poniedziałek, 17 października 2016

Fall

Hej!
Jesień to taka pora roku, 
kiedy ciepłe kakałko i herbatka smakują najlepiej,
kiedy do wieczornej nauki zapalasz pachnące świeczki,
kiedy przed wyjściem musisz posmarować usta pomadką,
kiedy, idąc z punktu A do punktu B, marzysz o wejściu pod kocyk,
kiedy, gdy świeci słońce, masz ochotę iść do lasu na długi spacerek,
kiedy wysokie skarpetki i ciepłe sweterki stają niezbędnikiem Twojej codziennej garderoby.
To są moje powody za które mimo wszystko lubię jesień. Tak, są te złe dni, kiedy pada i w okół jest brzydko, kiedy łapie cię dołek i nawet kocyk nie jest taki przyjemny. Jednak czasami można spojrzeć na pewne rzeczy z drugiej strony, nie koniecznie tej pesymistycznej. Taka jesień, na którą narzeka mnóstwo osób ma pełno swoich uroków, wystarczy czasem troszkę inaczej popatrzeć ;)
Dziś zapraszam na:
Jeśli chcesz być na bieżąco, to zapraszam do zaobserwowania mnie na:
Instagramie--> bajolaa
Snapchacie---> thisisolaa

74 komentarze:

  1. Ja uwielbiam jesień! Czasami potrafi zepsuć dzień deszczem, kiedy chcesz iść na zdjęcia. Ale pomimo tego wszystkiego uwielbiam te porę roku! Mam takie same punkty jak ty ze które lubię jesień. Zdjęcia cudowne. Pozdrawiam i zapraszam oliwiafelkel.blogspot.com nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jesień to moja ulubiona pora roku! wszystko wygląda pięknie! i do tego halloween :)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia :) Uwielbiam jesień :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mimo wszystko nie lubię jesieni. Ma swoje plusy, ale jest ich za mało, żeby mnie przekonać :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie jesień, lubei siedzieć w domku i patrzeć na nawet deszczową pogodę :D Jesień ma swój klimat :

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia. Ja nie przepadam za jesienią, wole zdecydowanie wiosnę, ale trzeba we wszystkim znaleźć te dobre strony. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, też kocham jesień właśnie za tylko te rzeczy<3
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie kako pije tylko w okresie jesienno zimowym
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Niby są dni brzydkie ale te gdzie można pospacerować po lesie w tak pięknych widokach rekompensuje wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post! Obserwuję!
    U mnie na blogu nowy post o LipKit od Kylie :)
    http://ascardisis.blogspot.com/2016/10/kylie-lip-kit.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie to napisałaś. Świetne zdjęcia;)

    Zapraszam do mnie: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam jesień! Według mnie ma ona chyba więcej plusów niż minusów, a jeżeli jest inaczej to tak ją kocham mimo wszystko. ♥

    Madeline x
    www.magdascibisz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaką sobie jesień zobaczysz, taką dostaniesz :D
    Wszystko jest kwestią punktu widzenia :)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  14. to prawda że świeczki kominki nie cieszą tak jak zimą i jesienią a gorące smakuje najlepiej

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się jak najbardziej - czasem trzeba spojrzeć na niektóre rzeczy z całkowicie innej perspektywy! Ja mam co do jesieni mieszane uczucia, ale staram się dostrzegać w niej więcej zalet niż wad, bo naszego klimatu raczej nie zmienię ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Też uważam, że jesień to piękna pora roku! Tylko trzeba się dobrze przyglądać światu. :D

    Zapraszam do nas ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. I takie podejście do życia mi się podoba!! Cudowne zdjęcia, fantastyczna kolorystyka :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekna jesien. U mnie raczej deszczowo

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia, uwielbiam jesień <3 :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie u mnie w linki w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesień da się lubić!:) No chyba, że za oknem panuje taka pogoda jak dziś w Gdańsku;/ Wtedy tylko pozostaje ciepła kawa, książka i kocyk, by poczuć się choć trochę lepiej ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. piąkne zdjęcia, pełno w nich takiej jesiennej radości

    OdpowiedzUsuń
  22. jesień to klimatyczna pora roku z masą pozytywnych stron i mimo, że czasami jest ponuro i naprawdę nic nam się nie chce, przychodzą te kolorowe dni, w których siadamy pod kocem z dobrą ksiażką i serialem, czujemy ten klimat i w sumie nam się to podoba:)


    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesień ma też swoje plusy! :))
    Te barwy... no i zdjęcia są cudowne :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  24. ja lubię jesień właśnie dla tego klimatu :) Piękne zdjęcia :))

    http://wazkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaka jesień, szkoda że u mnie ciągle tylko leje :( Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Esencja jesieni na Twoich zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne zdjęcia piękna nasza jesień

    OdpowiedzUsuń
  28. Mimo zimna trzeba przyznać, że polska jesień jest naprawdę piękna i klimatyczna :) cudne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  29. Jesień to zdecydowanie moja ulubiona pora roku!
    Pozdrawiam:)
    https://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie lubię jesieni głównie ze względu na pogodę :/ Ładne zdjęcia :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. super! ja uwielbiam jesień :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja kocham jesien za piekne widoki, piekna nature i jej kolory w tym okresie, a takze za to ze przyjemnie jest sie ogrzewac herbatami, kocami i swetrami. To ostatnie zdjecie jest... magiczne :) wszystkie sa piekne, te kolory i ta jakosc. Super!

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładne zdjęcia! Taką kolorową jesień to ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  34. I kiedy stawiając stopę za drzwiami, masz ochotę wrócić z powrotem :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ja osobiscie nie lubie jesieni bo zamiast ładnej złotej jesieni w 90% mamy szaro i deszczowo i zimno jak cholera ;-; Przecudowne zdjecia w notce :)
    http://photo-ejcz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja nie znoszę jesieni.. jeszcze takiej burej, zimnej i mokrej :(

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam siedzenie pod kocykiem jesienią! :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Lubię jesień, ale deszczu już nie...:(

    OdpowiedzUsuń
  39. uwielbiam jesień gdy świeci słońce i liście są jeszcze na drzewach <3

    OdpowiedzUsuń
  40. prześliczne zdjęcia <3 mogłabym ciągle na nie patrzeć :D

    https://letterdeceased.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie lubię jesieni :D
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie lubię jesieni :D
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. love the pics and the foliage and ur look.
    New post on my blog . Do drop by soon <3
    ✿thefashionflite


    OdpowiedzUsuń
  44. cudowne zdjecia, uwielbiam jesien i zgadza sie herbata wtedy smakuje najlepiej <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajne zdjęcia :)
    Z tych samych powodów lubię jesień :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Zdjęcie liści jest śliczne ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Naprawdę świetne jesienne zdjęcia. :) Myślę, że można polubić jesień.

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczne zdjęcia! Miło się czytało twój post. Ja też lubię jesień. :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Taką piękną jesień to i ja lubię :)
    Ale teraz pada i pada i paaaaada :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Ale super widoczki *o* Zazdroszczę :* Piękne widoczkiii <3 aż pozazdrościć!

    / Zapraszam na mój blog /

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja też bardzo lubię jesień. Szczególnie za te kolory które widać na zdjęciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudowne zdjęcia :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo dziękuję za polecenie mojego bloga ♥♥ zapraszam na nowy post!!

    http://upadle-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Każdy z nas powinien zająć się swoim życiem, nie innych! Śliczne zdjęcia, cytaty meega! ❤
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Śliczne zdjęcia. Najbardziej podoba mi się pierwszy cytat. Niestety młodość mija :/
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgadzam się z tobą. Strasznie mnie zachęciłaś do tej książki, a nie lubię czytać - gratuluję, haha♥ Aż sobie zapiszę jej tytuł i może zakupię (?)
    Trzeba czasem właśnie uciec od ciągłej monotonii, rutyny. Sama też swego czasu napisałam post o czymś takim. Nic dodać, nic ująć c:
    Całusy
    vatacukrowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. jejku, bardzo przepraszam - komentarz miał być do nowego postu. Nie wiem co kliknęłam nie tak, haha ♥
    vatacukrowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. piękne zdjęcia <3
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń