środa, 2 marca 2016

Night

hej
Gdy byłam mała zawsze bałam się ciemności, a wracanie skądś po ciemku przyprawiało mnie wręcz o dreszcze. Jednak niedawno zauważyłam jaka noc może być piękna i jak na nas działa. Czy to nie właśnie wtedy najwięcej rozmyślamy? Zwłaszcza w momencie gdy chcemy iść spać i najbardziej zależy nam aby mózg się wyciszył, a tu nagle przypomina się mnóstwo sytuacji i raczej nie szykuję się na spanie. W dzień mamy mnóstwo rzeczy na głowie, nauka, dodatkowe zajęcia czy inne obowiązki, dużo stresu i zamieszania. Nie mamy wtedy głowy do rozmyślenia nad naszym życiem czy różnymi zdarzeniami. Dopiero pod koniec dnia, kiedy to zmęczeni chcemy iść spać, nasze refleksje się uruchamiają albo wieczorem kiedy wracamy już z ostatnich zajęć. Izziemy  wtedy wolniej i spokojniej. Zauważyłam, że wieczorem miasto wygląda trochę inaczej. Gdy jest jasno widzimy ludzi spieszących się, biegnących na tramwaj czy autobus, natomiast gdy zapada noc i sami jesteśmy spokojniejsi wszystko w okół wydaje się również łagodniejsze, opanowane. Budynki w świetle lamp wyglądają jakoś lepiej, nie widać ich niedoskonałości czy graffiti zaburzających ich styl. Jakoś ostatnio polubiłam wracać sobie spacerkiem po treningu, gdy już jest ciemno i wszystko ucichło. Wtedy zawsze łapie mnie taki moment na refleksje, totalne rozluźnienie i spokój. Dodatkiem zawsze może być muzyka grająca w słuchawkach. 

37 komentarzy:

  1. Miasto nocą jest rzeczywiście piękne :)
    Poklikasz u mnie w najnowszym poście- byłabym ci bardzo wdzięczna, ponieważ staram się o współpracę


    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Noc jest też piekną częscią 24-godzinnego ciągu :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nocą jest pięknie, jedna nasza psychika jest konstruowana tak, że to właśnie nocą przypomina sobie wszytskie szczególy. Jednak ja lubię takie tajemnicze tematy, a noc jest najlepszą porą dnia dla nich
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię w nocy leżeć w łóżku po ciemku ze słuchawkami na uszach. Słuchać muzyki i rozmyślać o różnych rzeczach.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam noce, są dla mnie chwilą wyciszenia.
    Jednak czasem są też dla mnie smutne.
    Uwielbiam siedzieć w lato w nocy na balkonie i słuchać muzyki :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Noc jest tajemnicza, cicha i niebezpiecznie piekna. Noc przynosi ukojenie zmeczonym i daje energie tym co potrzebuja soe rozerwac. Swietny post

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście :
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html
      Z góry dziękuję ;*

      Usuń
  8. Lubię noc, ale jednak najbardziej lubię wieczór, to taka moja ulubiona pora dnia/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam nocne zdjecia i ten klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uuu ładniutkie te zdjecia ci wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  11. W nocy mam zawsze najczarniejsze myśli i jestem przekonana, że nic mi się nie uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. miasto w nocy wygląda rzeczywiście świetnie, przydałoby się troszkę więcej zdjęć
    mój blog
    konkurs fotograficzny

    OdpowiedzUsuń
  13. też, gdy byłam mała bałam się ciemności :D

    pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zdjęcia. Jedyne co lubię robić w nocy to spać. Nie mam wtedy na nic energii... xd :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja wręcz nienawidzę ciemności, budzi we mnie ogromny strach. Samotny spacer późnym wieczorem jest dla mnie prawdziwą udręką, nie jestem w stanie się zrelaksować i poddać refleksom, ponieważ czuję się jak zbłąkana owieczka.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Wieczorne spacery u mnie również skłaniają refleksje, uwielbiam!
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Mrok daje zdjęciom wiele uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kraków wieczorem <3
    Wkrótce zamieszkam tam...

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. kto nie bał się ciemności? czasami nadal mam schizy, ahah;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nawet teraz boję się ciemności. Mam za dużą wyobraźnię :D Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miasto nocą to jeden z piękniejszych widoków i wtedy trzeba przyznać ze trudno jest nie rozmyślać nad wieloma sprawami :/ moj blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia :)
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale świetne zdjęcia!
    Takie klimatyczne, aż mam ochotę iść na sesje nocą :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne zdjęcia! :)) Noc zawsze skłania mnie do refleksji, to czas, gdzie najwięcej myśliwy, wspominamy. :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne fotki :)
    No własnie w nocy najczęściej się rozmyśla, i ciężko zasnąć wtedy :) hehe xd
    Poklikasz?:)
    http://grlfashion.blogspot.com/2016/03/dresslink-wishlist-pisanki-ozdoba.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgadzam się z Tobą w 100%, noc najbardziej pobudza człowieka do głębszego rozmyślenia, spacerowanie o tej porze dnia to rzecz którą uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Każda pora dnia ma swój urok. A wieczór, gdy wszystko zwalnia, jak sama zauważyłaś, skłania nas właśnie do refleksji i rozmyślań.

    OdpowiedzUsuń
  28. też kiedyś bałam się ciemności teraz kocham noc to jest czas kiedy mogę się uspokoić i rozmyślać ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja teraz uwielbiam ciemności, jest w pewnym sensie otulająca. :)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgadzam się z Twoimi przemyśleniami :)

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja zawsze lubiłam noc, miasto nocą, szlajanie się nocą... jak dla mnie bardzo fajna i klimatyczna pora :)
    Ale ma swoje minusy, za dużo przemyśleń ciśnie się do głowy :|

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. genialny blog! świetne zdjęcia!
    zapraszam również do mnie: yevrl-pisze.blosgpot.com

    OdpowiedzUsuń