sobota, 25 czerwca 2016

Wakacje 2016

hej
W końcu możemy oficjalnie rozpocząć wakacje. Mam sporo planów jak wspomniałam w poprzednim poście. Do końca czerwca czas będę spędzać z przyjaciółmi m. in. na tegorocznych wiankach w Krakowie, nad zalewem a także planujemy wybrać się w Beskidy. 1 lipca wyjeżdżam w końcu na długo wyczekiwany obóz do Włoch z przyjaciółkami. W ostatni tydzień tego miesiąca wybieramy się nad jeziorko na tydzień. W środku lipca szczególniejszych planów nie mam. Pewnie skończy się na mniejszych wycieczkach z znajomymi. Sierpień będzie już bardziej rodzinny. Planujemy wyjazd do Niemiec w odwiedziny znajomych taty, rodzice chcieli również wybrać się nad morze, gdzie niedaleko mieszka ciocia. No i na pewno parę dni spędzimy na działce pod Warszawą. Po za tym aktywnym czasem, chciałabym również obejrzeć sporo filmów z mojej długiej listy, na pewno też przeczytać parę książek na które w roku szkolnym nie udało mi się znaleźć czasu. Planuję też troszkę powtórzyć matematykę, geografię i angielski, ponieważ przeszłam do drugiej klasy liceum, gdzie zaczną się rozszerzenia tych przedmiotów i fajnie byłoby być lepiej przygotowanym. 
Tak po za tym to niedawno na moim blogu wybiło 100 000 wyświetleń za które bardzo dziękuję ♥ Jest to dla mnie spore osiągnięcie, zwłaszcza że już jakiś czas posiadam bloga. Mimo, że kwiecień, maj nie był najlepszy dla niego, ponieważ bardzo się "zapuściłam", to udało się tą liczbę wybić, co mnie bardzo cieszy. Jeszcze raz dziękuję! :D
A jakie Wy macie plany na wakacje?
Dziś zapraszam na:

85 komentarzy:

  1. Ja raczej nie mam żadnych planów na wakacje. ;) Bardzo fajne zdjęcia.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia ! :D
    Ja wyjeżdżam nad jezioro na 2 tygodnie :D Trochę odpoczynku się przyda :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie >KLIK<,Paputeq 

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam już kilka planów.
    Chcę udzielić się w wolontariacie i jadę w góry,a reszta to spontan.
    Piękne zdjęcia, wyjątkowe!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tegoroczne wakacje zamierzam przede wszystkim wypocząć! Chciałabym również zdążyć porządnie się opalić :D
    Udanego wolnego! Dużo słońca! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, mam wiele planów - może uda mi sie wszystkie wypełnic :D
    Życzę udanych wakacji!
    Mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi Dear, I see you have a very nice blog. Very nice post ! It keeps my eye. I wish you all the best and keep working! Wish you success ! Anyway,I want to invite you on my blog Vamos Papear , maybe you would like to follow each other ? If yes, just follow me and let me know quickly, i ll do the same asap. Best wishes

    Vamos Papear 

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanych wakacji, jeśli chodzi o moje plany to jest kilka pomysłów z ekipą ale czy wypalą, zobaczymy
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanych wakacji! ja już mam od ponad miesiąca bo w tym roku mialam mature;)
    Bardzo ladne zdjecia :*
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    onlymomcanjudge.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanych wakacji!
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja będę pracować, ale w wolne dni zamierzam poświęcić na spotkania z chłopakiem :D/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia! udanych wakacji ;)

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę udanych wakacji :)
    Masz bardzo fajne plany :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w wakacje planuje pójść na kurs z angielskiego bo w roku szkolnym nie miałam na to czasu, będę też się spotykać ze znajomymi i możliwe pojadę nad morze, ja też przeszłam do drugiej klasy liceum tylko będę musiała sobie powtórzyć historię i wos, konkursy też się zbliżają więc trzeba sie przygotować :3 Udanych wakacji :3 mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne masz plany. Życzę super wakacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Udanych wakacji! ;3
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo całkiem sporo fajnych planów. U mnie spotkania z znajomymi, ogniska, może jakieś koncerty no i wyjazd do Zakopanego. ;)
    Życzę udanych wakacji, świetne zdjęcia.
    maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. https://alekli.blogspot.com/ zapraszam po szczyptę inspiracji!
    dopiero zaczynam więc zapraszam do śledzenia bloga :>

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, ile planów! Też chciałabym mieć tak rozpisane wakacje :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawe plany! :) Ja w te wakacje nie mam jakichś szczególnych planów, chce po prostu dużo pozwiedzać, rozwijać pasje i spędzać czas z rodziną i ze znajomymi :)
    Pozdrawiam, super zdjęcia!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę obozu we Włoszech, bardzo chciałabym tam pojechać. Ja w połowie sierpnia jadę do Władysławowa na kolka dni ;).
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja cały lipiec pracuję! Natomiat w sierpniu wypad z koleżankami nad morze-cudowny Sopot <3 Nie mogę się doczekać, choć nadal nie mogę uwierzyć, że to już koniec pierwszej klasy liceum! Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia! <3
    Ja w wakacje jade na Mazury od 11 lipca, a poza tym nie mam żadnych planów.
    Spędzę je raczej na spontanie.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. zdjęcia z kopca? :D uwielbiam to miejsce ♥

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje plany na tegoroczne wakacje to przede wszystkim podróżowanie! Życzę Ci udanego pobytu we Włoszech ^^ Zdjęcia są świetnie wykonane!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam tyle planów że jeszcze nie wiem jak je wszystkie ze sobą pogodzę ;)

    Odwiedzisz wiele ciekawych miejsc! Zazdraszczam, i życzę przyjemnych wakacji :)

    Twisted Mouse

    OdpowiedzUsuń
  26. Waaaaaaaaakacje !! <3 Kraków, Beskidy - zazdrościmy ;3
    http://youth-tribe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Na razie żadnych większych planów nie mam, ale na pewno coś wyjdzie w między czasie :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja aktualnie jestem nad polskim morzem! Miłych wakacji!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie ma za co, haha!
    Oby tych wyświetleń było jeszcze więcej, bo zasługujesz! :)
    Świetne zdjęcia.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja nad planami wakacyjnymi jeszcze rozmyślam :> Gorąc ogranicza jednak moje możliwości :D
    Zdjęcia za to cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne plany. Ja tylko jadę na 5 dni nad morze z koleżanką w te wakacje. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Nigdy raczej niczego nie planuję, wszystko wychodzi spontanicznie;)
    super zdjecia, klimatyczne;)
    pozdrawiam i zycze udanych wakacji;)
    justbasicstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne plany, zazdroszczę, ja tylko będę na działce nad jeziorem prawdopodobnie
    http://nicniejesttakiesame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz cudowne plany, oby Ci się udały :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajnie ;D
    _________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale masz dużo planów :D Ja w tym roku stawiam bardziej na spontan :D Miałam nie leniuchować, ale spałam dziś do 13.00, więc trochę mi nie wyszło. Spełnienia planów życzę ;)

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne zdjęcia z tym zachodzącym słońce, fantastyczne ujęcia. ;) gratuluję stu tysięcy, ja się powoli zbliżam do tej magicznej liczby, ale jeszcze trochę mi brakuje. ;)
    plany na wakacje widzę niezłe są, u mnie zdecydowanie skromniej, chociaż zobaczymy co wyjdzie. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. OOO super, że jakieś plany są. My lecimy do Kołobrzegu na festival, i ddo Mielna a reszta wakacji w pracy;(

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne wakacyjne zdjęcia:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne zdjęcia. My wyjeżdżamy na trochę nad morze i prawdopodobnie do Mediolanu :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  41. 2 zdjęcie śliczne :)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Macie naprawdę świetne plany na wakacji, oby wszystkie się udały ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. super zdjęcia.udanych wakacji i życzę również realizacji planów! :*

