! :D
    Życzę Ci dalszej wytrwałości w blogowaniu, bo wychodzi Ci to świetnie no i niedługo 3 lata efektu Twojej pracy :)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajne odpowiedzi. Nie rozumiem ludzi którzy hejtują innych
    karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajne odpowiedzi i śliczne zdjęcia *.*

    amatorskie-rysowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. fajnie:) ja uwielbiam wszystkie żelki :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie poradziłaś sobie z odpowiedziami:)

    OdpowiedzUsuń
  40. A ja uwielbiam żelki w każdej postaci <3
    /foxydiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajny tag:),ja wolę kwaśne żelki:D

    OdpowiedzUsuń
  42. Swietne odpowiedzi, bardzo przyjemnie mi sie czytalo :) /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  43. Dwa ostatnie zdjęcia są przepiękne! :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Jestem zachwycona jakością zdjęć ! Są naprawdę dobre ! :D :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zdjęcia przyciągają uwagę :3 Często zajmujesz się fotografią? Powinnaś, wyglądają bardzo fajnie jak na pinger'a :3 Moja nazwa bloga również była przypadkowa gdyż również mam problem z wymyślaniem nazw ;D

    Pozdrawiam, Ilonciaaa

    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne zdjęcia :)
    Fajnie jest dowiedzieć się o Tobie czegoś nowego :) Też jakoś szczególnie nie przepadam za Justinem, ale muzę ma spoko :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo fajne odpowiedzi i zdjęcia :)
    Ja też nie jestem jakaś kreatywna w wymyślaniu nazw, więc nazwę mojego bloga wzięłam z napisu na moim zeszycie, który bardzo mi się spodobał i stwierdziłam, że mnie dość mocno opisuje :P

    be-different-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczne zdjęcia :* Dzięki Twoim odpowiedzią, dowiedziałam się ,że mamy troszkę wspólnego :)
    Zapraszam do mnie :* http://calypso-written-by-daria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Zdjęcia są cudowne ♥
    http://blankove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Zdjęcia genialne. I odpowiedzi też. W najbliższym czasie chyba też zrobię taki post :D karolinyjia.blogspot.com Pozdrawiam C:

    OdpowiedzUsuń
  51. Zapraszam do nas, na nowy post na temat zdjęć: www.LazyStrawberries.fan-strefa.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  52. O proszę na moje pytanie też odpowiedziała super :) Świetne odpowiedzi :)
    Zapraszam do mnie na rozdanie ZARA :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. hey there :) I like your creative blog :)

    would you follow for follow?

    Visit my Blog





    ✎ Free Blogdesign |Facebook |Bloglovin |♥Instagram | Lookbook |Google✚


    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  54. piękne zdjęcia :) masz ciekawy styl :) pozdrawiam

    CLICK TO SEE MORE --> http://franiawilliams.blogspot.com/2016/02/w-poszukiwaniu-sniegu.html

    OdpowiedzUsuń