czwartek, 29 września 2016

Hits of september

hej!
Jak już wspominałam w ostatnim poście udało mi się wejść w tą szkolną rutynę i myślę, że u większości osób jest podobnie. Jednak co zrobić by ta rutyna nie była aż tak nudna? Czasami można w bardzo łatwy sposób nadać czemuś kolory. Co może być w takim razie taką rzeczą? MUZYKA. Tak, idziesz ulicą, spóźniłeś się na autobus, a na dodatek zaczyna padać. Jednak wyjmujesz słuchawki, włączasz swoją ulubioną piosenkę, może przynosi ona mnóstwo dobrych wspomnień, skojarzeń z wakacjami... i od razu humor staje się lepszy! Dziś chciałam Wam przedstawić parę takich moich nutek, które towarzyszyły mi bardzo często w drodze do szkoły, na trening czy też na jakieś spotkanie. Mam nadzieje, że chociaż niektóre Wam wpadną w ucho :)

A wy czego najczęściej słuchaliście we wrześniu?
Zapraszam na:
betweendots.blogspot.com
justemsi.blogspot.com
kosmetykofanki.blogspot.com

49 komentarzy:

  1. świetne piosenki wybrałaś <3 ja ostatnio często słucham riri

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczególnie przedostatni utwór bardzo mi się spodobał ^^
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio pokochałam piosenkę ,,Brazil'' <3


    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Please Tell Rosie jest genialne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Muzyka jest dobra zawsze! Miłego wieczoru :))

    OdpowiedzUsuń
  6. O! Są tu nawet moi Imagine Dragons! Tak się składa, że przez ten miesiąc słuchałam na okrągło ich najnowszej płyty Smoke + Mirrors :D

    Pozdrowionka,
    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja coś się nie mogę dostosować do szkoły. Imagine Dragons- fav! Obserwuję Cię!
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  8. zabieram się do słuchania tych kawałków, pierwsza piosenka jest bardzo relaksująca :) podnosi humor )


    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie słucham 10 - godziną wersję ,,Pen Pineapple Apple Pen'' XD.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja aktualnie męczę nowy album Shawna i jestem w nich zakochana ♥

    Madeline x
    www.magdascibisz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piosenki nie w moim guście :)

    Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
    Zapraszam Cię na kolejny, nowy post!
    www.turqusowa.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne nutki <3
    Ja polecam piosenki zespołu The Nneighborhood.

    Mój blog - kliknij <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Też maniaczę kilka tych kawałków :) Nic nie poprawia humoru lepiej od Radical Face.
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza piosenka super. Chyba dodam ją sobie do mojej jesiennej playlisty. Muzyka zawsze umila czas.

    Zapraszam do mnie. Przez zmianę adresu bloga straciłam trochę czytelników i chciałabym ich w jakiś sposób odzyskać. Mam nadzieję, że spodoba Ci się nowy post: aleksandrakubiaczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne kawałki, większości nigdy nie słyszałam :)

    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jakoś w ostatnim czasie, nie mam czasu słychać nowej muzyki, więc słucham tylko tą którą mam na tefonie, ale trzeba to zmienić! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Niektóre piosenki bardzo mi się spodobały :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja słucham francuskich piosenek, w jesień zwykle spokojniejszych.
    Ale nawet jakas nowa piosenka pomaga mi zabić rutynę.
    Tych z twojej listy akurat nie kojarzyłam :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Aż dziwne, bo nie znam żadnej...Ale może najwyższa pora to zmienić! :D
    Super post!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ja ostatnio nic nie słucham, oprócz przedszkolnych hitów XD

    OdpowiedzUsuń
  21. Także jestem zdania, że muzyka bardzo umila życie. Mam swoje ulubione kawałki przy ktorych od razu polepsza mi sie humor!
    Pozdrawiam;)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja słucham The Dumplings- Kocham być z Tobą :D Tekst zaskakuje, ale piosenka wpada w ucho.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  23. Całkowicie się z tobą zgadzam, jeżeli chodzi o muzykę. Słucham jej codziennie, naprawdę może nam pomóc, zawsze. Nie ważne czy nasz dzień był totalnie do kitu, czy przeminął nam normalnie, muzyka ma coś takiego w sobie, że człowiek się robi wewnątrz weselszy... :) Fajne piosenki, ja od pewnego czasu jestem "uzależniona" od muzyki Becky G, myślę, że będę jej słuchać już zawsze xD
    Pozdrawiam,
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. właśnie pobieram muzyke do samochodu, wiec przyda sie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. great music!
    i love bastille <3
    http://xoxoclaudia.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  26. Niektóre piosenki przypadły mi do gustu;*
    Jednak ja lubię sobie czasem posłuchać dobrego rapu <3
    Jeśli miałabyś chwilkę to poklikałabyś w linki ubrań pod ostatnim postem?
    Z góry dziękuje <3

    https://victim-fashion.blogspot.com/2016/09/25092016.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Najbardziej podoba mi się piosenka numer 4 :D Fajne utwory wybrałaś :)
    Pozdrawiam!
    http://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Super piosenki :) Kilka z nich bardzo lubię :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. szkolna rutyna-w sumie nie jest taka zła:)
    We wrześniu słuchałam głównie radia....Więc wszystkiego:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Praktycznie nic z tego nie znam ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Naprawdę super post! Obserwuję!
    Zapraszam do mnie! http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. ja w sumie lubiłam szkolną rutynę. ;) ale zgadzam się, że muzyka zawsze pomaga na poprawę nastroju. ;) ja we wrześniu się głównie wprowadzałam w klimat rejsowy i słuchałam szant. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam the Dumplings! Jako, że jestem właśnie na etapie tworzenia jesiennej playlisty trafiłaś idealnie z tym postem!

    http://giustinella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Muzyka jest zdecydowanie lekiem na wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  35. Z tego zestawu znam tylko The Dumplings :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Przesłuchałam wszystkie *. *
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. One Republic! <3

    Życzę miłego dnia,
    Karolina
    [BLOG | INSTAGRAM]

    OdpowiedzUsuń
  38. Dobra muzyka zawsze poprawia nastrój:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dobre kawałki. :) Ja szczerze tęsknię za szkolnym czasem.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawe podsumowanie, z przyjemnością obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń