niedziela, 17 lipca 2016

Italy ♥

hejo
Ostatnie dni spędziłam na obozie we Włoszech, a dokładniej Rimini. Najgorsza była podróż, która trwała około 20 godzin, a także klimatyzacja w autokarze, która sprawiła, że po powrocie miałam gorączkę i problemy ze strunami głosowymi. Z samego wyjazdu na pewno będę mieć mnóstwo wspomnień. Opaliłam się dosyć porządnie, udało mi się nie zostać poparzoną prze meduzę, co zdarzało się u większości. Jednak najlepiej na plaży było w nocy, kiedy nie było na niej nikogo i widać było jedynie światła statku... po za tym totalna ciemność. Raz trafiła nam się burza w oddali więc widok jej był cudowny.  Po za tym zwiedziliśmy San Marino w którym znajdują się piękne włoskie uliczki i widok na Morze Adriatyckie. Byliśmy też w Mirabilandi - największym parku rozrywki we Włoszech, emocji było sporo, także polecam się wybrać jak będziecie w okolicy xd. Oczywiście odwiedziliśmy też Wenecję. Pokochałam to miasto... tamte uliczki, gondole, kamienice... Chociaż nie zamieszkałabym tam, to na pewno chce pojechać do tego miasta jeszcze raz, tym razem na dłużej!
Zostawiam Was ze zdjęciami, której lepiej przedstawią Wam ten obóz ;)
Jeśli chcesz być na bieżąco, to zapraszam do zaobserwowania mnie na:
Instagramie--> bajolaa
Snapchacie---> thisisolaa

76 komentarzy:

  1. Zazdroszczę obozu! Cudowne widoki.
    http://mska-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite widoki. Mimo tak długiej podróży z chęcią również bym się tam wybrała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna fotorelacja
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę wyjazdu.
    Śliczne zdjęcia!
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna sprawa. Świetne zdjęcia;)

    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Włochy są takim moim małym marzeniem, świetne miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wycieczka bogata w atrakcje, a zdjecia cudne :3 moj blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia!
    Zazdroszczę wyjazdu, musiało być super!
    Ja niedługo wyjeżdżam na swój obóz, ale w góry :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż pozazdrościc :)

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia. Włochy są naprawdę pięknym krajem. Miałam okazję być w Mirabilandii, a także w Wenecji. Emocje w tamtym parku to coś niesamowitego. Do dzisiaj nie mogę zapomnieć przejażdżki na iSpeed xd Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. O matkoo, ale Ci zazdroszczę. Mega chciałabym pojechać gdzieś na południe, może właśnie do Włoch :( Piękne zdjęcia. KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę Ci wyjazdu! Pięknie tam :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne miejsce :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. Widok tej burzy musiał być cudowny *O*
    Piękne zdjęcia, widać że świetne miejsce.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + mam nadzieję, że ze zdrowiem po podróży w klimie już w porządku :*

      Usuń
  16. Swietne zdjęcia! :) Aż bym się wybrała do tej Wenecji... A Włochy... Fajnie, że mogłas spędzić tam częsć wakacji, widać na zdjęciach, że jestes bardzo zadowolona i wypoczęta :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam okazję być we Włoszech, właśnie we wszystkich miejscach o których napisałaś. Miło było wrócić wspomnieniami do tych miejsc poprzez zdjęcia :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. O jejku, jak pięknie! :) Nigdy nie byłam we Włoszech, ale wszystko jeszcze przede mną, więc może odwiedzę ten park rozrywki :) Również chciałabym zwiedzić Wenecję! To musi być niesamowite miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Włochy - mam zamiar w przyszłości się wybrać :D Bardzo ładne widoki ^^
    Zazdroszczę obozu


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
      

    OdpowiedzUsuń
  20. ja również spędziłam wakacje we Włoszech i również w Rimini hahah :D Właśnie o tym najnowszy post :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojej, zazdroszczę! Nie wątpię, że było pieknie, potwierdzają to też świetne zdjęcia :) Ehh i jeszcze te widoki nocą, kiedyś muszę zobaczyć to na własne oczy, pozdrawiam!

    http://ehbruh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne zdjęcia *.*

    W wolnej chwili zapraszam do siebie ^^
    https://kaanaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Figura *,*
    może wspólna obserwacja?
    zapraszam http://xycjpc.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Stunning photo! I like your blog))
    Would you like to follow each other? Follow me and I follow you too))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  25. To nieciekawie przez tę klimatyzację. :/ Nie wątpię, że podróż jeszcze przez 20 godzin musiała być męcząca. O tak, Wenecja to piękne miasto. Ile ja bym dała, aby je zobaczyć. Świetne zdjęcia. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeju, ale zazdroszczę, też chcę zobaczyć Włochy <3 Śliczne zdjęcia!
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne zdjecia!

    Zapraszam na konkurs
    https://strong-power.blogspot.com/2016/07/konkurs.html#more

    OdpowiedzUsuń
  28. ale tam jest pięknie! ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne zdjęcia! Też chciałabym zwiedzić Włochy


    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    http://betheone-wam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja w sierpniu jadę do Wenecji.Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam i zapraszam,
    http://hopploshet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Następne miejsce, które trafi na moją listę ;)
    Ciekawy post i świetne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    https://believeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdjęcia robią wrażenie!? :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Moja mama zawsze chciała jechać do Włoch! 20h w autokarze o jezu...

    londonkidx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  34. Byłam kiedyś we Włoszech na wakacjach, ale nie w tak pięknej części jak ty
    Widoki piękne ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Oj zazdroszczę takich wakacji. Kocham Włochy! Zdjęcia mają super klimat :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Gdyby we Włoszech nagle zmieniła się pogoda i zamiast 40 stopni byłoby 20, to nawet poszłabym tam pieszo. ;) Niestety, niezbyt lubię, kiedy jest gorąco, i mimo że Italia na zdjęciach wygląda pięknie, to raczej wybiorę kierunek na północ. :)
    ______________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo chciałabym pojechać do Włoch, bo to przepiękne miejsce, co zresztą widać na Twoich klimatycznych, świetnych zdjęciach. Zazdroszczę wycieczki, zwłaszcza odwiedzin w Wenecji♥
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    andszei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Jejku, śliczne zdjęcia! Jeszcze nigdy nie byłam we Włoszech, z tego co widać po zdjęciach to bardzo śliczne miasto! :D może za rok tak się wybiorę? Zobaczymy. Bardzo ślicznie wyglądasz, serdecznie pozdrawiam i zapraszam do mnie ;* https://joanna-rita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękne zdjęcia! ♥ Ja niedługo też jadę do Rimini i już się nie mogę doczekać

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne zdjęcia! Ja byłam we Włoszech w zeszłym roku ;3
    sleep0walking.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne zdjęcia! Wyjazd musiał być naprawdę fantastyczny:)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zazdroszczę wyjazdu :) Widać, że był udany ;)

    Byłabym wdzięczna za kliki
    Mój blog, zapraszam :*
    KONKURS ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  44. świetny post!
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Współczuję tak długiej jazy, ale było warto! Piekne widoki ♥

    Buziaki♥ zyciedlapasji

    OdpowiedzUsuń
  46. Zazdroszczę Ci tej podróży i tych pięknych zdjęć, które przywiozłaś ze sobą. Warto znieść tak długą podróż dla takich widoków i wspomnień :)

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja też byłam na obozie, ale nie we Włoszech. Piękne zdjęcia. Uwielbiam podróże, więc z chęcią zwiedziłabym Włochy.
    oddychacpowoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Wow! Jakie piękne zdjęcia, a widoki no po prostu raj na ziemi:)
    Zazdroszczę :D
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Zdjęcia są cudowne <3 zazdroszczę takiego wyjazdu :)

    http://photographyangelaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ładne zdjęcia, to pierwsze jest najlepsze! <3
    Pozdrawiam i zapraszam: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  51. świetne widoki *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Przecudowne zdjecia z Wloch! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.de/

    + potrzebuje pomocy przy zmianie wyglądu bloga! Ktoś chętny? :)

    OdpowiedzUsuń
  53. simply gorgeous! love all the pics

    OdpowiedzUsuń
  54. Jakie śliczne widoki! Cudowne zdjęcia, zazdroszczę wyjazdu :) obserwuje :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne zdjęcia, fajnie że mogłaś odwiedzić tak ładny kraj. ;)
    maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Jej, jak tam pięknie ! Fajnie, że spędziłaś fajnie czas :D Sama z chęcią wybrałabym się do Włoszech :D

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Włochy są piękne mam nadzieję,że dobrze się bawiłaś :)
    patrycja-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. przepiękne, klimatyczne fotki! cudenko! pozazdrościć ;))
    pozdrowionka, zapraszam do mnie w wolnej chwili ;*

    OdpowiedzUsuń
  59. Ładne zdjęcia, też odwiedziłam to miejsce, z chęcią kiedyś bym tam wróciła :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń