poniedziałek, 13 czerwca 2016

Festiwal Kolorów!

hej!
Pewnie po tytule domyślacie się już o czym będzie post. W sobotę udało mi się być na Festiwalu Kolorów, cudowne przeżycie. Głośna muzyka, mnóstwo ludzi, każdy jest kolorowy i uśmiechnięty. Była tam taka pozytywna energia, jakiej dawno nie widziałam. Najlepszy moment był przy wyrzucaniu kolorów, niesamowity widok. Najlepiej to wygląda z boku, bo gdy jesteś w środku tego wszystkiego nie ma na co patrzeć, wtedy rządzą emocje i przypływ dobrej energii. Fajny był też widok po za miejscem gdzie wszystko się odbywało, np. w centrum Krakowa czy w autobusach, gdzie jadą sobie normalni ludzie a między nimi jakby niby nigdy nic kolorowi ;) Ogólnie proszek bardzo łatwo sprać, a z siebie można było strzepnąć i już go nie ma, także tym nie ma co się martwić. Gdy tylko w waszym mieście albo gdzieś niedaleko będzie odbywał się Festiwal Kolorów warto się tam pojawić! Ja na pewno pójdę jeszcze raz, np. już w sierpniu jest kolejny w Krakowie! :D
Po za tym w niedziele pobiłam swój rekord życiowy w jeździe na rowerze. Zaplanowałyśmy sobie z siostra trasę na 55 km i udało nam się ją zrealizować! Jestem z siebie dumna, zwłaszcza, że spaliłyśmy 1 313 kcal! :D
A jak tam u Was weekend? ;)
 
Zdjęcia jakości telefonowej, bo aparatu nawet nie śmiałabym się brać ;)
Jeśli chcesz być na bieżąco, to zapraszam do zaobserwowania mnie na:
Instagramie--> bajolaa
Snapchacie---> thisisolaa

62 komentarze:

  1. U mnie w mieście również niedawno był festiwal kolorów, ale niestety nie byłam. Następnym razem muszę koniecznie iść!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Festiwale kolorów są wspaniałe! W zeszłe wakacje byłam i w tym roku też zamierzam się wybrać :D Chociaż muzyka akurat na ostatnim jakoś mnie nie powaliła, ale może tym razem będzie lepiej :D Świetne zdjęcia :)
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy jeszcze nie byłam, ale planuję się kiedyś wybrać ale jako fotograf :D

    OdpowiedzUsuń
  4. W mojej okolicy nie robią takich festiwali niestety :/
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sprawa z tym festiwalem. Muszę się kiedyś wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że kiedyś również uda mi się uczestniczyć na takim festiwalu. Po zdjęciach widzę, że zabawa musiała być świetna :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam tam rok temu, ale nie obsypywałam się zbytnio kolorami, tylko patrzyłam na ten widok.
    Wyglądało to naprawdę świetnie, ale jakoś na samym festiwalu średnio się bawiłam.
    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Za niedługo u mnie w mieście również będzie festiwal kolorów,ale nie jestem pewna czy iść :/ mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Własnie słyszałam że w wakacje w mojej miejscowości będzie podobna impreza. Teraz już wiem że wpadnę się pobawić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietny festiwal :) ja bylam w ten weekend na festiwalu kwiatow i tez było swietnie, bo spotkałam swoich idoli- zespol Happysad :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam zamiar jechać do sąsiedniego miasta na takie festiwal na wakacjach. ;) Fajne fotki
    maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. chciałabym tam być! :D

    https://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam w planach pojechać
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno towarzyszyły temu świetne emocje
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  15. A miałam tam być, zazdroszczę :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  16. Ekstra, nigdy jeszcze nie miałam okazji być na festiwalu kolorów ;) a z tego co widzę musiałaś się nieźle bawić :D pozdrawiam cieplutko!

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pozytywne emocje z tym związane są super;)
    Fajny post;)

    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczywiście obserwuje na instagramie także
    Śliczne zdjęcia
    Jakość jest zbędna, ważne jest to co chcesz przekazać
    Ślicznie wyglądasz
    Zawsze marzyłam o takim festiwalu
    Może kiedyś się na nim pojawię
    Pozdrawiam
    oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam nadzieję, że kiedyś będę mogła uczestniczyć w tym wydarzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/06/przygotowanie-do-lata-z-shein-i-kilka.html
      Bardzo mi zależy ;* Dzięki :)

      Usuń
  20. Mnie spotkał taki pech, że Festiwal Kolorów był, gdy byłam na konwencie XD W przyszłym roku muszę pójść ^.^

    aleksa01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. byłam rok temu, podobało mi sie, chociaz mam podejrzenia co do tych farb, u mnie schodziły na czarno i zastanawiałam sie czy nie ma to wpływu na skórę/włosy.../Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  22. Widać, że było fajnie.
    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. 55km wow brawo, oby tak dalej! :)
    Świetne zdjęcia, u mnie był w piątek Festiwal Kolorów! :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale musiałyście się świetnie bawić. :) Jeszcze nigdy nie byłam na takim festiwalu.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Chciałabym być na takim festiwalu, to musi być świetna zabawa :)
    Super zdjęcia,post :)
    pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Niebawem również wybieram się na Festiwal Kolorów i mam nadzieję, że będzie świetnie :D

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  27. ten festiwal to świetna sprawa! byłam rok temu ;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja już tyle razy wybierałam się na festiwal kolorów, ale zawsze coś mi przeszkodziło. Widać, że świetnie się bawiłyście :)
    Obserwuję na instagramie :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam te festiwale! w zeszłym roku byłam na nim
    w Poznaniu a w tym we Wrocławiu :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Mega zdjęcia! Sama chciałam się tam wybrać, ale z powodu przeziębienia się to nie udało. :( Ale cieszę się, że fajnie się bawiłyście:)

    Mogłabyś kliknąć u mnie linki w wolnej chwili? :*
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Już dawno chciałam iść na Festiwal kolorów, ale jakoś nigdy nie miałam z kim. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Byłam w tamtym roku na takim festiwalu, w Lublinie zabawa była przednia :) Świetnie się bawiłam
    http://www.aleksandramakota.pl/

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy nie byłam na takim festiwalu, bardzo fajne zdjęcia :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Super wydarzenie, żeby spotkać się razem przyjaciółmi i wprowadzić w życie trochę kolorów :) Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajne to wydarzenie, idealne na spędzenie czasu z przyjaciółmi.
    _______________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. ale mega! wydaje mi się, że w moim mieście też coś takiego będzie. albo było. muszę się dowiedzieć ; D

    www.ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. U mnie też niedługo będzie taki festiwal ;)
    To jest naprawdę wspaniałę przeżycie :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. zazdrooooszczę, marzy mi się pojechać na festiwal kolorów :(

    OdpowiedzUsuń
  39. Mnie w tym roku Festiwal Kolorów wypada w złym terminie ;c

    OdpowiedzUsuń
  40. Takie rzeczy to juz raczej nie dla mnie, ale widac, ze wy swietnie sie bawilyscie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Słyszałam juz o tym festiwalu nie raz i chciałabym pojechać. Może kiedyś się uda...fajnie by było. Lubie tego typu imprezy, coś się dzieje - to najważniejsze ^^ Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Żałuję że na nim nie byłam :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Mieszkasz w Krakowie? ojej moje marzenie! <3
    A na festiwalu byłam w swoim mieście, we Wrocławiu :)
    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do mnie!
    coccinellelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Festiwal kolorów jest super! Niedługo będzie w moim mieście więc pewnie pójdę:) świetne zdjęcia;) typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. ale super zdjecia ;) też bym chciała być na takim festiwalu <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. wooow ♥
    świetny post :3
    zdjęcia mega ♥
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Lovely. Thanks for sharing!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  48. też byłam na tym festiwalu :D

    OdpowiedzUsuń
  49. genialne zdjęcia! :D widać, że było świetnie!

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. ja jakoś nie przepadam za tym festiwalem, ale zdjęcia bardzo ładne <3
    patrycja-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. ja niestety nie mogłam być teraz na festiwalu kolorów ale widziałam, że szykuje się następny. To jest świetna zabawa :D
    Serdecznie zapraszam do mnie http://dariascislowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Seems like it was such a fun & happy festival. Great pictures and interesting post!

    Kisses Ashon
    http://ashonfashionary.com/pop-of-colour-outfit/

    OdpowiedzUsuń
  53. Taki festiwal to świetna zabawa, poza tym gratuluję 55 km na rowerze! :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. W wakacje był Festiwal Kolorów w moim mieście :) Bardzo chciałam na niego iść i tak też uczyniłam. Niestety kolory schodziły tak szybko, że nie dostałam tych, które chciałam, ale inni mnie nimi obsypali :D
    Ładne zdjęcia. A rekordu na rowerze gratuluję.

    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo fajna sprawa z tym festiwalem kolorow! :)
    SENSIBLEES

    OdpowiedzUsuń
  56. Uwielbiam festiwale kolorów, w tym roku na pewno wybiorę się na chociaż jeden ! :)


    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Aktywny weekend!
    Sama chętnie bym się wybrała, będę czatować na ten w krakowie
    http://dyed-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. great photos!
    I`m following ur blog with a great pleasure!

    Please join me - http://sunnyeri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Musiałyście się świetnie bawić na festiwalu. Świetne zdjęcia, hah! <3
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń