niedziela, 25 września 2016

Romwe

hej!
Mi jak na razie udało się wejść w ten tryb szkolny. Druga klasa okazuję się być, mimo, że trudniejsza, to o wiele lepsza od poprzednich, bo mam jedynie 7 przedmiotów i to tych, które rzeczywiście mnie interesują, i skupiam się tylko na nich. To własnie podoba mi się w drugiej klasie licealnej. Niedawno też mieliśmy wycieczkę na Pogórze Karpackie z moją klasą, skąd przywiozłam małe przeziębienie. Teraz muszę się jak najszybciej wykurować, bo matematyka mnie wzywa!
Dziś przychodzę do Was z stylizacją wrześniową, czyli idealną na pogodę "powakacyjną". Jej głównym elementem jest kurtka dżinsowa od Romwe. Poza za krótkimi rękawami, to nie mam się do czego doczepić. Nawet dziury których się obawiałam, na kurtce wyglądają genialnie. Mam nadzieje, że i Wam się spodoba!
KURTKA - LINK
spodnie - H&M / bluzka - H&M / bluza - H&M / buty - vans / plecak - vans
Proszę o kliknięcia w link! 
(w następnym poście udostępnię parę blogów, które to wykonały :D)

70 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz , super zdjecia
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zdążyłam załapać małe przeziębienie ;/. Poklikane ;)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz ;)
    Genialna kurtka :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wygladasz;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna kurtka, idealna na jesień :)
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak kurtka wygląda bardzo fajnie. :D
    Ja dopiero zaczęłam 1 klasę LO. ;) Póki co źle nie jest. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny outfit! Masz piękny uśmiech. Do twarzy ci w tych kolorach. primegoal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podoba ta kurteczka :) kliknięte!

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam kupować ubrania z H&M ; ))
    Obserwuje ; *
    http://kobiecomania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten moment kiedy jesteś na profilu mat-chem-biol i masz chemie i biologie raz w tygodniu, a historię 2 razy :/
    Ladna kurtka, kuruj się, kuruj :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. też chodzę do drugiej klasy i zgadzam się,że o wiele lepiej uczyć się tego co się lubi. zdjęcia świetne jak zawsze. pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3
    CALLOFBEAUTY

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna kurteczka! :)
    Pozdrawiam ;)
    myfactoryofcreativity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna kurtka! Naprawdę świetna :)
    FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  15. ale świetna kurtka! moją muszę wymienić:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie połączenia :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. O tak, 2 klasa jest fajna, bo uczysz się tylko tego, co lubisz :)
    Świetna stylizacja.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurtka jest super :D
    http://emilkiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna kurtka, chociaż rękawy mogłyby rzeczywiście być nieco dłuższe :)
    Powodzenia w 2 klasie!

    OdpowiedzUsuń
  20. kuruj się! :) super kurtka *,*
    i bardzo fajne zdjęcia :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  21. Sliczna kurteczka, piekne zdjecia!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna ta kurtka. :) Lubię takie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna kurteczka :) Kliknięte :) U Ciebie prezentuje się lepiej niż w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. droga ta kurtka;/ 17 dolców prawie

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi sie system, w ktorym uczy sie tylko tych przedmiotow, ktore faktycznie sie przydadza i sa zgodne z wybranym kierunkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mega ta kurteczka, oczywiście klikniete! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny młodzieńczy styl :)
    Pozdrawiam
    https://psychologpopracy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniale pozujesz. Mogłabym się wiele nauczyć z Twoich zdjęciowych min i uśmiechów :) Bardzo pozytywnie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie wyglądasz! :)
    Niestety druga klasa faktycznie wiele wymaga.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak Ty ostatnio zładniałaś babo :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna ta kusrtka raz zamówiłam coś z romwe i nie żałuję kurtka leżała świetnie i posłużyła mi 3 lata :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny styl, kurteczka jak najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super wyglądasz! :)

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna kurtka dżinsowa, uwielbiam takie ! :) <3
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  35. przede wszystkim podoba mi się Twój uśmiech!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Zdrowiej :* Super stylizacja :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow świetna ta kurteczka :D Nawet nie powiedziałabym, że z chińskiej strony ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  38. SUper kurtka!! Idealna!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna, bardzo szkolna stylizacja. :D Powodzenia w drugiej klasie. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kurtka jest prześwietna ! <3 Pozdrawiam x
    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna stylizacja i kurtka :) Kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Stylizacja idealnie do Ciebie pasuje! Zdrowiej tam :) Kliknięte ;D

    OdpowiedzUsuń
  43. poklikane ;3
    dziewcyzno jak ci figury zazdroszcze!

    odwdzięczam się za każdą obserwację <3 http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Super kurtka ! I stylizacja również, taka w moim stylu ;) Ja w drugiej klasie mam 9 przedmiotów ;/

    OdpowiedzUsuń
  45. Teraz również zaczęłam drugą klasę liceum i przemdiotów mam chyba 8 i prawdą uczę się tego co lubię, ale ilość wiadomości jakich mam umieć mnie przeraża, jestem na profilu hist-wos więc jedyne co robię to wkuwanie na pamięć lekcji. Ta stylizacja jak bardziej nadaję się i na jesień i do szkoły, ja poluję teraz na taką czarną bluzę bo na tą porę roku jest niezbędna :3 mój blog

    OdpowiedzUsuń
  46. Też jestem przeziębiona :/. To pewnie przez tą niezdecydowaną pogodę :). A kurtka super :D oczywiście kliknięte :)

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Małe przeziębienie - brzmi jak niefajna pamiątka z wycieczki... ;D

    Podoba mi się ten look z kapturem naciągniętym na głowę. Trochę jak graficiara, trochę jak buntowniczka. Super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna ta kurtka! Strasznie mi się podoba. Bardzo fajny outfit.
    Ja także bardzo często jako pamiątkę z wycieczki przywożę przeziębienia :D
    Bardzo fajny blog. Zaobserwuję zaraz ♥
    Madeline x
    www.magdascibisz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. lubię połączenie białego z niebieskim

    OdpowiedzUsuń
  50. Faktycznie w drugiej klasie zostają tylko te przedmioty, które faktycznie nas ineresują i to jest dobre
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  51. Środkowe klasy zawsze wydają się najgorsze, ale chyba są najprzyjemniejsze mimo wszystko, bo 1 to adaptacja a 3 maratońska gonitwa, maj i matura.

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczna kurtka!
    Zdrowiej szybko :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Kocham jeansowe kurtki, a ta jest rewelacyjna :)
    Pozdrawiam!
    http://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetna stylizacja! :) Ta kurtka jest mega :D

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Kurtka genialna, a dziury nadaja jej charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  56. świetna stylizacja!


    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  57. Swietna kurteczka !
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  58. so cool, ur style is so effortless. Love that jacket babe.
    New post on my blog . Do drop by soon <3
    ✿thefashionflite

    OdpowiedzUsuń
  59. Zdrówka życzę ;) A kurtka świetna!

    https://dressed-in-makeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń