środa, 25 maja 2016

Birthday

hejka
Pogoda ostatnio bardzo nas dopieszcza z tymi wysokimi temperaturami, gdy na zewnątrz jest około 30 stopni, to niezbyt chce się iść do szkoły, bo wtedy jedyne o czym myślisz to: Wakacje. Niedawno miałam też urodzinki, dokładniej 22 maja. Dziewczyny zastały mnie w domu w piżamie i zaśpiewały sto lat - dosyć krępująca chwila xD. Resztę dnia spędziłyśmy na siedzeniu nad zalewem i w wesołym miasteczku. Jednak muszę się Wam pochwalić prezentem jaki zrobiły mi najbliższe przyjaciółki, które znam już z 12 lat. Dostałam od nich olbrzymi album gdzie jest uwiecznione mnóstwo naszych wspomnień i radosnych chwil. Myślę, że jest to najlepszy prezent jaki mogłam dostać. Jestem bardzo sentymentalną osobą i uwielbiam wspomnienia. Także, jeśli macie jakąś przyjaciółkę, którą znacie dłużej, polecam pomyśleć nad prezentem tego typu, ponieważ oglądając to można się popłakać... ze śmiechu xd
Pozdrawiam też bliźniaczki i Kasię od których dostałam miziasty długopis, pędzel na którego punkcie mam obsesje, kolejny kubeczek do kolekcji no i ramkę z wspólnym zdjęciem ♥ (Jak widzicie zdjęcia sprawdzają się wszędzie!)
Jeśli chcesz być na bieżąco, to zapraszam do zaobserwowania mnie na:
Instagramie--> bajolaa
Snapchacie---> thisisolaa

56 komentarzy:

  1. Taki album to świetny pomysł na prezent :)
    Spóźnione wszystkiego najlepszego :)

    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha, ten album jest genialny :D
    Takie niespodzianki są najlepsze <3
    Spóźnione, ale szczere - sto lat :D

    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny jest ten album.

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawde świetny prezent Ci zrobiły
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie prezenty są najlepsze, od serca!
    Najlepszego, spóźnionego ale najlepszego :*
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, idealny prezent i najlepsze przyjaciólki. Zazdroszczę...
    A tak w ogóle: sto lat :)
    zaczytana_bella

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny prezent! wow! Takie są najlepsze, od serca

    OdpowiedzUsuń
  8. Spóźnione wszystkiego najlepszego!
    Ja też na dostałam ramkę ze zdjęciami moimi i mojej przyjaciółki. Fajny prezent, taki od serca ;)
    ______________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wow! świetny taki album
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny pomysł dostałaś!
    Bardzo podoba mi się ten album ze zdjęciami. Świetna pamiątka i śmiesznie będzie za jakiś czas powrócić do niej.
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  11. Dostałaś piękny prezent! Widać, że twoje przyjaciółki włożyły w niego wiele pracy. To na prawdę wyjątkowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To chyba jeden z najlepszych prezentów na świecie! Gratuluję, że go otrzymałaś :)

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna pamiątka po urodzinach mam nadzieje ze kiedy będzie Ci smutno będziesz przeglądać ten album.
    Aleksandramakota.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie nie chce się iść do szkoły, kiedy jest taki upał! W takim razie, wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń! :) Kurczę, taki album to fajna sprawa! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyjaciółki zrobiły Ci naprawdę niespodziankę i wspaniały prezent! Spóźnione Wszystkiego Najlepszego! Sama myślę nad stworzeniem takiego albumu dla koleżanki :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Spóźnione Wszystkiego Najlepszego :D
    A co do prezentu jest naprawdę świetny! super pomysł :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  17. haha, ale ekstra prezent ! :) pozazdrościć pomsłu :)
    pozdrawiam ciepło i najlepszego ponownie :)
    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny prezent dostałaś! Już wiem co zrobię moim koleżankom! :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Taki album to wspaniala pamiatka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale super pamiątka ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Album- świetny :) Moja przyjaciółka ma w niedziele urodziny :D Może zrobię jej taki prezent :D
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  22. Naprawdę to świetny prezent!
    Twoje koleżanki musiały włożyć w to wiele pracy :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. album świetny, widac ze dziewczyny się napracowały, super pamiątka :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny album ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacyjny pomysł na prezent! Bezsprzecznie najbardziej podoba mi się dziecko, które pierwszy raz zobaczyło ścianę ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie zrobiony album! Te komentarze i rysunki są idealnym dopełnieniem! Spóźnione: wszystkiego najlepszego :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny prezent :) Zgadzam się, te komentarze są świetne :) Spóźnione sto lat :*

    Zapraszam na konkurs:
    http://aniamojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. sto lat! ja mam urodziny 10ego czerwca :) wspaniały prezent na prezent <3
    patrycja-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Sto lat, sto lat, spóźnione, ale mimo to wszystkiego najlepszego! Świetny prezent! ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego najlepszego :D
    Świetny prezent, z takich na całe życie. A ile pracy zostało w niego włożone... Piękny:)
    Twisted Mouse

    OdpowiedzUsuń
  31. Rzeczywiście fajny pomysł na prezent. ;)
    Spóźnione 100 lat! :D
    maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialny pomysł!
    patrycjv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Jej, ale świetny album. Niesamowita pamiątka! :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. ale super ten album, sama chciałabym coś takiego dostać

    OdpowiedzUsuń
  35. Coś pięknego! :)

    Ślę buziaki i zapraszam do mnie! nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Niesamowity album, wspaniała pamiątka, zazdroszczę bardzo, nie wpadłam na taki pomysł, a sama z chęcią bym takowy dostała, może kiedyś. Miłego wieczoru!

    http://kochamcieanonimowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny prezent! Zazdroszczę takich wspaniałych przyjaciółek :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Taki album to świetny prezent, sto lat moja droga ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne prezenty! Można pozazdrościć tak wspaniałych przyjaciółek. :) Spóźnione wszystkiego najlepszego! Pozdrawiam. :)
    ironimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Wspaniały prezent, w który jak widać, dziewczyny włożyły mnóstwo serducha!:)
    Cieplutko pozdrawiam, życzę sukcesów w blogowaniu, a także w wolnej chwili zapraszam do siebie, jednocześnie zachęcając do obserwacji!:)
    Aguuuszka-klik!☼

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny prezent! Ja i moje przyjaciółki mamy w zwyczaju robić taki prezent do serducha, są moim zdaniem najlepsza :D

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale pomysłowy prezent <3!
    Pozdrawiam i zapraszam MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  43. Jaaa tej <3 Wspanialy prezent, taki prosto z serca

    http://wchojnacka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. album jest mega! <3

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny pomysł! Bardzo oryginalnie :D
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajny prezent na urodziny :) Spóźnione sto lat!
    Pozdrawiam ciepło :) passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny prezent :)
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Wooow, haha mega prezent! Chcę coś takiego sprawić swojemu chłopakowi na 2 rocznicę :D Na walentynki już dostał ode mnie kalendarz z takimi wspólnymi zdjęciami i w ogóle - więc masz rację - zdjęcia zawsze się przydadzą! :D Buziole :* Najlepszego!!

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny post
    Mega prezent
    Coś najlepszego! Zdjęcia są świetne
    Obserwuje
    Pozdrawiam i zapraszam oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń