czwartek, 25 sierpnia 2016

Weronika postanawia umrzeć

hej!
Podczas podróży udało mi się przeczytać książkę pt. "Weronika postanawia umrzeć" napisaną przez Paulo Coellho. Oczywiście książka genialna i serdecznie polecam. W skrócie opowiada o dziewczynie, która znudzona rutyną, postanowiła popełnić samobójstwo. Jednak nie wszystko poszło według jej planu i trafia do zakładu psychiatrycznego, gdzie dowiaduje się, że po środkach jakie jej podano, zostaje jej kilka dni życia. Z początku nie przejęła się tym bardziej, potem jednak jej sposób patrzenia na świa, zmienił się. Książka ta przepełniona jest mnóstwem rad, złotych myśli i morałów. Rzecz, która chyba najbardziej utkwiła mi w głowie to, to aby traktować każdy dzień jak cud,tak jakby był naszym ostatnim. Nie chodzi mi o to, żeby lecieć i skoczyć ze spadochronu, bo przecież jutro już mogę umrzeć. Tylko raczej o to, aby starać się je jak najlepiej wykorzystywać, spędzać czas z osobami które dają nam szczęście i czasem zrobić coś szalonego, spontanicznego. I przede wszystkim nie żałować niczego, bo życie jest za krótkie na to. Mam nadzieje, że tak właśnie spędziliście te wakacje.
Jeszcze mój ulubiony cytat z tej książki: 
„Bądź niczym bijące źródło, nie zaś jak staw, w którym zawsze stoi ta sama woda.”

Jeśli chcesz być na bieżąco, to zapraszam do zaobserwowania mnie na:
Instagramie--> bajolaa
Snapchacie---> thisisolaa

63 komentarze:

  1. Piękny cytat :)
    Niestety nie miałam okazji przeczytać tej książki.
    Fajne zdjęcia :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam tą książkę, jest naprawdę świetna, można wyciągnąć z niej wiele wniosków
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, a cytat bardzo inspirujący ;)
    Zapraszam(KLIK) rewanż za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka wydaje się fajna, a cytat super!
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam Ci książkę "Zahir" również autorstwa Paula :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodobał mi się ten cytat :)
    Wydaje mi się, że oglądałam film ekranizujący tą książkę :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam film ale niestety nie czytałam książki.
    http://blogujzberta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia, pozdrawiam :D
    Obserwuję i zapraszam do siebie
    anne-cucito.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest nawet film na podstawie tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny uśmiech ;)
    http://alicekadubiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia :) Książki jeszcze nie czytałam, ale mam to kiedyś zamiar zrobić :D

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Książka musiała być naprawdę ciekawa :D nie czytałam jej nigdy :c
    piękne zdjęcia :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  13. czytalam, bardzo fajna ksiazka, zwłaszcza zakończenie :)/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  14. Twój krótki opis książki, naprawdę mnie zachęcił do przeczytania :)

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z wakacji we Wiedniu ♥
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Po opisie stwierdzam że książka jest genialna i muszę ją przeczytać :)
    PS: Świetne fotki :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  16. mam gdzieś książkę "Pielgrzym" tego autora:) dawno temu czytałam

    OdpowiedzUsuń
  17. Paulo Coelho jest jednym z moich ulubionych pisarzy :)

    http://monrosee.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytałam tą książkę i skłoniła mnie do naprawdę głębokich refleksji. ;)

    Piękne ujęcia ;)

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie czytałam tej książki, a chyba powinnam :)
    Piękne zdjęcia <3 to z dzióbkiem moje ulubione :)
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie pozostaje mi nic innego jak przeczytać tą książkę, zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę przeczytać tą książkę, bo lubię takie tematy.
    Mój blog- kliknij

    OdpowiedzUsuń
  22. O książce nie słyszałam, ale z chęcią sięgnę po nią jeszcze przed 1 września. Zdjęcia super wyszły ślicznotko :*

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. O kurcze, ta książka musi być super..Mam nadzieję, że znajdę czas na przeczytanie!
    Świetne zdjęcia! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Czytałam tę książkę już bardzo dawno temu. Faktycznie, warta uwagi. Jeśli lubisz styl pisania tego autora to koniecznie sięgnij po "Jedenaście minut" i "Nad brzegiem rzeki Piedry usiadłam i płakałam" są mega!
    Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Właściwie jednym z argumentów, które przemawiają do mnie za przeczytaniem książki jest to, że bohaterka jest moją imienniczką.

