czwartek, 11 sierpnia 2016

Lublin

hej!
Ostatnio wybrałam się z moją siostrą na wycieczkę do Lublina. Nigdy wcześniej nie miałam okazji tam być, a lubię organizować takie wycieczki ze znajomymi czy z siostrą do większych polskich miast. Miasto samo w sobie nawet mi się spodobało, chociaż mieszkając w Krakowie (w którym jestem zakochana) każde miasto wydaje się takie zwyczajne. Mimo to uliczki Lublina w okolicach Starego Miasta bardzo mnie zachwyciły, jeśli ktoś interesuje się fotografią, mógłby spokojnie zrobić tam jakąś sesje. W porównaniu do Krakowa, nie ma tam tyle ludzi, więc na pewno byłoby wygodniej. Po za tym spodobały mi się plakaty wywieszone w oknach na Starym Mieście w różnych kamieniczkach, na pewno przyciąga to sporą uwagę. Udało nam się być też w Ogrodzie Saskim, również przepiękne miejsce. Chyba jeden z najładniejszych takich parków jakie widziałam. Wszędzie jest tam bardzo zadbane, na trawie chodzą pawie, można znaleźć też wiewiórki, sporo kwiatów i mostków. Podsumowując, jeśli będziecie gdzieś w okolicy, warto wstąpić na spacerek do Lublina i zobaczyć kolorowe kamieniczki na Starym Mieście.
Jeśli chcesz być na bieżąco, to zapraszam do zaobserwowania mnie na:
Instagramie--> bajolaa
Snapchacie---> thisisolaa

43 komentarze:

  1. Fajnie, że teraz Lublin się rozrasta i coraz więcej osób tam przyjeżdża. Tak się składa, że mieszkam koło tego miasta. Jest naprawdę wspaniałe!
    Trzymaj się cieplutko! <33
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiewiórka <3 :D
    Świetne zdjęcia ;)

    http://photographyangelaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo tam ładnie
    Zdjęcia śliczne
    W ostatnim i czwartym zdjęciu się zakochałam ♥
    Pozdrawiam, miłego dnia oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. moje rejony! :D śliczne zdjęcia

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie byłam w Lublinie, ale wyglada bardzo ciekawie <3 piękne zdjęcia i mam nadzieje, ze wycieczka sie udała :)

    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcie z wiewiórką jest świetne! :D Piękne zdjęcia, w lublinie jeszcze nie byłam, ale może kiedyś się to zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo klimatyczne te kamieniczki, uwielbiam takie miejsca! Na pewno kiedyś odwiedzę Lublin :D

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia - nigdy jeszcze nie byłam w Lublinie - czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lublin ma w sobie coś wyjątkowego. Cudowne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fakt lublin jest fajnym miejscem na sesje
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnie zdjęcie jest mega!
    Piękne miasto!

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. O, z tymi wycieczkami mam tak samo. Póki co w te wakacje byłyśmy m.in. w Toruniu i w Warszawie i o Lublinie też myślałyśmy, bo w sumie mamy dość blisko :)
    Świetne zdjęcia.

    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie lubię ruszać się z łóżka. Znaczy nienawidzę zwiedzać. To nie dla mnie. Ale zdjęcia lubię oglądać i są śliczne Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nigdy nie byłam w Lublinie, ale na pewno kiedyś się tam wybiorę :D Ten park brzmi zachęcająco, a poza tym to super, że udało Ci się uchwycić wiewiórkę na zdjęciu!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe miasto. Widok z gory najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie byłam w tym miejscu. Ładne zdjęcia! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia są bardzo piękne :)
    Nigdy jeszcze nie miałam okazji być w Lubinie

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. W Lublinie byłam tylko 2 razy w życiu, ale bardzo mi się podobało.

    Mój blog-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe miasto, muszę się tam kiedyś wybrać! ;)
    maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne miejsce :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje podróżnicze doświadczenia względem polskich miast są niesamowicie ubogie. Chętnie odwiedziłbym Kraków, bo byłem tam ostatnio 10 lat temu. I do Warszawy, bo nigdy tam nie byłem. I Lublina też. Ech, słabo ze mną.

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie dziwie ci się, że mieszkając w Krakowie, inne miasta wydają ci sie mniej atrakcyjne- Kraków jest przecudowny! W Lublinie nigdy nie byłam, ale piekne te plakaty w oknach!:)

    Pozdrawiam!
    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne miasto, choć również kocham Kraków i nie znalazłam jeszcze piękniejszego miasta w Polsce! Świetne zdjęcia :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  25. Chyba pojadę odwiedzić Lublin!
    Zapraszam na mojego bloga:
    elizza-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wychowałam się w mieście oddalonym ok 60km od Lublina, więc dość często odwiedzałam to miasto. Zdecydowanie nie jest to Kraków ;D ale darzę to miasto sentymentem. Najbardziej lubię Zamek Królewski ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy nie byłam w Lublinie, a teraz widzę jakie to piękne miasto! <3
    Muszę koniecznie tam pojechać, może nie w obecne wakacje, ale w przyszłe.
    Mój blog!- klik

    OdpowiedzUsuń
  28. ślicznie miasto.Nigdy tam nie byłam

    Zapraszam :)
    sycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Muszę przyznać, że genialnie piszesz. Po za tym widać, że przykładasz się do bloga, m.in po wyglądzie i zdjęciach. Super, trzymaj tak dalej. Pozdrawiam gorąco!

    >>WYGRAJ DARMOWĄ REKLAMĘ<<<

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zdjęcia i widoki, nigdy nie byłam w Lublinie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki u mnie w poście? Będę Ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nigdy nie byłam w Lublinie, ale na zdjęciach wygląda pięknie :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne zdjecia.
    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Miałam szanse by kiedys w Lublinie, odwiedzałam szybko rodzine jednak nie miałam czasu pozwiedzać, droga do Lublina zajmuje mi ok. 3 godziny wiec najdłuższa podróż to nie jest ale do najkrótszych tez nie należy, kiedys napewno tam pojade bo słyszę coraz wiecej pozytywów o tym miescie :3 moj blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja mieszkam niedaleko Lublina (ok. godzina drogi). Wpadam tam raz na jakiś czas ale głównie w określonym celu, chociaż chętnie wybrałabym się na takie zwiedzanie :)
    Zapraszam na mojego bloga
    Pozdrawiam, Pati
    mój blog-> KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo ładne miasto, chociaz dla mnie nie ma ładniejszego miasta polskiego od Krakowa i Wrocławia :D/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne miasto. Pozdrawiam,
    https://blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Love the pics, such a beautiful post

    OdpowiedzUsuń
  38. ale tam pięknie! ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. In love with this place! Thank you for showing us!!!!

    http://francheskascollageblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń