wtorek, 7 czerwca 2016

Czy jesteś szczęśliwy?

hej!
Czy naprawdę jestem szczęśliwy? Takie pytanie powinien zadać sobie każdy i może trochę dłużej nad nim pomyśleć. Robimy wiele rzeczy, wpadamy w rutynę codziennego życia, od czasu do czasu się uśmiechniemy, może chwilkę zaśmiejemy, ale czy jesteśmy szczęśliwy? Czy czujecie, że dobrze wykorzystujecie życie? Nie chodzi mi tutaj teraz o to, żeby rzucić szkołę i wyjechać z znajomymi  w Bieszczady, bo przecież w ich towarzystwie bawicie się najlepiej... Chodzi mi tutaj o sposób w jaki żyjecie. Czasem podążamy ślepo za tym co modne, zapominając kim jesteśmy. Robimy coś, ponieważ wszyscy to robią, jednak nie myślimy o tym, czy to daje nam prawdziwe szczęście. Może tak naprawdę wtedy nie czujemy się dobrze, wmawiamy sobie że jest okej. Jasne, są obowiązki, które po prostu trzeba wykonać, jednak jeśli mamy wybór, powinniśmy iść raczej w kierunku tego, co da nam radość. Przykładem mogą być fałszywi przyjaciele, nie powinniśmy zadawać się z ludźmi przy których nie czujemy się dobrze, nie jesteśmy sobą,  tylko po to, bo np. dają nam "fejm"... co z tego? po co to komu? Lepiej spędzić czas z kimś, komu rzeczywiście na nas zależy, z kimś kto nie będzie nasoceniał, przy kim możemy się śmiać głośno czy zrobić coś głupiego. W życiu powinniśmy robić rzeczy które sprawią, że poczujemy się spełnieni, szczęśliwi. Jeśli lubisz podróżować, zorganizuj wycieczkę ze znajomymi, nie musi to być od razu Paryż, czy inne wymarzone miasto, można zacząć od czegoś w Polce, taki wyjazd może okazać się lepszy od kolejnej piątkowej imprezy ;)
Jeśli chcesz być na bieżąco, to zapraszam do zaobserwowania mnie na:
Instagramie--> bajolaa
Snapchacie---> thisisolaa

72 komentarze:

  1. Poszukiwanie szczęścia to całe moje życie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mądry post :)
    Ja zawsze będę szukać szczęścia


    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja życie w przekonaniu, że szczęście jest zawsze wokół ludzi, tylko nie zawsze dostrzegamy je przez zaślepiający smutek, z którym nie każdy potrafi sobie natychmiast poradzić.
    Super zdjęcia, post jak i blog cały :).
    Może obserwacja? :)
    https://ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post, daje trochę do myślenia :)

    Zapraszam: https://joanna-rita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się, ze tak, jestem szczęśliwa, chociaż do szcześcia ciągle dążę
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czy jestem wszcześliwa, ciezko mi powiedzieć, ale na pewno w pewnym sensie tak jestem - w końcu zawsze mogło być gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ladne masz wlosy, dlugo je zapuszczalas? :) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapuszczałam jakieś pół roku i właśnie w tym tygodniu je ścięłam xd

      Usuń
  8. Każdy co pewien czas powinien zadawać sobie takie o to właśnie pytanie!! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. no właśnie o to jest pytanie ;)
    ładnie ; *
    \http://twinstyl.blogspot.com/2016/06/nowosci-miesiaca-czy-warto-kupic-zestaw.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawiam się często nad tym i mogę powiedzieć, że jestem szczęśliwa.
    Korzystam z życia, stawiam czoło rutynie, staram się, nie poddaję, mam przy sobie ludzi, którym naprawdę ufam i wiem, że nie są to fałszywe osoby. No i co najważniejsze, jestem po prostu sobą.
    Ładne zdjęcia!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mądrze napisane! Ja mogę powiedzieć, że jestem szczęśliwa i dążę do tego szczęścia, oraz zauważam je w najmniejszych rzeczach czy czynnościach. :) Śliczne zdjęcia! ^.^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo często zadaje sobie te pytanie i powiem ci, że... nie wiem czy na prawdę jestem szczęśliwa. Dla każdego szczęście to co innego. :) Ładne zdjęcia.

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia , ładnie wygladasz ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. So cool!

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem szczęśliwa :) chociaż na co dzień się tego nie docenia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dokładnie! Czasami robimy coś, co jest tylko modne, a zapominamy o tym, co nam sprawia radość. Świetnie to napisałaś, a do tego te zdjęcia, cudnie! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia:)Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super rady, ja czuję się szczęśliwa ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczęście dla każdego jest czymś innym.. ja na chwilę obecną z przekoanniem moge stwierdzić, że jestem szcżesliwa! :)
    pozdrawiam!

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakiś rok temu spisywałam dibre, fajne rzeczy, jakie przydarzyły mi się danego dnia. A to komplement od nieznajomej osoby, a to spontaniczna wycieczja rowerowa... Nauczyłam się cieszyć każdym dniem i znajdować szczęście w każdej minucie mojego życia.
    _____________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem szczęśliwa :) Staram się to doceniać każdego dnia i cieszyć się z drobiazgów :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialny post, w stu procentach zgadzam się z tym co napisałaś. Od pewnego czasu zaczęłam zmieniać swoje życie bo zauważyłam, że wcale nie byłam taka szczęśliwa jak mogłoby się wydawać. Piękne masz włosy!


    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super psot :) Świetny temat :) Super zdjęcia, włosy masz cudowne :)
    Pozdrawiam !

    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo dobrze napisane! ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ja śmiało stwierdzam, że jestem szczęśliwa. mi tam do szczęścia w sumie niewiele potrzeba ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Przyznam, że Twój post skłonił mnie do myślenia :-)
    Teoretycznie szczęście jest rzeczą do której dąży każdy człowiek, a jednak w natłoku codziennych czynności zapominamy o tym i zbliżamy się do czegoś kompletnie innego. Od pewnego czasu zaczęłam wieczorem, w formie zblizonej do pamiętnika, zapisywać wszystkie dobre rzeczy, które wydarzyły się danego dnia. To bardzo pomocne :)
    www.frankowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. zadawanie sie z ludzmi ktorzy nie sprawiają,że obudza się w nas radość to błędne koło. lepiej byc soba! tak łatwiej ( pozornie ) i duzo lepiej! piekny post

    Biovax naturalne oleje - maska
    Moje wykonanie piosenki z wideo

    OdpowiedzUsuń
  28. żeby być szczęśliwym trzeba dać coś od siebie i przede wszystkim ruszyć tyłek ;D

    www.ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam, małe rzeczy potrafią uszczęśliwiać :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Troszkę przypominasz mi iHanio :D
    Szczęście uważam za wartość względną. Dla jednych to muzyka, dla innych rodzina. Dla mnie chyba to pierwsze. :)

    http://amy-angel-blog.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny blog zaczynam obserwować;)

    Pozdrawiam
    https://szanujwspomnienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Póki co rutyna codziennego dnia nie pozwala cieszyć się chwilami. No cóż... dorosłość.
    Pozdrawiam
    http://bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajny post :) I super zdjęcia:)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. małe rzeczy uszczęśliwiają najbardziej ;) świetne zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  35. trzeba się cieszyc zawsze z malych rzeczy bo pozniej moze sie okazac ze to byly rzeczy duze (ktoś madry tak powiedziala ja się zgadzam calkowicie;) )
    justbasicstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Trzeba brać szczęście pełną parą jak tylko się da

    OdpowiedzUsuń
  37. Od kiedy mam osobę która wywołuje u mnie uśmiech - zawsze jestem szczęśliwa.
    http://www.aleksandramakota.pl/

    OdpowiedzUsuń
  38. Moje życie to jedna wielka rutyna... Codziennie ten sam schemat. Na szczęście w weekendy mogę zaszaleć i jestem wtedy prze szczęśliwa!
    Życzę sobie i wszystkim całego takiego tygodnia a nie tylko weekendu!:)

    dressed-in-makeup.blogspot.com/ Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  39. Jestem szczęśliwa od kilku lat :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Myślę, że jestem człowiekiem szczęśliwym :) Piękne zdjęcia i super napisany post! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Dokładnie! A ta wycieczka to może być zwykły piknik w pobliskim parku :D

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  42. Staram się dążyć do uzyskania szczęścia, lecz czy teraz jestem? Myślę, że po części spełniam się i robię to co lubię. :)
    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ładne zdjęcia ;)
    Zapraszam do siebie : http://strawberry966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Pytanie o to, czy jest się szczęśliwym jest jednym z najtrudniejszych. :) Bardzo ładne zdjęcia.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajne zarówno zdjęcia, jak i post :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Oh very wonderful pics lovely post
    Now I am followin you in GFC #1216
    I hope your follow me back
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne zdjęcia, bardzo ładna stylizacja :)
    Mój blog
    zapraszam w wolnej chwili :*

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja ostatnio zadaję sobie to pytanie bardzo często. Niestety dochodzę do wniosku, że nie jestem szczęśliwa. Nie mam tego, co daje duże szczęście - przyjaciół, nikogo bliskiego z kim mogłabym pogadać o wszystkim. Jednak dążę, do tego , staram się nawiązywać nowe znajomości, wychodzić z domu, pokonać nieśmiałość. Może kiedyś uda mi się być szczęśliwą...Ostatnio zdałam sobie sprawę, że jestem aspołeczna, boję się ludzi, nigdy nie podążałam za tym co oni, zawsze byłam "inna". Zarazem zawsze robiłam to, czego oni ode mnie oczekiwali...Tak, jestem dziwna. Sama się w sobie pogubiłam i teraz muszę odnaleźć tą "prawdziwą siebie", która się gdzieś ukryła :/ Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Szczęście jest wszędzie, wystarczy je znaleźć. Od jakiegoś czasu zmieniłam swoje otoczenie, zerwałam kontakt z osobami, które nie dawały mi szczęścia. Teraz jestem szczęśliwa, ale nie w pełni... może kiedyś uda mi się doznać tego prawdziwego szczęścia :)
    Śliczne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  50. Masz rację, ludzie coraz bardziej wpadają w rutynę, ja sama o sobie nie mogę powiedzieć, że jestem szczęśliwa, ale robię wszystko aby w końcu ten stan osiągnąć :)

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. u mnie to zalezy od dnia - wiadomo, kazdy ma gorsze i lepsze dni/Karolina


    OdpowiedzUsuń
  52. Zgadzam się z tobą, ślepe podążanie za kimś lub za czymś wcale nie jest dobre. Każdy z nas jest inny, zawsze ludzie chociaż trochę się od siebie różnią. Każdy powinien znaleźć zajęcie które uwielbia i być w gronie w którym czuje się świetnie.
    maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Ale piękne zdjęcia <3 i piszesz mega ładnie, daje dużo do myślenia.
    seeking-neverland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Ładne zdjęcia :)
    Rzeczywiście każdy powinien sobie zadać pytanie czy jesteśmy szczęśliwi. Nie jest jednak trudno znaleźć źródło szczęścia. W końcu jak to mawiała Sylwia Grzeszczak "Cieszmy się z małych rzeczy, bo wzór na szczęście w nich zapisany jest".

    Pozdrawiam:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Szczęście ma różne definicje, może to być właśnie to co robimy, a może przyjaciele i często się oszukujemy, bo różne rzeczy tak naprawdę nie dają nam szczęścia.
    Pozdrawiam :)
    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. teraz jestem bardzo szczęśliwa- koniec rok wakacje, włożyłam w naukę dużo pracy i jestem z tego bardzo zadowolona, takie małe rzeczy jak wyjście na rolki tez dają mi szczęście. mój blog

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja cieszę się, gdy po szkole mam czas na wyjście z przyjaciółmi - to mi w zupełności wystarcza :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Mogę szczerze powiedzieć, że jestem szczęśliwa. Mam kochającą rodzinę, wspaniałe przyjaciółki, spełniam się w moich pasjach, spełniam marzenia. Zawsze staram się czerpać z życia to co najlepsze. Nie ma sensu zawracać sobie głowy fałszywymi przyjaciółmi. Od takich się odcinam. I jest mi z tym mega dobrze :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. świetny post <3
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. świetnie napisane !

    Zapraszam:http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. great pics :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo fajny post. Czasem warto na chwilę się zatrzymać i zastanowić się nad sobą, nad życiem. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Super post :)
    http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Mam wspaniałych przyjaciół na których zawsze moge liczyć i cieszę się, że nie ważne co by się działo, zawsze znajdzie się dla nich choć trochę czaasu! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Myślę, że masz rację - ludzie nie robią tego, co naprawdę ich uszczęśliwia.

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  66. super post i zdjęcia <3 czasami faktycznie warto usiąść i zadać sobie to pytanie :)
    patrycja-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń