wtorek, 16 sierpnia 2016

Niemcy 2016

hejo!
Dziś przychodzę do Was z opisem kolejnej wycieczki... hah, mój blog powoli zamienia się w blog podróżniczy, ale to już ostatni tego typu post, ponieważ powoli zbliża się koniec wakacji i raczej nigdzie już nie wyjeżdżam. Wracając, wybrałam się z rodzicami do Niemiec, aby odwiedzić bliskich znajomych taty. Najpierw zatrzymaliśmy się na noc w Dreźnie i mimo okropnej pogody (bo, było mi zimno w zapiętej bluzie) zwiedziliśmy je. Następnie ruszyliśmy do Stuttgartu, miasta w którym byłam już pare razy w poprzednie wakacje. Spędziliśmy tam parę dni, odwiedziliśmy bibliotekę, która zachwyciła mnie tak samo jak kiedyś, zwiedziliśmy galerię sztuki i oczywiście musiałam iść na zakupy do Primarka, korzystając z okazji, że jestem za granicą. W drodze powrotnej zwiedziliśmy jeszcze piękne miasto: Norymberga. Mam dla Was sporo zdjęć, więc już nie będę się rozpisywać, tylko raczej skupię się na fotografiach ;)
Drezno
Stuttgart
Norymberga
Jeśli chcesz być na bieżąco, to zapraszam do zaobserwowania mnie na:
Instagramie--> bajolaa
Snapchacie---> thisisolaa

51 komentarzy:

  1. Wow śliczne zdjęcia
    W drugiej fotce jestem zakochana ♥
    Miasto cudowne
    Świetny post
    Pozdrawiam, miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne miejsce!
    Sama bym chciała tam pojechać! :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. I coraz lepiej wychodzą Ci zdjęcia z podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale tam pięknie :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Musiało być świetnie! ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna fotorelacja
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam już parę razy w Niemczech ale nie w tych miastach co ty. Przepiękne miejsca i zdjęcia.

    http://photographyangelaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne widoki ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Niemcy to jedno z wielu państw które bardzo chciałabym odwiedzić. Te piękne zdjęcia przekonują mnie do tego państwa jeszcze bardziej.
    maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieje ze Ci sie podobało <3 ja tez juz kończę z wycieczkami :(

    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta biblioteka *-* super wycieczka, szkoda, że zimno
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta biblioteka *-* super wycieczka, szkoda, że zimno
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. pałace niczym z jakiegoś filmu fantazy, cudowny miejsce ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia. Fajnie, że udało ci się tam pojechać. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne miejsce. :) W Dreźnie jeszcze nigdy nie byłam, muszę to nadrobić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia architektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja zawsze bardzo chciałam odwiedzić Drezno, ale niestety...do tej pory mnie się to nie udało...Świetne fotografie :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    http://karolinabrozis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. omg, jaka piękna biblioteka <3/Karolina


    OdpowiedzUsuń
  19. Nawet jeśli było zimno warto było przecierpieć bo widoki są genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ladne zdjecia. Pozdrawiam.
    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię takie wpisy. :) Można się trochę zainspirować i zaplanować własną wycieczkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie zdjęcia są cudowne, szczególnie drugie. :)
    Biblioteka genialna. Zazdroszczę wycieczki.
    Pozdrawiam
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę. Marzy mi sie od jakiegoś czasu wyjazd. Niestety ciągły brak czasu mnie ogranicza. Mam jednak nadzieję że sie uda . Piękne zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zdjęcia. Chciałabym się tam kiedyś wybrać :)
    Zapraszam na mojego bloga
    Pozdrawiam, Pati
    mój blog-> KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale ładne zdjęcia!
    Ta biblioteka jest mega!
    Chciałabym kiedyś zobaczyć Struttgart oraz Berlin :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja uwielbiam Niemcy, to mój ulubiony zagraniczny kraj! Polecam zwiedzić Dortmund i w większości Berlin - to są dopiero cuda! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejku jakie zdjęcia <3 Podejrzewam, że na żywo widoki jeszcze piękniejsze :)!
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  28. rzeczywiście piękne zdjęcia, interesujące zdjęcia...jestem szczególnie ciekawa tej biblioteki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam podróżować i zawsze chciałam odwiedzić Niemcy :) Zdjęcia tylko mnie do tego bardziej zachęcają :)

    Mój blog, zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne zdjęcia! Mimo, że jakoś nie darzę Niemiec sympatią przekonałaś mnie, że jest tam ślicznie :).
    Zapraszam! Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny post <3 <3 <3 Kocham Niemcy! Ah wgl mam rodzine niemiecką :)
    poziomka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. W zeszłym roku byłam w Niemczech, ale tylko w poczdamie i Berlinie. Gdyby nie język którego uczyłam się przez 6 lat i nadal nie umiem się nim posługiwać to wielka chęcią bym mogła tak kiedys zamieszkać. Kiedys chce się idąc po raz kolejny do tego kraju ponieważ Drezno, wyglada na zdjęciach prześlicznie :3 moj blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Ladne miejsca. Sama bym chetnie odwiedzila.

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny kraj , kiedyś odwiedzę Niemcy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie tam! Chcę pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ależ tam pięknie! Ja jeszcze nie miałam okazji zwiedzić tego kraju, ale mam nadzieję, że kiedyś mi się uda :D

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Genialne zdjęcia! ślicznie tam ;)

    stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne zdjęcia. Mimo szarego nieba mają swój klimat. Będąc w UK w zeszłym roku również nie mogłam nie wpaść do Primarka. To chyba podstawowa "atrakcja" zagraniczna :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wakacje sa od tego żeby podrózować, wiec ciesz sie że bylas w tylu miejscach:) Piękne zdjecia. Aha i zaciekawilas mnie tym prezentem DIY na 18stke, zainspirowalo mnie to do czegoś...:)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zazdroszczę takich podróży :*
    Zapraszam do mnie http://fashiooner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Pozazdrościć tylu pięknych widoków:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne widoki! Zazdroszczę ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń