środa, 10 lutego 2016

Zapytaj mnie

Hejka!
Jak tam u Was? U mnie w sumie nic ciekawego się nie dzieje, jak na razie żyje szkolną rutyną. Najbardziej "boli" to, gdy zaczyna się piękna pogoda, 13 stopni i słoneczko za oknem, a ty siedzisz przed biurkiem, i czytasz o genetycznie modyfikowanych organizmach z nadzieją, że kiedyś Ci się to przyda, a jednocześnie na drugim końcu głowy planujesz już cały weekend :)) 
Ostatnio przypomniałam sobie o Q&A, które ostatnio było...? No właśnie.... nawet nie pamiętam kiedy.
Dlatego postanowiłam je troszkę odświeżyć, bo akurat bardzo je lubię. Więc zadawajcie pytanka w komentarzach, o co tylko chcecie, o bloga, o mnie, fotografie, współprace itd, wybiorę najciekawsze i na pewno pojawią się w następnym poście ;)
Co do vloga z Zakopanego, to nie wiem jak to z nim będzie, staram się jak mogę, ale jak na razie czuje się jak Syzyf, który bez efektu wtaczał kule pod górę. Dlaczego? Bo mam okropny problem z programami. Uwaga historia życia: Miałam Movie Maker'a, ale coś mi się w nim popsuło, więc zainstalowałam nowszą wersje, której mój laptop nie przetworzył, więc myśląc, że wrócę do przedniej - wróciłam do jeszcze starszej, na której nie da się nic zrobić... Odpuściłam sobie Windowsa i zaczęłam szukać różnych programów... No i znalazłam, myśląc, że idealny spędziłam trochę i przerobiłam cały filmik, a na końcu co? Trzeba zapłacić 150 zł, żeby filmik zapisać bez baneru reklamowego... Inny program okazał się być taki sam, o czym oczywiście przekonałam się po przerobieniu już połowy filmu... Miałam jeszcze dwa inne programy w których mi coś nie pasowało i utrudniało przeróbkę... Także widzicie, staram się jak mogę, bardzo zależy mi na przerobieniu tego, nawet dla samej pamiątki, dlatego mam pytanie: ZNA KTOŚ TANI/DARMOWY PROGRAM DO OBRÓBKI FILMIKÓW? Wystarczy mi wyciąć sceny i niektóre przyspieszyć, nic specjalnego.... 
Dziś zapraszam na:

54 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia, ostatnie cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie tez dosyć ciepło. Niestety nie znam żadnego programu do filmików. Ładne zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Woww piękne zdjęcia *.* U mnie też ciepło, a mam konkurs zimowy ;///

    Konkurs - klik!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są przepiękne! :)
    Ja na szczęście za kilka dni zaczynam ferie!
    Śliczne włosy:*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ale super zdjęcia!
    A moje pytanie brzmi: żelki kwaśne czy słodkie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, dokładnie! A kiedy kończysz lekcje, to już nie ma tego słoneczka, tylko pada śnieg, jak to dzisiaj u mnie wyglądało. :/ Mam nadzieję, że z tym vlogiem to jednak się uda. :) Czym lub kim się inspirujesz pisząc posty, ogólnie prowadząc bloga? Jaka książka zwróciła ostatnio Twoją uwagę?
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety nie znam żadnego programu do przeróbki filmików. Te ostatnie zdjęcie jest śliczne. ;)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Może Windows Movie Maker?
    Pytanie: Jesteś przesądna? oraz Co myślisz o Justinie Bieberze?
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia!
    Naprawdę musiałaś się nieźle napracować z tym filmem, trzymam kciuki, że wreszcie ci się uda go skończyć obrabiać.
    Niestety sama nie jestem w tym temacie najlepsza, więc nie byłabym w stanie ci pomóc.

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdjęcia :) Skąd wzięła się nazwa Twojego bloga? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku aż 150zł ;o Zgadzam się w dziewczyną z góry- Movie Maker jest bardzo pomocny ; ) Śliczne widoki ^-^

    Pozdrawiam, Ilonciaaa

    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Czym się interesujesz?
    Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dwa ostatnie zdjęcia są wprost powalające :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za polecenie mojego bloga <3
    Śliczne zdjęcia :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pytanka? Okay :D
    Jak długo już zapuszczasz swoje włosy?
    Umiałabyś opisać swój styl?
    Twój pierwszy aparat fotograficzny?

    Ale do do programów to nie pomogę :(

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia!
    Co do programów to właśnie Movie Maker, ale jak mówisz, że Ci się zepsuł... :/
    Dużo osób poleca również Sony Vegas. Chyba można za darmo pobrać w Internecie :)

    A pytanka:
    1. Jak zareagowałaś na pierwszą współprace?
    2. Skąd czerpiesz pomysły na posty?
    3. Od kiedy prowadzisz bloga?
    4. Czy znajomi i rodzice wiedzą, że go prowadzisz?

    Pozdrawiam!
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Te zdjęcia są piękne! *.*

    1. Co daje Ci blogowanie?
    2. Masz jakieś plany na przyszłość związane z blogowaniem?
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Górskie tło jest niesamowite <3 Sama z chęcią wybrałabym się chociażby na weekend do Zakopanego, gdyż nigdy tam nie byłam.
    /foxydiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Co robisz, że twoje wlosy sa takie piekne?
    Jak radzisz sobie z nauką?
    Co sobie cenisz najbardziej ?
    Opowiedz historie z dzieciństwa

    fashionesiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne zdjęcia :-)

    Gdybyś miała być jakimkolwiek zwierzęciem , które byś wybrała?

    OdpowiedzUsuń
  21. Przecudowny plener !! :) :*
    pozdrawiam ciepło i zapraszam na:
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Faktycznie dawno go nie było, cudowne zdjęcia
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  23. częściej się uśmiechaj na zdjęciach ! bo taki piękny masz uśmiech <3
    bardzo ładny nagłówek bloga :)
    pytanie? hmmm... Jakie jest Twoje ulubione ciasto ? ;)
    a co do programu do obróbki to nie znam żadnego, aby ci polecić :<

    OdpowiedzUsuń
  24. Polecam Ci Vegas Pro :) Ja tam obrabiam filmiki. Śliczne zdjęcia!
    xxpadzixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Boże co za cudowne zdjęcia, zakochałam się w pierwszej i ostatniej fotografii! Co do programu, przykro że tak wyszło, mam jednak nadzieje że w końcu skończysz montowanie ;).
    maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Coś te programy komputerowe Cię nie lubią :)

    OdpowiedzUsuń
  27. boże....jakie długie włosy
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładne widoczki! Zdjęcia są bardzo klimatyczne. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  29. skąd czerpiesz inspiracje? ;)
    świetne zdjęcia ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. The last photo are so amazing *.*
    Beautiful photos.
    *new follower in the blog
    http://retromaggie.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  31. [P] Gdzie przerabialas te zdjecia :3 ?
    p.s. są meeega *.*
    pozdrawiam wpadnij do mnie :)
    http://magdelblog.blogspot.com/2016/02/ootd-10-czern-fundamentem-do-budowania_12.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie na walentynkowy post :P
    http://jennkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. aaaa góry xd :D jak dbasz o włosy?

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczna jestes i super zdjęcia :)

    kllaudus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Niestety nie znam żadnego programu do obrobienia filmów ;/ Śliczne zdjęcia :3
    Moje pytania:
    1. Masz już jakieś wielkie plany związane z blogiem?
    2. W jakim klimacie najbardziej lubisz robić zdjęcia?
    3. Twoje ulubione blogi/ te które ostatnio czytasz?
    4. Czy zaproponowano Ci pierwszą współprace, czy ty o nią zapytałaś?
    5. Gdyby twoje posty miały być tylko o jednej tematyce, jaka by ona była?
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Również poszukujemy dobrego i najlepiej darmowego programu do obróbki filmów.. :( Co do postu śliczne zdjęcia, pięknie przerobione!:) Zapraszamy do nas: www.LazyStrawberries.fan-strefa.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne zdjęcia kochana :) Niestety co do filmów i ich obróbki to niestety nie znam się na tym :/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ładne zdjęcia!
    Hmm, może Camstasia Studio 8, czy jak to się nazywa XD


    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ślicznie wyszłaś na tych zdjęciach. Ale piękne widoczki ;)
    Moje pytania:
    1. Dlaczego zdecydowałaś się założyć bloga?
    2. Czy masz już jakieś plany na wakacje?
    Pozdrawiam serdecznie :)
    oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne widoki w tle :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  41. ale piękne włosy
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Pięknie się prezentujesz na tle tych gòr.

    OdpowiedzUsuń
  43. Całkiem fajny jest program Windows Movie Maker. Piękne zdjęcia
    pytania:
    Skąd bierzesz inspiracje na zdjęcia?
    Kto zazwyczaj robi ci zdjęcia na bloga?
    Co chciałabyś robić w przyszłości?
    Gdybyś mogła na jeden dzień być kimś innym niż sobą, kim byś była?

    Zapraszam do mnie: hellomyflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Też zdjęcia sa idealnej jakosci♡
    Zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń