piątek, 18 marca 2016

Spring outfits

Hejka!
Czy Wam tez wstaje się o wiele lepiej, nawet o tej 6, gdy za oknem jest już niebieskie niebo i słońce próbuje się przebić do Waszego pokoju? Mi zdecydowanie tak, dodatkowo humor jest o wiele lepszy, a także wzrasta moja chęć do wszystkiego, mam ochotę robić mnóstwo rzeczy. Także, jak możecie zauważyć pogoda ma na mnie duży wpływ. Z tego powodu, iż na zewnątrz czuć już wiosnę (oby tylko na Wielkanoc nie spadł nam śnieg xd) przygotowałam dzisiaj dla Was 4 outfity na tą właśnie porę roku. Są w sumie w różnych stylach, wiec mam nadzieje, że każdemu choć jeden się spodoba ;)  Wszystkie ubrania pochodzą ze sklepu Romwe, który zapewnię już dobrze znacie, bo nie raz pojawił się na moim blogu. Chciałabym też poprosić o kliknięcie w linki, jak np. Wam się coś spodoba :) Piszcie, który outfit najlepszy! ♥

BLUZKA - [LINK] / SPODNIE - [LINK] / KURTKA - [LINK] / BUTY - [LINK] / PLECAK  - [LINK] / OKULARY - [LINK]
SWETER - [LINK] / SPODNIE - [LINK] / PŁASZCZ - [LINK] / BUTY - [LINK] / TOREBKA - [LINK] / SZALIK - [LINK]
CROP TOP - [LINK] / SPÓDNICA  - [LINK] / KURTKA - [LINK] / BUTY - [LINK] / TOREBKA  - [LINK]
SWETER - [LINK] / SPODNIE  - [LINK] / KURTKA - [LINK] / BUTY - [LINK] / PLECAK  - [LINK] / OKULARY - [LINK]
Zapraszam do kliknięcia w linki 
(w następnym poście udostępnię parę blogów, które to wykonały :D) 

54 komentarze:

  1. świetne stylizacje ;)

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się 3 i 4.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się 3 i 4.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio pół dnia szukałam po sklepach dziurawych spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z każdego zestawu wybrałabym jedną rzecz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wstawanie rano, gdy jest słonecznie jest cudowne!
    Najbardziej podoba mi się zestaw ostatni, więc podaje ceny rzeczy z tego zestawu;)
    okulary: $11.26
    buty: $33.00
    sweter: $24.56
    kurtka: $22.74
    spodnie: $14.66
    plecak: $17.96
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne propozycje, stylizacja z bluzka w paski najlepsza!

    Zapraszam do mnie:
    http://alanja.blogspot.com/2016/03/maa-czarna.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikane <3 Mi się podoba ostatnia i pierwsza stylizacja!
    Mój blog- kliknij (:

    OdpowiedzUsuń
  9. Super propozycje! 3 zestawienie podoba mi się najbardziej. :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne stylizacje, ale najbardziej podoba mi się 4, idealne zestawienie do szkoły:) Zapraszam do obserwacji:) Ja już obserwuje:)

    fireonrain.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie stylizacje chętnie bym przygarnęła <3
    Poklikałam, ceny niektórych rzeczy:
    Bluzka w paski - 12,38$
    Spodnie - 18,69$
    Spodnie z dziurami - 15,76$
    Kurtka - 22,74$
    Płaszcz - 34,46$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatni jak dla mnie najlepszy :D
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zestawy :) Lubię bardzo takie luźne i klasyczne. Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne ootd! Kompletnie mój styl!! Może wspolna obs? Daj znać u mnie primegoal.blogspot.com x

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie stylizacje trafione w mój gust
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Przedostatni najbardziej w moim stylu. pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne rzeczy <3 Poklikane :*

    WOOHO - mój blog Nowy post-zapraszam! :) Jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj, to duża motywacja-dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. 2 i 3 stylizacja jak dla mnie jest najlepsza :) Moim zdaniem pogoda ma duży wpływ na nasz humor. Poklikałam. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. o, swietne stylizacje!:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Poklikane :D
    US$11.59
    US$34.46
    US$15.59
    US$33.00
    US$14.66
    US$24.56
    Z każdej stylizacji coś bym sobie wybrała ;)
    Pozdrawiam :)

    http://andrew-scott-poland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Poklikane kochana, byłabym wdzięczna gdybyś poklikała także u mnie :)
    Pozdrawiam :*
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi także wstaje się lepiej gdy po 6 jest już jasno i wychodzi słońce. Bardzo fajne stylizacje, szczególnie podoba mi się pierwszy i ostatni look. Trochę poklikałam w linki. ;)
    maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne rzeczy. Moją uwagę od razu przykuł szalik *.* Poklikałam.
    Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne propozycje. Klik
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Większość z tych rzeczy bardzo mi się spodobały.
    Chyba najbardziej mi przypadł do gsdtu 3 outfit :)
    Teraz uwielbiam rano się budzić, bo nie mam problemu ze wstawaniem i wszystko chce mi się robić z powodu słońca.
    Tylko szkoda, że nie zostaje u mnie na cały dzień.
    Linki poklikane :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne stylizacje :)
    3 i 4 najbardziej mi się spodobały i chętnie kupiłabym wszystkie rzeczy z 3 :D
    Poklikałam chyba we wszystkie linki (mam nadzieję, że we wszystkie ;p).
    Owocnej współpracy!

    Pozdrawiam:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne stylizacje stworzyłaś :D
    http://freshisyummy.blogspot.com/2016/03/cool-me-down.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo podoba mi się to, w jaki sposób prowadzisz bloga. Obserwuję, bo naprawdę warto!

    Pozdrawiam! I zapraszam na nowy post u mnie♥
    Mój blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  30. 3 i 4 najlepsze :D
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne stylizacje ;) chętnie bym się w taki ubrała.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super outfity, wszystkie mają coś w sobie i mi się podobają jednakowo :)
    Poklikałam i pozdrawiam :)

    xjulliettx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkie mogłabym nosić, 2-3 najlepsze :-) W tytule miało być sring?

    OdpowiedzUsuń
  34. To słońce rano jest dla mnie strasznie motywujące :) Ostatnia stylizacja jest przepiękna :3 moj blog

    OdpowiedzUsuń
  35. wszystkie sety na plus :)
    oj taaak na mnie pogoda ma dokladnie taki sam wplyw, wiec wiecej slonka prosze! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne zestawy.:)

    Zapraszam do mnie :) gebalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo fajne zestawy, lubię ten sklep ;)

    http://dalenadaily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Poklikałam :)
    Poklikasz w linki ?
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/03/sheincom.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Tak tak tak! Zauważyłam to ostatnio, równiez o 6 rano! Robi się cudownie :)
    Fajne stylizacje :)
    Zapraszam Nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Mnie każdy outfit się bardzo podoba, ale chyba najbardziej ten ostatni. Poklikałam w niektóre linki. A ja bym chciała, żeby tak śnieg pojawił się na Wielkanoc. :D Arleta

    OdpowiedzUsuń
  41. love them all <3

    xo xo
    Marina
    http://mmfashionbites.blogspot.gr/2016/03/glam-faux.html

    OdpowiedzUsuń