sobota, 12 marca 2016

Zwierzogród & Mix

hejo!
Wiecie, że już za około dwa tygodnie będzie przerwa świąteczna? Myślałam, że po feriach będzie niezła męczarnia, a dni będą się dłużyć i nie doczekam się jakiegoś dłuższego wolnego... a tu minęło jak z bicza strzelił, może w sumie też dlatego, że w lutym byłam długo chora, ale mimo wszystko, bardzo szybko przeleciał ten czas. Z moją motywacją do roboty jest już lepiej, jednak mój humor zdecydowanie potrzebuje słońca, ponieważ zachmurzone niebo i ciągłe mżawki nie mają na niego dobrego wpływu. Dodatkowo mój aparat niedługo przykryje kurz! Nie da się wyjść w ogóle na zdjęcia, a mam już dość robienia ich w domu i latać od aparatu do statywu przez godzinę xd  Z tego powodu mam dziś dla Was mix zdjęć z ostatnich dni, aby nie zostawić posta pustego xd.
Byłam ostatnio też w kinie na "Zwierzogrodzie". Po obejrzeniu zwiastunu z przyjaciółkami stwierdziłyśmy, że koniecznie musimy na to iść. Raczej spodziewałam się zwykłej komedii animowanej. Jednak okazało się, że ten film niesie całkiem niezłe przesłanie, którego być może nie wszystkie małe dzieci by zrozumiały. Był to film przede wszystkim o tolerancji, która została tam przedstawiona za pomocą różnych gatunków zwierząt, a także o tym jak to wszyscy oceniają siebie po pozorach. Na prawdę reżyser przedstawił ten problem w genialny sposób. Po za tym w filmie było mnóstwo świetnych tekstów, które potrafiły nieźle rozbawić. Także jeśli ktoś zastanawiał się czy iść, to jak najbardziej polecam, bo jest to jedna z lepszych bajek jakie widziałam i daje sporo do myślenia! ;)

52 komentarze:

  1. Wybierałam się na "Zwierzogród" ale skończyło się na tym że wybrałam "Wierną" . U mnie wprost przeciwnie- nauka , testy, kartkówki pojawiają się nie wiadomo skąd

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się to zdjęcie twojej ręki z planetami <33
    Widziałam, że na jednym zdjęciu miałaś chyba te dwa warkoczyki (holenderskie, czy jak to się nazywa) może zrobisz post o tym, jak je robić?
    Mój blog- kliknij

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo słyszałam o "Zwierzogrodzie", ale wolę np. 'Planetę singli' :D
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. heheh wiem jak to jest też latam od aparatu do statywu to straszne :C
    nie oglądałam tego jeszcze :D
    super zdjęcia :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też juz czekam na cieeepło, na wiosnę :(/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  6. Idę na ten film ze szkołą 21 marca ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez słyszałam ze ten film jest świetny :3 Uwielbiam takie mixy zdjec :) moj blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia :)
    Muszę obejrzeć ten Zwierzogród :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny mix zdjęć :)
    Musiałaś się świetnie bawić :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam właśnie aż ten film będzie w internecie! Muszę go obejrzeć. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi też szybko to wszystko minęło, a myślałam, że od ferii do następnego wolnego dłuższego to tyyyyyyle czasu..
    Fajne zdjęcia :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny mix ;)

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny post :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. tak, ten czas tak goni... ale to dobrze, jednak z drugiej strony coraz bliżej egzaminu gimnazjalnego... apropos, ładne masz oczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę w końcu na to pójść :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo chciałam iść na tą bajkę od kiedy zobaczyłam zwiastun :)
    Zapraszam
    http://wet-streets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne zdjęcia. Snapchat był włączony :)
    Pamiętasz mojego bloga? POWRACAM!
    blogirl-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Sama zastanawiałam się czy nie wybrać się na tą bajkę, uwielbiam filmy animowane!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawie napisane, naprawdę! Po za tym mega wygląd bloga i .. ogólnie całość ;) Super, oby tak dalej, a ja tymczasem obserwuję i będę wpadać częściej ♥

    Może wpadniesz do mnie?
    Last Dream By Me *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia :)

    Kochana czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobrze, że jednak dni po feriach nie męczyły Cię tak bardzo. Mnie też nie podobają się te mżawki. ;/ Dużo o tej bajce słyszałam, może faktycznie się na nią wybiorę. Świetny mix. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawy mix, chętnie obejrzałabym ten film ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnie dni również jakoś tak szybko mi mijają.
    Fajny pomysł na rysunki planet na ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam do Ciebie wielką prośbę, czy mogłabyś poklikać we wszystkie ,,KLIK,, w moich 2 postach, jest to dla mnie mega ważne. Zawsze się odwdzięczam:* http://macreateart.blogspot.com/2016/03/dresslink-wishlist-2.html
    http://macreateart.blogspot.com/2016/03/wishlist-wholesalebuying.html

    OdpowiedzUsuń
  25. świetn zdjęcia:) mi też dni szybko mijają.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  26. Właśnie chciałam iść ostatnio na ten Zwierzogród ale jednak nie poszłam :( Ja również czekam na słońce :)

    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  27. iść do kina z kumpelami to fajna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  28. Niedługo wiosna i wtedy dni rozpędzą się jak szalone :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia :D Nie wymuszone i wesołe ;p
    Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Byłoby miło gdybyś zaobserwowała:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Sporo zdjęć :) Też potrzebuję słońca :)
    Byłam na tej bajce :) Również mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Na pewno obejrzę "Zwierzogród", bo uwielbiam wszelkiego rodzaju bajki. Pomimo swojego wieku :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Chyba już każdy ma dość tej pogody.. Przecież depresję można przez nią złapać ;( Ja akurat mieszkam w DE i jest tu dużo cieplej niż w Polsce, ale mam nadzieję, że jak w poniedziałek, gdy będę wyruszać do kraju to przywiozę ze sobą dużo słońca! :)

    Pozostaje nam nic innego jak tylko czekać :)

    Pozdrawiam kochana
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  33. U nas na szczęście pogoda robi się coraz ładniejsza i mam nadzieję, że niedługo uda mi się iść na fajną sesję zdjęciową, bo od bardzo dawna i u mnie nie było żadnych fajnych zdjęć.
    Ja ostatnio byłam na Wiernej w kinie i też polecam mimo, że film nie jest tak fajny jak książka.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Już niedługo się rozpogodzi, mam taką nadzieję! A bajkę chyba niedługo obejrzę z młodszym rodzeństwem :)

    http://hybrydowelove-julson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie przepadam za chodzieniem do kina ale na pewno go obejrze jak tylko gdzies dopadne go w internecie :) zdjecia swietne, sliczne jestescie :*

    http://wooho11.blogspot.com/ zapraszam :) jak Ci sie spodoba to zaobserwuj-to duza motywacja a ja dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam nadzieję, ze się wkurótce ona poprawi
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowny mix zdj!!<3
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. super blog! bardzo fajny post chyba sie skusze na zwierzogród:) może wspolna obs? daj znac u mnie primegoal.blogspot.com zapraszam x

    OdpowiedzUsuń
  39. super foty a co do filmu to wydaje sie byc pozytywny bardzo,swoje dzieci zrozumieja i coś im w glowach zostanie :)

    "mój sposób na piękne,farbowane włosy!" http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne zdjęcia, bardzo pozytywne! :) Co do filmu, to muszę się na niego udać, bo bardzo mnie zaciekawił ^^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny mix :) Ja już nie mogę się doczekać kiedy wiosna w końcu zawita do Krakowa :)

    OdpowiedzUsuń
  42. U mnie przerwa świąteczna już od jutra. Co do filmu to słyszałem o nim, a skoro polecasz to może rzeczywiście warto go obejrzeć. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Super post, piękne zdjęcia. Zapraszam do mnie. Dzisiaj dopiero zaczęłam:)
    http://fireonrain.blogspot.com/
    Pozdrawiam
    Pauli

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny mix zdjęć
    Zapraszam:
    http://gebalaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Zapraszam na nowego posta:)

    Z niecierpliwością oczekuję nowego tutaj:)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń