wtorek, 21 czerwca 2016

Banggod wishlist

Hejo!
Dziś mam dla Was kolaż z produktami z firmy Banggood. O tym sklepie, jak zauważyłam, jest ostatnio dosyć głośno i pojawia się on na wielu blogach. Posiada on ogromny i bardzo zróżnicowany asortyment, (z pewnościa inny od sklepów typu Shein). Znajdują się tam nie tylko ubrania, ale i też różnego typu gadżety, wyposażenia domów, urządzenia czy nawet jakieś przydatne rzeczy do telefonów czy aparatów. Myślę, że każdy znalazłby coś tam dla siebie. Ja chciałabym Wam przedstawić moją "listę życzeń" z tego sklepu, czyli te rzeczy które ja chętnie bym sobie tam kupiła na lato. Prosiłabym również o kliknięcie w któryś z linków lub w baner :)
Słyszeliście o tym sklepie?

Bluzki:
1/2/3/4

Szorty:
1/2/3/4

Plecaki:
1/2/3/4

Dodatki:
1/2/3/4
Proszę o kliknięcia w linki 
(w następnym poście udostępnię parę blogów, które to wykonały :D)
Dziś zapraszam na:

65 komentarzy:

  1. Nie odważyłabym się takich bluzek założyć. ;-;
    Dwie ostatnie pary szortów mi się podobają. I ciekawy jest ten lakier.

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana poklikane :) ((przykłady cen: 6.12, 9.99, 6.79, 5.55)
    możesz kliknąć u mnie? http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/06/dresslink-wishlist-na-co-czekam-tym.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Współpracuję z tym sklepem, ma świetny asortyment :)
    Dodatki:
    1 $9 89
    2 $ 6 99
    3 $3 99
    4 $41 04
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. poklikane, musisz mi uwierzyć na słowo xD szorty urocze *.*/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  5. Mialam okazje zamawiac z tego sklepu i bylam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się wszystko podoba 💝
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/06/white-shorty.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. 2 bluzka, 4 szorty i 1 plecak mega! Linki poklikane :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikane! Podaję ceny (w zł) pierwszych rzeczy z każdej kategorii:
    Bluzka - 24.34
    Shorty - 45.73
    Plecak - 140.01
    Lakier -- 39.33

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ta wiazana bluzka wygląda slicznie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodobały mi się bluzki!
    Jestem ciekawa tego srebrzystego lakieru!
    lakier- zł 39.33
    plecak z księżycem 140.01
    spodenki dżinsowe 77.86
    biała bluzka koronkowa 22.07

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie rzeczy odpowiadają mi jak najbardziej.
    Poklikane! :)

    Zapraszam do mnie:
    http://nadziejana.blogspot.com/
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne bluzki, ja niestety nie założyłabym takich, mam kompleks szerokich ramion. ;(
    _______________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się rzeczy, które wybrałaś. Najbardziej przypadły mi do gustu torebki z frędzlami :)

    ilka-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten lakier mnie mega zaciekawił.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ten sklep, ma świetny asortyment :D
    Poklikane :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super drobiazgi, jestem ciekawa tych lakierow do paznokci!!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo świetne rzeczy :)
    Poklikane ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne rzeczy :) ten sklep ma bardzo bogaty asortyment, poklikane. ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam na nowy post. Będzie mi bardzo miło jeżeli wpadniesz ♥
    BITHERPHOBIA.BLOGSPOT.COM Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Z tego co widziałam, to rzeczywiście mają świetne rzeczy na stronie :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Słyszałam już o tym sklepie. Mają ciekawy asortyment. :) Poklikałam. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne plecaki i buty. Poklikałam.

    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. niezły asortyment, szczególnie koszulki mi się podobają i to głównie w nie wchodziłam, żeby zobaczyć ile takie cuda kosztują. ;) nawet nie tak wiele. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. te bluzki i ostatnie szorty są piękne :3 mój blog

    OdpowiedzUsuń
  25. plecaki z frędzlami ♥ poklikam :)

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  26. Już któryś raz spotykam się z tą stronką... I bardzo fajnie się zapowiada. Uwielbiam takie bluzki!

    dressed-in-makeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo mi się podobają te plecaki z frędzelkami - zawsze chciałam taki mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bluzki i plecaki bardzo mi się spodobały *.* Poklikałam!
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. naprawdę świetne rzeczy, musze przyznać
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  30. Podobają mi się te koronkowe, czarne spodenki. Poklikałam oczywiście <3
    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne rzeczy, poklikane! :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Oczywiście poklikane! :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. ciekawe rzeczy ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajne ciuszki :) Oczywiście, pomagam-klikając. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja akurat też dostałam od nich propozycję współpracy i mam nadzieję, że mi się uda :D Oczywiście poklikałam! Trzymam kciuki za Ciebie!
    Dziękuję za poklikanie u mnie :* Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowne rzeczy! Poklikane :)
    diary-of-juuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Rzeczy są przecudowne! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  38. Szorty skradły moje serce <3
    Zapraszam do mnie ;) powoli się rozkręcam, pomysłów mam wiele!
    Obserwuję ;)
    madzik-world.blogspot.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Poklikałam w te, które mi się podobały, czyli prawie we wszystkie :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest stron - kilk!

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnie wyglądają ! :) Zapraszam do mnie na:
    www.vvbre.blogspot.com
    Obserwujemy??

    OdpowiedzUsuń
  41. Poklikałam.
    Świetne są te buty led
    Zapraszam do obserwowania, odwdzięczam się
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. poklikałam kochana:)
    hej! z góry przepraszam za spam, ale bardzo mi zależy i potrzebuje kliknięć w linki aby utrzymać współprace:( liczę na pomoc i obiecuję że się odwdzięcze kochana!!! *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. Kliknęłam w wszystkie linki. Pewnie, że słyszałam o tym sklepie, bo jak napisałaś, głośno ostatnio o nim. Świetne rzeczy wybrałaś, najbardziej podobają mi się plecaki. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  45. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3
    CallofBeauty

    OdpowiedzUsuń
  46. Tyle już sie zbieram do zakupy butów LED ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  47. O tej firmie słyszałam wiele dobrego. :-) Poklikałam uczciwie we wszystkie linki, mam nadzieję, że i Ty mi pomożesz:
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam stamtąd wiele rzeczy i jestem z nich bardzo zadowolona! Polecam ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  49. Też zawarłam z nimi ostatnio współpracę.
    Mega ładne rzeczy wybrałaś :*
    Poklikałam i zaobserwowałam bloga.
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Podoba mi się ten sklep, a najbardziej bluzki i krótkie spodenki.
    Zapraszam do mnie: modowajoanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Poklikałam :) Strasznie fajne bluzeczki chociaż ja jestem całym sercem za sukienkami na lato :)

    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Ta torba z sailor moon jest po prostu boska, strasznie za mną chodzi i nie odpuszczę, muszę ją mieć :D Przyznam, że nie słyszałam o tym sklepie :) Pozdrawiam ciepło!
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Strasznie mi się podobają te bluzki :D Takie idealne na te upały :D

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  54. Świetne mają rzeczy, aż trudno byloby się zdecydować tylko na jedną :) hehe
    Oczywiście szczerze pomagam i klikam w kilka:25,05 zl, 40,89zl, 27,79zl, 22,72zl, 47,07 zl



    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczery klik w sukienkę Sheinside oraz bluzkę z poprzedniego posta? :)
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń