niedziela, 7 sierpnia 2016

Pierwszy miesiąc

hej
Troszkę mnie nie było, ponieważ spędzam swoje wakacje bardzo aktywnie. Najpierw tydzień spędziłam na działce nad jeziorkiem u przyjaciółki, gdzie do południa leniuchowałyśmy, a po południu szłyśmy na pomosty. Raz trafiłyśmy na ogromny deszcz, który zaczął padać akurat jak doszłyśmy do jeziora. Byłyśmy pewne, że zaraz minie i po pół godzinie zaczął padać grad... Ostatecznie wróciłyśmy do domu w takim stanie jakbyśmy wykąpały się w jeziorze - przemoknięte do suchej nitki.  Następnie wróciłam na swoją działkę pod Warszawę, gdzie odwiedziła mnie rodzina z którą widzę się raz na rok. Było w sumie 16 osób co powodowało momentami wielkie zamieszanie, zwłaszcza 6 dzieci.  Jednak mimo tego cieszę się, że udało mi się z wszystkimi spotkać. Teraz wybieramy się z rodzicami do Niemiec na parę dni, żeby odwiedzić znajomych taty i zobaczyć troszkę świata.
Jak Wam minął lipiec?
Jeśli chcesz być na bieżąco, to zapraszam do zaobserwowania mnie na:
Instagramie--> bajolaa
Snapchacie---> thisisolaa

43 komentarze:

  1. Sielsko, mój lipiec minął w pracy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia ;)

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To widzę ciekawe masz wakacje w sumie :)
    U mnie tak samo - jak najbardziej aktywnie!
    Tylko ta pogoda czasem zniechęca niestety....
    Świetne zdjęcia!

    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! Fajnie, że wakacje spędzasz aktywnie. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post!
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że miałaś okazje spotkać sie z rodzina i miło spędziłaś czas:) Ja aktualnie jestem nad morzem :) miłego pobytu w Niemczech :)

    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że miło spędziłaś lipiec i spotkałaś się z rodziną ;)
    Udanego pobytu w Niemczech.
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna zdjęcia. :D Szczególnie to drugie jest ładne. :)
    Mi lipiec minął fajnie, dużo czytałam i się włóczyłam. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia!
    Ciekawy lipiec, niezłe przygody!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Oby sierpień był równie udany!
    Przepiękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  12. więc życzę udanego wyjazdu :)/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdjęcia :)
    U mnie lipiec minął bardzo szybko :)
    Mam nadzieję, że sierpień nie upłynie tak szybko :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Chcialabym choc chwile spedzic nad takim jeziorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja lipiec spędziłam w swoim mieście i oprócz kilku wyjazdów do różnych galerii nie działo się nic ciekawego :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. mi lipiec minal bardzo aktywnie :) szkoda ze wakacje tak szybko mijaja :c
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne zdjęcia! W takim razie życzę miłego sierpnia :)
    Pozdrawiam, passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zdjecia. http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super fotki i fajnie że spędziłaś czas w gronie najbliższych <3 Oby sieprnień minął nam wolniej :)

    Fashion blogging by Lissey

    OdpowiedzUsuń
  20. ale śliczne zdjęcia! :o <3
    Mi lipiec minął spokojnie, dużo spotkań z przyjaciółmi, wyjazd do Wrocławia, kilkanaście dni w rodzinnym Gdańsku.
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi lipiec minął bardzo szybko. Najpierw wyjazd do Norwegii, a później obóz taneczny :) a z deszczem to tak jest, przychodzi kiedy najmniej byśmy go chcieli :D

    http://agataosinska9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Lipiec zdecydowanie zleciał za szybko :D Fajnie, że udało Ci się spędzić czas aktywnie. Super zdjęcia!

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. To fajnie, że tak aktywnie spędzasz wakacje! Świetne zdjęcia :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety szybko zleciał lipiec, został już tylko sierpień. Świetne zdjęcia :)

    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lipiec bardzo szybko minął. Za szybko. Teraz cieszyć się tylko ostatnimi tygodniami bez nauki. Śliczne zdjęcia.
    https://happily-pink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Niestety czas gna jak szalony :/
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Sama wakacje spędzam bardzo aktywnie, nie mam mowy o spędzaniu całych dni w domu, przed komputerem.
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudnie, że spędzasz wakacje aktywnie! Niefajnie z tym gradem, ale także ostatnio coś takiego mnie spotkało i średnio było. ;p Świetne zdjęcia! To, na ławce przed jeziorem, jest genialne. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie, że zdecydowałaś się na aktywne spędzanie wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ostatnie zdjęcie jest prześliczne! ;)
    Obserwuję i Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Hello,

    Thanks for visiting my blog. I like yours and I follow you now. :-) By the way, beautiful photos.

    Kisses from Spain

    Joanna
    http://cosmeticaaccion.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne miejsce! Bardzo tu ładnie.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow 16 osob dla mnie moja trzy osobowa rodzinka i pies to zdecydowanie za duzo a co dopiero 6 dzieci! Wow naprawde podziwiam! XD Ale na pewno w wielu momentach musialo byc wesolo!
    U mnie pogoda tez strasznie nie dopisuje ale jeszcze ani razu nie padal grad i mam nadzieje ze tak zostanie! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  34. ładne zdjęcia :) u mnie lipiec bez szału :P

    OdpowiedzUsuń
  35. Lipiec z pewnością był dla Ciebie udanym miesiącem! :)
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG! :*

    OdpowiedzUsuń
  36. super ! :) zapraszam do mnie :) www.jootwu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne zdjęcia! Widoczki wydają mi się znajome, wydaje mi się, jakbym kiedyś tam była!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń