piątek, 1 lipca 2016

Feel like a child

hej!
Zauważyłam, że wiele dzieci chciałoby być dorosłym, zaczynają robić sobie pełne makijaże czy chodzić w obcasach, tylko po to, żeby poczuć się dojrzalszym. Jednak po co? Po co marnować sobie te beztroskie lata na osobę którą i tak zostaniemy. Kiedy już dojrzejemy, staniemy się dorośli nie będzie nam wypadało robić niektórych rzeczy takich jak np, bawienie się na placu zabaw, chodzenie w brudnych ubraniach i nie przejmowaniem się tak bardzo wszystkim. Ostatni zdałam sobie sprawę, że cholera, zaczynam powoli wchodzić w to dorosłe życie...Człowiek zaczyna się przejmować większością rzeczy, zamartwia przyszłością i przede wszystkim musi stać się bardziej odpowiedzialny, bo zaczyna samodzielne życie. Gdybym tylko mogła, chętnie wróciłabym jeszcze do tych czasów kiedy to oglądałam beztrosko bajki, wcale nie zamartwiając się, że mam jakąkolwiek naukę, nie przejmowałam się tym, że ktoś może sobie pomyśleć jak coś zrobię, tylko robiłam to, nie dostrzegałam wtedy żadnych problemów w okół... Za rok  będę mieć osiemnastkę, potem przecież trzeba wybrać odpowiednie studia itd. Wszystko to łączy się z trudnymi wyborami na które nie wiem czy jestem gotowa. Jednak wiem, że czasu ani zatrzymać, ani cofnąć się nie da. Trzeba iść do przodu i zmierzyć się z tą przerażającą dorosłością. Dlatego też polecam wykorzystać te lata młodości na jak najwięcej zabawy i robieniu rzeczy których być może w dorosłym życiu już tak często robić nie będziecie ;)
Jeśli chcesz być na bieżąco, to zapraszam do zaobserwowania mnie na:
Instagramie--> bajolaa
Snapchacie---> thisisolaa

68 komentarzy:

  1. dawno temu, choć nie jestem taka stara. też chciałam być dorosła - wydawało mi się, że będzie super cudownie, ale teraz wiem, że wcale nie zawsze jest fajnie, dlatego w każdej możliwej chwilii uwalniam z siebie dziecko, wygłupy, żarty co tylko się da, to strasznie pomaga, żeby nie zwariować w dorosłym świecie ;))

    madzik-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia :)

    aleksa01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie! Ja też parę lat temu chciałam jak najszybciej dorosnąć. Teraz przyszłość wyjątkowo mnie przeraża. Świetne zdjęcia, szczególnie ostatnie. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne fotki. A ja się zachowuję nieraz jak duże dziecko :D Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  5. W ostatnim zdjęciu się zakochałam.
    Super:D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, super zdjęcia
    http://nicniejesttakiesame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia
    Ostatnie jest idealne!
    Mądrze piszesz :D Czytam twoje wpisy i jestem nimi zauroczona
    Ja korzystam z bycia jeszcze dzieckiem, co prawda mam 13 lat ale to o niczym nie świadczy
    nie ubieram szpilek, ani nie tapetuje się pół dnia
    Piękna stylizacja
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, nowy wpis! :) oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy jako dziecko chciał być dorosły, bo miało być fajnie, ale z biegiem czasu nie jest... Super zdjęcia. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale zdjęcia wspaniałe:)
    Najważniejsze by tego dziecka w sobie nie zatracić:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też chciałabym się cofnąć do tych czasów,kiedy byłam dzieckiem
    Bardzo fajne zdjęcia :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. masz rację! świetne zdjęcia ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Idę na plac zabaw! Przekonałaś mnie. Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajniutkie zdjęcia. Racja, trzeba korzystać z wolności póki się ją jeszcze ma :) Jak już się idzie na studia to nagle okazuje się, że nawet nie ma się z kim spotkać, nikt nie ma czasu, albo praca, albo studia, albo wszystko razem :( Pozdrawiam!
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Warto korzystać z młodości póki możemy, później niestety będziemy szarymi i smutnymi dorosłymi zmierzającymi się ze smutną rzeczywistością :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też chciałabym wrócić do czasów dzieciństwa, a kiedyś tak bardzo chciałam być dorosła ;/
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia! Ostatnie zdjęcie najbardziej mi się podoba! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Racja! Teraz jak widzę dzieci na ulicy, które rozmawiają jakie to one nie są dorosłe, to aż mnie ściska. Też z chęcią wróciłabym do czasów w których liczyło się to żeby nikt mnie nie znalazł w grze w chowanego

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pomysł na zdjęcia!
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Trzeba korzystać z beztroskich lat, ponieważ kiedyś i tak będziemy dorośli, więc zbytnio lepiej się do niej nie spieszyć ^^ Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Beztroska tez nie zawsze jest taka fajna ;) Poza tym mimo wieku również można robić te wszystkie fajne rzeczy.. z wiekszą rozwagą, ale zawsze.. poza tym w pewnym wieku nawet nie chodzi o to, że czegoś nie wypada tylko po prostu już się tego nie chce robic ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam sie z tym co piszesz;)
    Masz racje po co marnować sobie te najlepsze lata;)
    To potem się o tym każdy przekona, że to byl najlepszy okres w zyciu;)

    Pozdrawiam
    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak najbardziej się z tobą zgadzam. Jestem w tym samym wieku co ty i z wielka chęcią wróciłabym do momentu gdy miałam tylko 5 lat :/ Zdjęcia jak zawsze z charakterem :3 mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety już nie wrócimy do tych czasów, ale fajnie, że chociaż je przeżyliśmy ;) Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam,
    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. lovely post! Happy Friday :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja w czasie mojego dzieciństwa szalałam niesamowicie na trzepaku, teraz mimo iż parki są świetnie wyposażone i place zabaw zresztą też, to dzieciaki wolą siedzieć przed komputerem..
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. hahaha to ostatnie mnie zaskoczyło

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja zatrzymałam się gdzieś przy 15/16 i w sumie nie chce mi się iść dalej w życie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Mega pozytywne zdjęcia. :D Najlepsze jest to pierwsze i ostatnie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz bardzo dużo racji i zgadzam się z tobą. Trzeba cieszyć się tym co jest teraz. Jeśli ktoś jest dzieckiem to nie powinien udawać dorosłego ponieważ dorosłość w końcu nadejdzie, a dzieciństwo nigdy nie powróci. ;)
    maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Każdy w życiu ma taki okres że chce być dorosły :) taka ludzka psychika :)

    OdpowiedzUsuń
  31. pozytywne zdjęcia :)
    oj ja to pokorzystałam z wieku nastoletniego :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Mega energiczne zdjęcia to mi się podoba :) !!!
    Kochana zapraszam cię serdecznie do mnie na nowy post. :) http://nicole-500.blogspot.com/2016/06/zamowienie-z-wholesalebuying.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne fotki :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne zdjęcia :) Powinnaś jak najdłużej korzystać z młodych lat, bo bardzo szybko to zleci, uwierz
    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  35. Coś w tym jest...aż mi się przypomniała pewna scenka: Na zajęciach wf często wychodzimy na dwór. Było kilka osób. Poszliśmy na plac zabaw (to technikum, mamy po 19 lat), Pani usiadła na ławce i kazała nam się bawić...powiedziałam ze śmiechem że nie jesteśmy już dziećmi. Spojrzała na mnie i powiedziała: "Julko, nawet nie wiesz jak też bym chciała tak czasem się pobawić. Wykorzystaj ten czas. Ja jestem przed 60, mi już nie wypada. No gdzieee babcia na zjeżdżalni". Wzięłam sobie do serduszka <3

    OdpowiedzUsuń
  36. No właśnie, masz w zupełności racje. Ja też bardzo chciałabym już być dorosła, ale gdy przemyślę parę spraw to cieszę się, że mam tyle lat co mam :D . Super zdjęcia ;)
    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  37. No właśnie, masz w zupełności racje. Ja też bardzo chciałabym już być dorosła, ale gdy przemyślę parę spraw to cieszę się, że mam tyle lat co mam :D . Super zdjęcia ;)
    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja chciałabym być dzieckiem.
    To jednak były najlepsze lata.
    Nie rozumiem tego, kiedy dzieci tracą swoje dzieciństwo nastawiając się tylko na elektronikę, albo już udają dorosłych, kiedy to wyglada jak "stara młoda"

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Mnie obcasy i makijaż na szczęście nie dotyczą. Mam 14 lat i nie śpieszy mi się do bycia dorosłym. Nie wyobrażam sobie siebie w szpilkach i pełną tapetą na twarzy. Chciałabym nie zaczynać nigdy z makijażem, bo bycie naturalnym jest najlepsze.
    zabijamwciszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Dlatego ja staram się korzystać z każdego dnia w 100% :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     

    OdpowiedzUsuń
  41. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam! Świetne zdjęcia, w szczególności podoba mi się to ostatnie.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  42. Ostatnie zdjęcie zdecydowanie najlepsze ! ;3333
    A co do posta - w 100 % się z Tobą zgadzam.
    Przecież i tak zostaniemy dorośli !

    http://youth-tribe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne zdjęcia, to ostatnie wymiata!! :D
    Ja chcę mieć 18 tylko dlatego, że jazda samochodem to moja pasja i chciałabym już mieć prawo jazdy. Tak to, mogłabym na zawsze być dzieckiem haha.
    Mój ulubiony cytat ''Lubię czasem zapomnieć ile mam lat, na powagę jeszcze przyjdzie czas'' :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. So beautiful. Thank you for sharing and have an amazing new week.

    Style For Mankind
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  45. Genialne zdjęcia! Szczególnie ostatnie! Takie pozytywne :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  46. Ja już w tym roku będę miała dziewiętnaście, wiec już coś o tym wiem :) Super post dla tych troszkę młodszych.
    Pozdrawiam :*

    http://dariamitoraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  48. dokładnie ;) ja w ich wieku to ganiałam bez makijażu i nie obchodziły mnie drogie telefony czy ubrania , cieszyłam się z tego co mam ;)
    ładne zdjęcia ;* czasami tęsknie za takim życiem
    http://twinstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo fajne miejsce na zdjecia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ale fajne zdjęcia! Ja szczerze mówiąc boję się trochę dorosłości. Boję się tych wyborów odpowiedzialności i tak dalej.

    zapraszam do mnie: http://aleksandrakubiaczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. masz rację :) super, pozytywne zdjęcia!:)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja chcę jak najdłużej pozostać dzieckiem. Sama kilka lat temu chciałam być dorosła, teraz robię wszystko, aby zatrzymać jakoś ten czas ;)
    Śliczne zdjęcia, świetna stylizacja :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Banalnie pisać o takich rzeczach, przecież będąc dziećmi też chcieliśmy być już dorośli i pracować w 'wymarzonych' zawodach. Jasne, dzisiejsza młodzież nie kreuje sobie przyszłości tak jak kreowałam ją ja i moi rówieśnicy, starsze roczniki czy ciut młodsze. Jednak jeżeli ktoś się nie potrafi odnaleźć w otaczającym go środowisku to po prostu chce szybciej dorosnąć. Jednak lata czy wygląd nie gwarantuje nam być dorosłym czy dojrzałym :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Super fotki, Ja myślę, że każdy wiek ma wiele uroków. Starsi ludzie żałują, że nie są młodsi bo maja wraażenie, że nie wykorzystali w pełni swojego życia. Dlatego trzeba cieszyć się z dzieciństwa bo jak przeminie to nie ma już do niego powrotu.

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Chyba każdy chciałby się cofnąć na jakiś czas do czasów dzieciństwa ;) Świetne zdjęcia, szczególnie to ostatnie jest bardzo pozytywne :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Aż miło popatrzeć na Twój uśmiech.

    OdpowiedzUsuń
  58. mega ;)
    http://wingspring.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  59. Czytając to myślałam dokładnie to samo co ty pisząc to. Ja też chciałabym być jeszcze dzieckiem i nie martwić się niczym. :) Zapraszam www.unpredictabble.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Paradoks zycia: gdy jest sie dzieckiem, chce sie byc jak najszybciej doroslym, a gdy jest sie doroslym, marzy sie o powrocie do czasow dziecinstwa :)

    OdpowiedzUsuń