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam książki jego autorstwa! Czytałam ,,Weronika postanawia umrzeć'' śmieszna historia bo znalazłam tę książkę przypadkowo u mnie na ławce i przygarnęłam. I nie żałuję książka jest dobra. Świetny wpis i blog na pewno jeszcze tu wrócę a tym czasem obserwuję.
    W wolnej chwili zapraszam do mnie, dopiero zaczynam ;)
    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądasz. :) Kiedyś czytałam tę książkę, ale nie spodobała mi się. Może powinnam do niej wrócić.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie czytam często książek, biorę sie za takie które mnie naprawdę zainteresują i ta chyba taką jest, poruszenie poważnego tematu samobójstwa z nauką życia to może byc ciekawa lektura :3 mój blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Słyszałam wiele dobrego o tej książce ♥
    Świetne zdjęcia, obserwuję i mam nadzieję na rewanż ♥
    Mój blog---Zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  30. Zaciekawiłaś mnie tą książką :) Piękny uśmiech na drugim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. pierwsze słyszę o tej książce :) świetne zdjęcia :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. jakoś Paulo Coellho kojarzy mi się z głupimi cytatami, które wszyscy trzepią wszędzie i na okrągło ;D więc nie wiem czy skusiłabym się... I ten tytuł jakoś mnie nie przekonuje :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam tą książkę na liście "Do przeczytania", na pewno niedługo po nią sięgnę :D
    Piękne zdjęcia!

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. jakie piękne masz nogi chudzinko :)) super zdjęcia.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Muszę przeczytać tę książkę, skoro tyle w niej dobrych rad :) Przydałaby się :D Śliczne zdjęcia ;)

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Kiedyś słyszałam o tej książce, ale w sumie nie zagłębiałam się w jej tematykę. Teraz jak przeczytałam o czym tak właściwie jest, szukam już jej w necie i chyba wiem jak spędzę dzisiejszy wieczór :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Kilka rad przydałoby mi się ;pp

    aanna-aanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Moje wakacje były pracowite ;) Szkoda, że się kończą

    OdpowiedzUsuń
  39. Słyszałam o tej książce, ale nie miałam jeszcze okazji jej przeczytać. Chociaż z opisu wydaje się być bardzo ciekawa, jeszcze ten cytat! Muszę ją jak najprędzej dorwać :) Przepiękne zdjęcia!

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam tę książkę!! Zdecydowanie lepsza niż film:)
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Czytałam tę książkę, pierwszy raz dobre 10-12 lat temu. Jednak z lepszych tego autora :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie słyszałam o tej książce ale z chęcią ją przeczytam :)

    Zapraszam:
    girl-with-passion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Hej!
    Ale ''figurantka'' z Ciebie:)
    Piękne zdjecia, i ładne włosy:)
    Słyszałam o tej książce, że jest bardzo dobra, ale nie zdążyłam jej jeszcze przeczytać.:)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie;)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  44. Masz śliczne włosy! super zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  45. uwielbiam ksiązki Paula Coelfo, a ta to jedna z moich ulubionych, ma piękny przekaz;)
    pozdrawiam;*/

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Rewelacyjne zdjęcia! Świetne włosy. :) Uwielbiam książki tego autora!

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie czytałam tej książki, ale chyba wydaję się fajna :D
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/ostatni-tydzien.html

    OdpowiedzUsuń
  48. nie znam ksiażki ale autora już tak

    OdpowiedzUsuń
  49. Znam tego autora, ale nie czytałam jeszcze jego żadnej książki, ale już chyba wiem, jaka będzie pierwsza! "Weronika postanawia umrzeć" to powieść w totalnie moich klimatach, oprócz fantastyki lubię opowieści przepełnione człowieczeństwem. Właściwie to czasem są dużo lepsze niż przepełnione smokami czy magią.
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękna zdjecia z mnóstwem pozytywnej energii ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Książka kiedyś była przez chwilę w moich rękach xD wiem co co czujesz. Faktycznie jest świetna. No i zdjęcia niesamowite. Ahhh można się zakochać xd

    OdpowiedzUsuń
  52. Pierwszy raz słyszę o tej książce, ale po tym, co napisałaś, jestem zaintrygowana - nie spodziewałam się takiej fabuły. Muszę przeczytać! Piękne zdjęcia :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetne zdjęcia! A jak chodzi o książkę, to chyba muszę ją przeczytać. Bo naprawdę warto, zachęciłaś mnie :D
    Pozdrawiam :*
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Czytałam, ale bardzo dawno temu :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Jak byłam mała to oglądałam o tym film niezwykle świetny i wzruszajacy :)

    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  56. Jak dla mnie pierwsza stylówka tylko zamiast spódnicy spodnie :)
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń