środa, 23 marca 2016

Kraków

hej!
Z przyjaciółką postanowiłyśmy, że chciałyśmy poznać lepiej nasze miasto - Kraków. Na pewno większość z Was zna je albo chociaż kojarzy. Jest ono dosyć duże, jednak znane są jedyne te najbardziej popularne miejsce typu Rynek, Wawel czy Błonia. sądzę że w tym pięknym mieście, które zamieszkuje już trochę, jest na pewno ukryte dużo więcej tak ciekawych miejsc.. I właśnie chciałyśmy je z przyjaciółką pozwiedzać. Polecam coś takiego zrobić też innym, bo Wasze miasto może okazać się być piękniejsze niż myślicie. Ciche miejsca często okazują się o wiele lepsze od tych gdzie jest dużo ludzi.
Zaczęłyśmy nasze dogłębniejsze zwiedzanie Krakowa od kopca Kraka, na którym nigdy wcześniej nie byłam. Zawsze wybierałam się na kopiec Kościuszki, a teraz mogłam zobaczyć panoramę Krakowa trochę z innego miejsca. W sumie to nawet jest tam lepiej, ponieważ na górze jest taka polana, murki, gdzie można sobie usiąść ze znajomymi czy drugą połówką (najlepiej w cieplejsze dni, ponieważ wieje) i wyluzować, odpocząć czy przemyśleć parę spraw. Gdy będziecie w Krakowie, to naprawdę polecam przejść się na ten kopiec ;) Z resztą sami możecie zobaczyć jak fajnie tam jest, bo w końcu mogłam wyciągnąć mój aparat. Mam tylko nadzieje, że następnym razem jak tam będę, nie będzie już tych chmur.
Tak w ogóle, to właśnie zaczęło się wolne, święta, więc mam nadzieje, że sobie choć troszkę odpoczniecie i zbierzecie siły, aby zawalczyć jeszcze trochę o oceny. 
Dziś zapraszam na:

47 komentarzy:

  1. No teraz się odpocznie trochę. Dobrze, że już wolne niedługo.
    Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Magiczne zdjęcia, na prawdę piękne miejsce. Zazdroszczę, ja mieszkam w małym miasteczku i byłam już chyba wszędzie, mało jest zachwycających zakątków. ;)
    maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia kochana <3
    Zazdroszczę że mieszkacie w Krakowie :)
    Pozdrawiam

    http://wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz racje czasem niezdajemy sobie jak wiele rzeczy można zwiedzać w naszych miastach
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. W Krakowie jeszcze nie byłam. Piękne widoki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę, że mieszkasz w tak dużym, pięknym mieście.
    Nigdy nie byłam w Krakowie, ale z pewnością chciałabym go zwiedzić.
    Ładne zdjęcia!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie tam z tego co widzę, jeszcze nigdy nie byłam w Krakowie.
    Lecz bardzo bym chciała :) ładne zdjęcia :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Kraków :) ach, już pół roku tam nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kraków uwielbiam, zdjęcia magiczne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ah ten piękny Kraków, zdjęcia przepiękne..
    Zapraszam:
    gebalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie byłam na kopcu Kraka i tak samo zawsze wybierałam sie na kopiec Kościuszki. Uwielbiam widok z tamtąd, panoramy miasta sa dla mnie niesamowite i chyba musze się wybrać na ten drugi kopiec, skoro mówisz ze jest tam tak ładnie :3 moj blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdy byłam mała to byłam raz w Krakowie. Muszę się tam znowu wybrać, gdy już jestem "duża" :D Zdjęcia są cudowne *__* A najbardziej pierwsze i ostatnie mi się podobają.

    Pozdrawiam :)

    xjulliettx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne są te zdjęcia, naprawdę. :) Oddają klimat.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. akuart wybieram się w czerwcu do Krakowa, wiec muszę sobie zrobić listę miejsc do zobaczenia :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne Zdjęcia! a w Krakowie dawno nie byłam.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  16. Również ostatnio w Niemczech zaczęłam odkrywać ciekawe miejsca w pobliżu okolicy, w której mieszkam :) Warto było, kilka miejsc mnie zaskoczyło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jeszcze nigdy nie byłam w Krakowie ;/

    pozdrawiam :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia! Osobiście jeszcze nigdy nie miałam przyjemności być w Krakowie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia. Nigdy nie byłam w Krakowie ale jak tam pojadę to chętnie zobaczę to miejsce.

    Zapraszam do mnie: http://hellomyflower.blogspot.com/2016/03/small-spring-lookbook-2016.html (bardzo proszę o kliknięcie w link pod zegarkiem, z góry dziękuję)

    Najnowszy post: http://hellomyflower.blogspot.com/2016/03/1-what-to-eat-for-breakfast.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie byłam w Krakowie. Super zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Kraków to piękne miasto :)
    Ja za tydzień będę mogła je dokładnie zwiedzić :)
    ŚLICZNE ZDJĘCIA :*
    Wesołych świąt!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam Kraków, na początku kwietnia wybieram się tam na kilka dni i aż nie mogę się doczekać!
    Zapraszam na starszy wpis:
    http://xiyavalentina.blogspot.com/2016/01/waiting-for-me-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  23. NIe do końca pamiętam ale chyba tam byłam ;p piękne widoki *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczny Kraków!
    shelikess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam okazji odwiedzić tego miasta ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia, gdy będę w Krakowie na pewno się tam wybiorę!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://denmoza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne zdjęcia :) Ja w Krakowie byłam tylko raz i wiem jedno... Muszę jeszcze raz tam jechać !
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne zdjęcia-czym fotografujesz?
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja niestety nigdy jeszcze nie byłam w Krakowie :)
    Ale jak już tam przyjadę to na pewno odwiedzę przeróżne ciekawe miejsca :))
    Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak zacznij i zawiadom na blogu :) Anishia15.blogdpot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow magiczne zdjęcia :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne zdjęcia! zapraszam do mnie http://zuzannafoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne zdjęcia.
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeju jakie piękne zdjęcia! Ciekawe pomysły na nie. Zapraszam na nowy post do siebie x primegoal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne zdjęcia, ja osobiście uwielbiam Kraków- nigdy to miasto mi się nie znudzi. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne zdjęcia, też mieszkam w Krakowie a nigdy na kopcu nie byłam :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  36. Zazdroszczę, że tam byłaś :) Ja jeszcze nie miałam okazji, ale myślę, że będzie i to nie raz ;) Pozdrawiam.
    http://nikaaswag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Kraków to bardzo piękne miasto. Zawsze mnie do niego ciągnie.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  38. Marzy mi się poznanie Krakowa z bliższej strony. Tak dawno tam nie byłam :(

    OdpowiedzUsuń