    OdpowiedzUsuń
  44. O kurczę, Włochy! To widzę, że wakacje masz bardzo zaplanowane. :) I dobrze! Gratuluję tylu wyświetleń, to gigantyczna liczba. Świetne zdjęcia. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie mam za bardzo planów na wakacje, po prostu chcę odpocząć :) Twoje wakacje za to zapowiadają się świetnie, ładne zdjęcia. Pozdrawiam!
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne zdjęcia, świetny zachód! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne zdjęcia, świetny zachód! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Przepiękne zdjęcia!! :)'
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Pomysłowe zdjęcia! Ładne są te okulary (te niebieskie)! Miłych wakacji kochana ♥ Ja lece do UK na 6 tygodni na wakacje ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Planuje wyjazd nad polskie morze :)
    Śliczne zdjęcia ♥ szczególnie te z zachodem słońca!

    OdpowiedzUsuń
  51. super fajne klimatyczne takie wakacyjne fotki :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  53. Super zdjęcia :) Szkoda, że u mnie nie ma takiej pogody wakacyjnej, tylko ciągle deszcz :(

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest stron - kilk!

    OdpowiedzUsuń
  54. Hello! I just discovered your blog and I love it! These are such a beautiful summer photos! I just started following you on GFC,#1227, please follow back so we can keep in touch and keep supporting eachother!
    Greetings from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Wow wyjazdu do Wloch tylko pozazdroscic ;) Sama mam sporo planow,oboz,morze. Caly lipiec zawalony,ale sierpien chce spedzic raczej u siebie.
    Piekne zdjecia i gratulacje tylu wyswietlen ;)

    Zapraszam do mnie ;)

    http://tuniemanieba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. ja wakacji już nie mam od dwóch lat :p aż dziwnie :d Włochy? Super! Ja byłam kilka lat temu :-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja zaczynam prace;)
    udanych wakacji;)

    Pozdrawiam
    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Dziękuję za miłe słowa. Twoje fotki też bardzo ładne ;)
    www.xgetflowx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. ciekawe plany widzę :)
    oby były udane te wakacje :>
    super zdjęcia :D
    ja osobiście będę pracować :c
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  60. Zazdroszczę, ja raczej nigdzie w tym roku nie wyjeżdżam. Nocuję teraz u babci z kuzynką ;) Genialne zdjęcia, bardzo lubię takie.
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Zazdroszczę, ja raczej nigdzie w tym roku nie wyjeżdżam. Nocuję teraz u babci z kuzynką ;) Genialne zdjęcia, bardzo lubię takie.
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Gratuluję kochana tylu wyświetleń! :)
    świetne zdjęcia :) fajnie, że masz już plany wakacyjne :) ja również nie mogę się doczekać swoich ! :* pozdrawiam!

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratuluje kochana. Osobiście też miałam jechać z koleżankami na obóz, ale jednak plany się posypały. Życzę świetnych wakacji!!
    Zapraszam do mnie http://julietguliet.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Fajne zdjęcia :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetne zdjęcia :) Ja wakacje mam już od maja :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Dziękuję bardzo za polecenie! Cudowne zdjęcia, udanych wakacji :D

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. fajne masz plany, ja jak na razie nie mam żadnych :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Jeszcze planów nie ma i lepiej dla mnie żebym nie planowała ;p

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja nie planuję, nigdy nie wychodzą ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  70. Będziesz miała bardzo intensywne wakacje, super. Bardzo zazdroszczę Ci tego wyjazdu do Włoch. Baw się dobrze!
    I gratuluje tylu wyświetleń na blogu!

    dressed-in-makeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Śliczne zdjęcia. Gratuluję 100 tyś, wyświetleń bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  72. I like! Thank you for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  73. Moje wakacje dobiegly juz konca i niestety pogoda mi nie dopisala :(

    OdpowiedzUsuń