środa, 21 września 2016

Ambicja - przyjaciel czy wróg? (3 lata bloga!)

hej!
Marzenia powinny fruwać, a ambicje chodzić. Marzenia są takim naszym impulsem do zdziałania czegoś, jednak człowiek który marzy, może chodzić z głową w chmurach i nigdy tych marzeń nie zaznać, a człowiek ambitny zejdzie na ziemie i sam zacznie je spełniać, zrobi coś w tym kierunku. Ambicja, jest to cecha dzięki której stawiamy sobie różne cele i motywujemy się do spełniania ich, a nie tylko myślenia o tym. Jednak, należy pamiętać, że nie wszystkie cele da się zrealizować... jeśli to zlekceważymy i stracimy nasz zdrowy rozsądek, to ambicja może stać się naszym wrogiem. Może ona prowadzić do stawiania sobie zbyt wygórowanych celów, których nigdy nie da się osiągnąć. Mimo to, bez niej stajemy się leniwi. Człowiek bez ambicji, to ktoś, komu brak siły aby wstać i pójść na przód. 

Nawiązując już do tematu dzisiejszego postu, to parę dni temu minęły 3 lata prowadzenia mojego bloga. I na pewno nie pisałabym teraz tego, gdyby nie moja dosyć spora ambicja. To ona motywowała mnie aby wciąż prowadzić ten mój mały kawałek sieci. I mimo, że nie jestem przykładem idealnej blogerki, która regularnie pisze posty i zawsze mają one głębszy sens, to jestem z siebie zadowolona, ze tyle już w tym wytrwałam i w cale mi się to nie znudziło. Mam nadzieje, ze spędzę w tej blogosferze jeszcze trochę! ;D
Jeśli chcesz być na bieżąco, to zapraszam do zaobserwowania mnie na:

Instagramie--> bajolaa
Snapchacie---> thisisolaa

58 komentarzy:

  1. Świetnie to wszystko ujęłaś. Gratuluję 3 latek kochana i życzę kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bycie ambitnym jest ważne, ale przesadna ambicja może zgubić... Gratki z okazji 3 latek!

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ambicja w rozsądnych granicach wskazana jest każdemu z nas! :)
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję 3 lat prowadzenia bloga :)
    Świetne zdjęcia :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie to jest chyba 50% ambicji 50% lenistwa :D. Gratulacje ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. woooo gratulacje :D oj rozumiem Cie w kestwi wygorowanych ambicji, gdyz sama sobie stawaiam czasem i za wysokie cele, no ale taka juz jestem :D moze kiedys dzieki temu spelnia sie moje marzenia o tym, aby byc jedna z najslawniejszych blogerek ;3
    moze wspolna obserwacja? daj znac u mnie na blogu <3

    odwdzięczam się za KAŻDĄ obserwację, zapraszam na nowy post! http://justemsi.blogspot.com/2016/09/dziwnow-is-good-taste-by-creme-de-la.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak najwięcej blogowania i marzeń! Sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze zdjęcie rozwala! Mega post , bardzo mądry ❤
    Śliczne zdjęcia, uwielbiam zdjęcia na tle zieleni 💞
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie ujęte ! :) Gratuluję 3 urodzin bloga :D Zdjęcia wyszły cudowne




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq  >KLIK<

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ambicję zawsze (nawet te najbardziej surową) traktowałam jako najlepszego przyjaciela. Wiele jej zawdzięczam. Ślicznie wyglądasz na fotkach :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje kochana 3 lata to sporo czasu <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Czasem stawiam sobie wygórowane ambicje i później jestem rozczarowana. Niestety, teraz postaram się patrzeć na sprawę 'świeżo'

    Witam tu Paulina

    OdpowiedzUsuń
  13. No to gratulacje! I oby tych lat było jak najwięcej! <3
    Ambicja..Hm..Wróg czy przyjaciel?? Uważam, że 2w1, zaleśy w jakiej sytuacji :D
    Ale fajny post, świetnie to wszystko ujęłaś.
    Bluzę masz genialną <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy post ;) i gratulacje :D

    http://paranoyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny masz uśmiech :) zdjęcia są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Samych przyjemności z blogowania życzę i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  17. To piszemy podobny czas :) Ambicje trzeba mieć

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie ambicja to przyjaciel. :) Gratuluje kolejnej rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie ambicja jest przede wszystkim motywacją do osiągania postawionych sobie poprzeczek...To dzięki niej jestem w stanie piąć się coraz wyżej i spełniać najskrytsze marzenia :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję i życzę kolejnych 3 lat ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ambicja to dobra rzecz, jednak jeśli przesadzamy, może być niezbyt dobra. Gratuluję tylu lat bloga i życze kolejnych! <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  22. Brawo dla Ciebie za wytrwałosć;)
    Sliczne zdjęcia;)
    Pozdrawiam
    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ambicja to nic złego,ale wiadomo,umiar zalecany jest we wszystkim :)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super, że już 3 lata piszesz bloga. Ja swojego prowadzę już 4 lata, ale z małymi przerwami :<


    Zapraszam na swojego bloga izabiela.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Serdecznie gratuluję i życzę jeszcze większej liczby! <3

    www.turqusowa.blogspot.com
    dziękuję za komentarz i odwiedziny ☻
    Nowy post - koniecznie wpadnij :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluje trzech lat! :)

    A ambicja zawsze mile widziana, byleby tylko nie była przesadzona. W końcu trzeba mierzyć siły na zamiary! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ambicja - i tak jak wszystko inne - w umiarze jest dobra. Gratuluję 4 lat na blogu! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. gratulacje 3 lat i życzę kolejnych wspaniałych lat prowadzenia bloga :)
    obserwuje :) zapraszam do siebie :)
    darkraspberrystyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje :) Moja trzecia rocznica wypada w grudniu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję :* Życzę więcej sukcesów w blogowaniu <3
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Teraz całkowicie czuję się usatysfakcjonowana z moim pytaniem o ambicję ;D Bardzo podoba mi się to ostatnie zdanie w pierwszym akapicie! Życzę Tobie nawet i 30 lat blogowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super, że już tyle prowadzisz bloga :)
    Spodobał mi się bardzo dlatego obserwuję <3

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://273-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ambicja z umiarem jest jak najbardziej zdrowa:)

    OdpowiedzUsuń
  34. We wszystkim musi być złoty środek :)
    Gratuluję wytrwałości! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluje 3 lat :)

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz cudowne włosy!




    Pozdrawiam
    Paulina


    www.polinefashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo dużo wkładasz serca w ten blog i można to bardzo dobrze zaobserować. Oby tych lat było jeszcze więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Super stylizacja i masz przecudne włosy! *.*
    Zapraszam do mnie:
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję 3 lat prowadzenia bloga, to spory kawał czasu!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. gratuluję i życzę dalszego powodzenia! ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję i życzę dalszego, świetnego prowadzenia :)

    Zapraszam :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie jestem pewna czy ja posiadam ambicję. Często tylko wyobrażam sobie rzeczy, ale nic nie robię w kierunku aby stały się rzeczywistością. Ostatnio bardziej się przykładam aby coś robić w kierunkach w jakie chcę dążyć. Gratuluję 3 lat bloga! To na prawdę długi czas :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  43. The post is absolutely amazing! I love it:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  44. 3 lata prowadzenia bloga to absolutnie niesamowity wynik! Gratuluję! :)
    Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja niedawno też miałam swoja trzecią rocznice. Pamiętam w tamtym roku świętowałyśmy rocznicę jeszcze z Dory i życzę nam i tobie dalszej wytrwałości
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  46. Ambicja jest nam bardzo potrzebna w życiu i zdecydowanie moze uchodzic za przyjaciela. Gratulacje z okazji prowadzenia bloga 3 lata!
    <3333
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowa recenzje;)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczne zdjęcia!
    Wielkie gratulacje, nie tylko wytrwałości, ale osiągnięć.
    Oby tak dalej!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękny cytat na samym początku!
    Życzę kolejnych lat! :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  49. Ładne zdjęcia i gratuluję wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń