wtorek, 6 września 2016

Odpowiedzi na pytania #6

hej
Dziś przychodzę do Was z Q&A, więc bez zbędnych przedłużeń, zaczynamy!

1. Jaką rolę w Twoim życiu odgrywa ambicja?
Na pewno jest dla mnie pewną motywacją. Ambicja sprawia, że mamy jakiś cel do którego dążymy i nie poddajemy się, dzięki niej mocno ćwiczymy naszą siłę woli.

2. Jak widzisz siebie i swoje życie za 10 lat?
hmm wtedy będę mieć 27 lat... trudno ot sobie wyobrazić... chciałabym abym skończyła już studia i powoli zaczynała się jakoś ustatkowywać... A jak będzie na prawdę, to już czas pokaże.

3. Jak twoje życie się zmieniło odkąd zaczęłaś pisać bloga?
Przede wszystkim znalazłam nową pasję: fotografię, która teraz towarzyszy mi bardzo często. Po za tym odnoszę wrażenie, że stałam się odważniejszym i pewniejszym siebie człowiekiem. Na pewno blog pomógł mi przestać tak bardzo przejmować się opinią innych.
4. Czy myślałaś kiedyś, na jakie studia chciałabyś się wybrać?
Patrząc na moje rozszerzenia w liceum (matematyka, geografia, angielski) myślę, że pójdę w kierunku ekonomii, jednak wciąż nie jestem tego pewna. 

5. Skąd czerpiesz inspiracje?
Z Tumblra, otoczenia, innych blogów, ludzi. Inspiracje tak naprawdę są wszędzie.

6. Masz jakiś konkretny cel na ten rok jeśli chodzi o bloga, a także o swoje żyje? Jeśli tak, jaki?
Takiego konkretnego nie mam. Bloga na pewno chciałabym jak najbardziej rozwinąć, jednak nauka na jakiś specjalnie ogromny sukces mi nie pozwoli. Co do życia, to chciałabym być po prostu szczęśliwa  i żebym jak najwięcej mogła wynieść nauki i ze szkoły, i może z nowych przeżyć, doznań.
7. Gdzie przerabiasz zdjęcia? 
Raczej zdjęcia przerabiam rzadko, głównie gdy dodaje na Instagrama. Wtedy korzystam z aplikacji VSCO.

8. Jak długo planujesz bloga pisać? 
Jak długo się da! Na pewno się tak łatwo nie poddam, bo z każdym rokiem mam większa motywacje. 

9.Czego nie lubisz w ludziach?
Fałszywości. 
10. Kiedy Twoi znajomi/rodzina dowiedzieli się o blogu? Jak zareagowali?
Najbliżsi przyjaciele dowidzieli się jeszcze przed założeniem, rodzina w momencie pierwszej współpracy, kiedy to musiałam podać adres zamieszkania. Potem jakoś każdy się dowiadywał przy okazji. Znajomi raczej zareagowali normalnie, a rodzice troszkę się martwili, że to niebezpieczne itd.

11. jakie są twoje pasje?
Jak już wspominałam wyżej, fotografia no i na pewno sport, głównie siatkówka, jazda na rowerze i może jakieś domowe treningi (o ile można zaliczyć to do pasji xd),  po prostu lubię się ruszać. No i oczywiście blog.

12. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?
Wiosna - nie za ciepło, nie za zimno, no i mam urodzinki ♥
13. masz rodzeństwo?
Tak, straszą siostrę, która bardzo mi pomaga we wszystkim.

14. Kto najczęściej robi Ci zdjęcia?
Dominika, Kasia (przyjaciółki)  albo siostra :)

15.Jaki jest najlepszy film, który ostatnio obejrzałaś?
"6 zmysł" - zakończenie powala!

Jeśli chcesz być na bieżąco, to zapraszam do zaobserwowania mnie na:
Instagramie--> bajolaa
Snapchacie---> thisisolaa

54 komentarze:

  1. Ja za 10 lat chciałabym być w szczęśliwym związku małżeńskim, we własnym domu i jako pani psycholog :D Odpowiedzi bardzo fajne, miło się czyta ;))

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne odpowiedzi i cudne zdjęcia <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 3, 5 - identycznie bym odpowiedziała :)
    Ciekawy post, dużo się można dowiedzieć o Tobie.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy podobne pasje i też lubię właśnie wiosnę najbardziej. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czy na kierunku ekonomii bym się odnalazła. Jednak wazne jest to abyś była pewna swojego wyboru i wybrała mądrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że w poście znalazła się odpowiedź na moje pytanko! Śliczne zdjęcia :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne odpowiedzi :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia!
    Fajnie się czytało, super, że dodałaś tez odpowiedź na moje pytanie :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny tag :) Bardzo ciekawe pytania :) Też uwielbiam wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne odpowiedzi. Też bardzo lubię wiosnę i też wtedy mam urodziny, również podobnie jak ty mam starszą siostrę :D.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  11. super pytania ale jeszcze lepsze odpowiedzi :D
    i te zdjęcia! masz piękne oczy :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe odpowiedzi. Też bardzo lubię wiosnę :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że faktycznie skończysz te studia. :) Trzymam mocno kciuki! Również myślałam o ekonomii. W każdym razie, obyś była zadowolona ze swojego wyboru. =) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymam kciuki za rozwijanie Twojego bloga i mam nadzieję, że będziesz prowadzić go jeszcze dłuuuuugo!
    Życzę Ci skończenia jak najlepszych studiów :) Śliczne zdjęcia, bardzo fajne Q&A, też ostatnio dodałam podobny post :*
    https://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem w twoim wieku. A tak samo jak ty nwm co bd za 10 lat. Tak na prawdę o całym naszym losie przesądzają studia. I to mnie trochę przeraża o.o
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Siatkówka ! :D Ja jestem rok młodsza i też nie wiem co będzie za 10 lat, ale myślę, że powinno być dobrze :D



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq  >KLIK<

     
      


        

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny post ! I śliczne zdjęcia :> Pozdrawiam x
    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zdjęcia. Lubie takie pytania;)
    Pozdrawiam
    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. 6 zmysł - muszę w końcu zobaczyć ten film

    OdpowiedzUsuń
  20. dla mnie blog to jak druga praca;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój brat również chodził w LO do klasy o Twoim profilu i teraz studiuje ekonomię :P
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja rodzina w sumie nie ma pojęcia że blogguje :D
    M.Ó.J B.L.O.G!
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia, są bardzo klimatyczne ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj też nie lubię fałszywych ludzi :) Kłamstwo i dwulicowość mnie odpycha

    OdpowiedzUsuń
  25. Dużo odpowiedzi zgadza się ze mną ^^
    Świetne zdjecia!

    aanna-aanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawie się czyta takie odpowiedzi! Super, że masz pasję :) Zdjęcia wspaniałe :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też nienawidzę fałszywości u ludzi.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Też uwielbiam wiosnę :) Pięknie wyglądasz na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. oho, a mnie akurat 6zmysł się nie podobał :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Za 10 lat człowiek po prostu chciałby być szczęśliwy, zdrowy i bezpieczny :)
    Założenie bloga zmienia bardzo wiele w życiu człowieka - odnajduje się nowe pasje, rozwija się, czasami nawet znajduje znajomych :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo podobają mi się umieszczone w poście mają klimat
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Też uwielbiam wiosnę kochana! Fajnie cię bliżej poznać! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy nie wiadomo co nas spotka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny post, masz jeszcze trochę czasu do matury :)

    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny post ! Śliczne zdjęcia ;)

    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Za 10 lat będziesz miała tyle lat co ja :) Chętnie cofnęłabym się do Twojego wieku :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajne odpowiedzi :D Ja tez przez prowadzenie bloga zaczęłam się interesować fotografią :)
    sleep0walking.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Super odpowiedzi :) Ja jestem w 3 gimnazjum i zamierzam wybrać się na ten sam profil do liceum co ty :)
    Obserwuje i życzę powodzenia w nauce :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziękuję za odpowiedź na moje pytanie ^^ Takie wpisy są jednymi z moich ulubionych. Z pór roku także najbardziej lubię wiosnę i także urodziny mają wpływ na moje zdanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  40. Chyba obejrzę sobie ten film, bo uwielbiam zaskakujące zakończenia ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ekonomia to dobry kierunek, wielu moich znajomych sobie zachwala :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie u mnie w najnowszym poście w linki, będę Ci bardzo wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  42. U mnie ambicja jest bardzo wysoka, co często przeszkadza,choć ogólnie uważam to za zaletę :)
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Mi też blog pomógł w tym, żeby nie przejmować się opinia innych :) Nie ogladałam jeszcze tego filmu, ale chyba go obejrzę :D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  44. 6 zmysł świetny film. A koniec totalnie zaskakuje.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajne zdjęcia i super odpowiedzi :)

    https://nikoleannj.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  46. great post!
    following each other via gfc & g+?
    let me know & have a nice saturday!
    xoxo

    https://la-colorful-passion.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  47. Moją pasją też jest fotografia, też nie lubię fałszywych ludzi,bardzo ładne zdjęcia <3

    Zapraszam do mnie: http://aleksandrakubiaczyk.blogspot.com/
    Zmieniłam adres bloga i straciłam niestety trochę odbiorców dlatego będę wdzięczna i szczęśliwa jeżeli zajrzysz i podzielisz się swoją opinią <3

    OdpowiedzUsuń