wtorek, 2 lutego 2016

ZAKOPANE!

Hej!
Moje ferie dobiegły już końca, a mimo to wciąż nie byłam w szkole, z powodu przeziębienie, plus dodatkowej i dziwnej opuchlizny na oczach, nie wiem gdzie leży jej przyczyna, ale od paru dni budziłam się z spuchniętymi oczami, a w ostatni weekend, zostało mi tak na cały dzień... lekarz powiedział, że powinno to przejść, więc jak na razie biorę 4 razy dziennie krople do oczu razem z jakąś maścią na powieki.
Dziś jednak chciałabym Wam opowiedzieć o długo wyczekiwanym wyjeździe od Zakopanego, oczywiście vloga kręciłam i jestem w trakcie przerabiania, więc mam nadzieje, że nie będzie większych problemów, i szybko się pojawi :) 
Wyjazd oczywiście zaliczam do udanego, jedynym minusem była pogoda, która przez dwa dni zdecydowanie nam nie dopisała, ponieważ było pochmurno i momentami padało, lecz słońce z trzeciego dnia idealnie zakończyło nasz wyjazd. Mieszkałyśmy dosyć niedaleko, na Krupówki, które obchodziłyśmy codziennie, miałyśmy około pół godzinki na nogach. Gdy przyjechałyśmy i zobaczyłam góry, to po prostu oszalałam, tęskniłam z nimi haha, a na Gubałówce, było widać je już idealnie. Oczywiście byłyśmy też na Wielkiej Krokwi, na nią szłyśmy z jakąś godzinkę, ciągle pod górkę, więc nasze zmęczenie było ogromne, ale przynajmniej zobaczyłyśmy panoramę Zakopanego. Z takich atrakcji, to byłyśmy na kręglach, czy lodowisku. Po tych trzech dniach byłyśmy nieźle zmęczone, a ja na dodatek miałam ogromne zakwasy na karku od ciągłego noszenia aparatu. Jeśli chodzi o jedzenie, to raczej starałyśmy same sobie coś zrobić i wcale nie wychodziło nam to źle. Także, wyjazd przebiegł prawie zgodnie z planem, nie było żadnych niemiłych niespodzianek, po za oczywiście pogodą, na którą wpływu już nie miałyśmy. Teraz możecie zobaczyć parę zdjęć :)






















Jeśli chcesz być na bieżąco, to zapraszam do zaobserwowania mnie na:
Instagramie--> bajolaa
Snapchacie---> thisisolaa

41 komentarzy:

  1. Pięknie ! Ja się tak wybieram w drugiej połowie lutego. Już się doczekać nie umiem:)
    __________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Beauty

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te nasze góry. Widoki zapierające dech :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś wspaniałego! Za 10 dni też już zobaczę nasze piękne góry:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakopane to piękne miejsce. Spędziłam tam trochę dużo czasu (w szpitalu) ale nie zabrakło okazji żeby się przespacerować

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne zdjęcia *__* Byłam raz w Zakopanem, ale byłam mała i nic nie pamiętam :D
    Jakim aparatem robisz zdjęcia?

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    xjulliettx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że szybko poczujesz się lepiej :)

    Nowy post na blogu :) Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. zdrowia! dawno nie byłam w Zakopanym :/
    mój blog ... KONKURS FOTO

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nigdy nie byłam w Zakopanym. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się odwiedzić to miejsce, bo jest cudowne! <3 Piękne zdjęcia! Zapraszam do mnie z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi również ferie się niestety skończyły. Zdrowiej! Szkoda, że pogoda była średnia. :/ Do tego zakwas, nieprzyjemnie, ale zdjęcia chyba były tego warte. :) Świetnie wyszły! Oj, Zakopane! Nie bywam tam rzadko, mimo że mam w sumie nie tak daleko.
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne widoki, świetne zdjęcia ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie że wyjazd wam się udał, piękne widoki. Uwielbiam zdjęcia tego typu. Super że próbowałyście same gotować.
    Ja wciąż czekam na ferie. ;)
    maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Niedaleko mieszka moje rodzina. Piękne zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia... Ja jeszcze nie zaczełam ferii. Dopiero mam 15 lutego :* Pozdrawiam i obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  14. to dobrze, ze wyjazd się udał :) mam nadzieje, ze kiedys uda mi sie odwiedzić Zakopane/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia!
    Wyjazd musiał być udany!
    Ja dopiero zaczęłam swoje ferie :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Zakopane! Zdjęcia sprawiają, że zatęskniłam:/ Moje ferie jeszcze się nie rozpoczęły, dopiero w połowie lutego, także zachęciłas mnie do wyjazdu! :) pozdrawiam!

    http://pocomiwiecejx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w 1 zdjęciu. Super miałaś.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie sobie oglądam littlemonster96 na snapie i ona też ma tak z oczami.

      Usuń
  18. Powalające zdjęcia, chciałabym tak umieć *-*
    Zapraszam do mnie : always-be-a-cat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Powalające zdjęcia, chciałabym tak umieć *-*
    Zapraszam do mnie : always-be-a-cat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne widoki, tak dawno tam nie byłam :(

    OdpowiedzUsuń
  21. ale cudowne widoki ;)

    zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne widoki!:)
    Ja zaczęłam ferie iestety na starcie choroba :/
    Ale powoli z tego wychodzę:)
    Pozdrawiam i obserwuję!:)
    http://haania-hania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne zdjęcia :) w wolnej chwili zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zdjęcia, baaaardzo klimatyczne!
    http://aleksandragroszkowska.blogspot.com/2016/02/enter-ninja.html - Zapraszam na nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia :)
    Widać, że się dobrze bawiłaś :)
    Ja już dawno nie byłam w Zakopanym, a jest to cudowne miejsce!

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Piekne zdjecia <3 ja tez ostatnio bylam w Zakopanym :) a teraz niestety szkola :/
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam Zakopane. :) w weekend też byłam, na chwilę, na obiad i na spacerze. uwielbiam klimat tego miasta. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dawno nie byłam w Zakopanym, zdjecia sa piękne i zachęcaja do wyjazdu :3 mój blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie cudowne widoki! Dawno nie byłam w górach :) Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne zdjęcia :) Zimą jest najlepiej w górach :)
    Zapraszam do mnie http://calypso-written-by-daria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne zdjęcia a Zakopane to na prawdę piękne miejsce zapraszam do mnie http://nietakbardzokolorowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń