poniedziałek, 28 marca 2016

Marcowy outfit

hejo!
Jak tam spędziliście te święta? Ja byłam oczywiście w moim ukochanym miasteczku - Kozienice, gdzie po prostu uwielbiam jeździć. Zawsze czuje się tam taka wypoczęta, bo nie mam na głowie ciągle szkoły czy innych zmartwień, jest to takie małe oderwanie się od tego codziennego życia w zanieczyszczonym Krakowie, wprawdzie 230 km od domu, ale i tak warto spędzić te 4h w aucie dla parodniowego pobytu tam. (Pozdrawiam Majkę ♥)
W ogóle dziś mam jeszcze dla Was tak pod koniec miesiąca, outfit, który w sumie pasuje do pogody panującej w marcu, czyli tych pochmurnych dni. Jest on bardzo ciemny i prawie cały na czarno, ale podoba mi się i mam nadzieje, że Wam też przypadnie do gustu.
bluzka - Reserved/spodnie - H&M/sweter - Pull&Bear/buty - CCC
Jeśli chcesz być na bieżąco, to zapraszam do zaobserwowania mnie na:
Instagramie--> bajolaa
Snapchacie---> thisisolaa

41 komentarzy:

  1. Hoho, to zdjęcie w skoku jest super! :D Mi jak najbardziej stylizacja przypadła do gustu. Sama ubieram się zwykle na czarno-biało bądź samą czerń, więc mnie się bardzo podoba. :)

    Mój blog | Mój fanpage

    OdpowiedzUsuń
  2. super, zazdroszczę :)
    ja całe święta w domu ;/
    super outfit :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz. :) Uwielbiam zdjęcia nad wodą.
    Ja w tym roku zostałam w domu w te święta i jakoś tak nie czułam za bardzo ich klimatu.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto mieć takie miejsca gdzie się po prostu wypoczywa, fany look
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny look i miejsce do zdjęć! Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądasz!
    Ja również święta spędziłam jak najbardziej z rodziną.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie śliczne miejsce, wow, nie mogę się napatrzeć! :o
    mój blog <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie proste, a tak świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia, klimatyczne zdjęcia i bardzo przyjemna stylizacja! :)
    Zapraszam również do mnie, nowy wywiad :)
    http://deadly-curious.blogspot.com/2016/03/magda-bereda.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zestaw, a miejsce do zdjęć fenomenalne ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wyglądasz ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. czarny dla mnie pasuje do kazdej pogody :D /Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie że masz takie miejsce w którym możesz wypocząć. Bardzo fajna sceneria do zdjęć, świetne fotki. ;) Stylizacja bardzo mi się podoba, jest taka minimalistyczna.
    maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne zdjecia i miejsce, w którym były robione.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja Kraków będę miała okazję odwiedzić za tydzień :)
    Śliczne zdjęcia, a stylizacja bardzo ładna, klasyczna!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne zdjęcia !
    Zapraszam :)
    gebalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham bluzki w paski :) !
    Zapraszam nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Czerń zawsze dobrze wygląda! Dla mnie jednak zdecydowanie za zimno na takie seterki. Jeszcze kurtka, bo sie przeziębię, a nie mam na to ani czasu, ani ochoty. Ale jak wczoraj poszłam biegać to masakra! Tak ciepło, człowiek nieprzyzwyczajony, zupełnie inaczej się biegnie, oddycha. Wszystko takie jakieś inne. Ale fajnie, już czuć tę wiosnę. Nic tylko wyglądać jak będzie zbliżała się jeszcze bardziej. I lato! Czekam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie byłam w Kozienicach (dobrze napisałam?). Powiem szczerze, że nawet nie miałam pojęcia o takim mieście. Kocham outfity all black lub takie przełamane małą ilością bieli czy koloru. Może dlatego, że sama właśnie tak się ubieram. Nie wiem czy kiedyś już Ci to pisałam, jeśli tak to napiszę drugi raz: jesteś cholernie śliczna a Twoja figura i włosy to miazga, przysięgam!!!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Blog się spodoba? Zaobserwuj 

    OdpowiedzUsuń
  20. Podziwiam Twoje zdjęcia. Na prawdę są wyjątkowe :)

    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylizacje w czarnych kolorach sa cudne, a takie urozmaicenie koszulka w białe paski nadaje uroku- jak najbardziej stylizacja mi się podoba, urzekła mnie :3 moj blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje święta minęły bardzo szybko i niestety nie czułam, zeby byl to jakis wyjątkowy czas ;/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też mieszkam w Krakowie i racja czasem warto wyrwać się z tego miasta i pooddychać świeżym powietrzem :)
    Zapraszam - www.xkarr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nawet nie zdążyłam sie obejrzec i juz swieta uciekły:( BArdzo szybko. Mega zdjęcia! primegoal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz strasznie zgrabne nogi. I stylizacja też świetna :)
    Zapraszam do mnie. Odpowiadam na każdą obserwację :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podoba mi się ta stylizacja <3 jesteś śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam ten look <3 Perfekcyjne dopasowane

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobrze jest od czasu do czasu odpocząć. Super zdjęcia :)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna stylizacja! Uwielbiam takie. A zdjęcia bardzo klimatyczne :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Super stylizacja:)
    Zapraszam do nas :fashion-by-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Hmm, dawno mnie nie było, a Ty kwitniesz moja droga :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznee fotki :D http://chcebyckopciuszkiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń