poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Back to school with Romwe

hej!
Dziś przygotowałam posta z stylizacjami już typowo szkolnymi. Niestety, ale ubrania wakacyjne przydałoby się powoli zacząć chować na tył szafy. Można powiedzieć, że jest to post troszkę typu "back to school" i raczej więcej ich nie będzie, bo nie mam w planach pokazywać Wam okładek moich zeszytów itd. Outfity są dosyć klasyczne, ponieważ chciałam aby każdy znalazł coś dla siebie. 
Ubrania są z sklepu Romwe, który czasem pojawia się na moim blogu. Postanowiłam, że możemy zrobić mała "bitwę", który outfit jest najlepszy. Także piszcie w komentarzu, którą stylizacje najchętniej założylibyście do szkoły! :)
Jeszcze chciałabym poprosić Was o poklikanie w linki.

Stylizacja 1
BLUZKA - [KLIK] 
SPÓDNICA  - [KLIK]
KURTKA - [KLIK]
BUTY - [KLIK]
BIŻUTERIA - [KLIK]

Stylizacja 2
BLUZKA - [KLIK]
SPODNIE - [KLIK]
BUTY - [KLIK]
BLUZA - [KLIK]
BIŻUTERIA - [KLIK]

Stylizacja 3
BLUZKA - [KLIK]
SPODNIE - [KLIK]
BUTY - [KLIK]
KURTKA - [KLIK]
BIŻUTERIA - [KLIK]

Stylizacja 4
BLUZKA - [KLIK]
SPODNIE - [KLIK]
BUTY - [KLIK]
KURTKA - [KLIK]
BIŻUTERIA - [KLIK]
Proszę o kliknięcia w linki 
(w następnym poście udostępnię parę blogów, które to wykonały :D)

46 komentarzy:

  1. Świetne stylizacje, wszystkie mi się bardzo podobają.
    Kliknęłam :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zestawy, wszystkie bardzo mi się podobają ;)
    Poklikałam!

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Każda stylizacja jest taka jaka mogłabym ubrać i trudno wybrać tylko jedna, ale chyba zagłosuje na ta ostatnia :3 poklikalam moj blog

    OdpowiedzUsuń
  4. W każdej stylizacji podobają mi się koszulki :)
    >FOXYDIET

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne stylizacje, oczywiście kliknęłam
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza stylizacja zdobyła moje serce! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne collage! podobaja mi się te połaczenia

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne stylizacje :)
    Mi najbardziej podoba się 2 :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiekszosc mi sie podoba. Poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zestawy :) nie kliknęłam wszystkich linków, jest ich megaaaa dużooo :D ale jakaś tam pomoc z mojej strony jest Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczę wszystkie stylizację są w moim guście więc nie mogę powiedzieć, która jest najlepsza! Bardzo fajny wpis, pozdrawiam x
    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. najbardziej podoba mi się druga stylizacja :)/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  13. Poklikane! ♥
    Wszystkie stylizacje są cudowne! ♥
    Pozdrawiam
    Mój blog---Zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo spodobała mi się trzecia stylizacja :)
    Super pomysł na post!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. W numerze 2 bym buty inne ubrała:) chyba nigdy nie miałam białych butów

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne ciuszki!
    Ja wybrałabym stylizacje nr 3 :)

    Zapraszam do mnie na nowy post.
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam ♥

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega stylizacje! Najbardziej podobają mi się 2 i 3.
    Bardzo fajny blog, dlatego obserwuję. ;*
    Ja dopiero zaczynam i mam nadzieję, że wpadniesz.

    https://nasze-z-zycia-wziete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zestawy!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  19. świetne rzeczy, poklikane :)
    poziomka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsza i trzecia stylizacja są przecudowne! Poklikane :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne są te stylizacje, najbardziej podoba mi się nr 3. :) Poklikane. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ogólnie ubrania całkiem fajne, ale w każdej zmieniłabym jakąś jedną małą rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  23. Drugi outfit odpowiada mi najbardziej, lubię chodzić w bluzach!

    blackeley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. 1 i 3 stylizacja są moimi faworytami. Bardzo lubię sklep romwe, mają na prawdę świetny asortyment. Kliknęłam w 5 linków :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  25. jak dla mnie 1 i 4, poklikane :)jeśłi mozesz kliknij u mnie w najnowszym poście :)
    obserwuję i zapraszam www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne ciuszki ;)
    Zapraszam :) http://gebalaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Najbardziej podobała mi się stylizacja 2 i 3! Poklikałam Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne stylizacje :)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne stylizacje, 3 jest mega :D
    Pozdrawiam ;) #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow, trafiłaś w mój gust! Obserwuję i pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajne ciuszki idzie znaleźć w tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. te czarne buty są super!


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialne wszystkie, ale nr 2 mi się najbardziej podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Te dejo mi blog de poesia por si quieres criticar gracias.
    Me gusta mucho el tuyo.
    http://anna-historias.blogspot.com.es.

    OdpowiedzUsuń