poniedziałek, 3 października 2016

My Morning Routine


Hej!
Jakoś rok temu na moim blogu pojawił się post "My Night Routine" (LINK) Wtedy większość pisała, abym zrobiła również My Morning Routine. Także jak widzicie w szybkim tempie się zebrałam i postanowiłam to zrobić xd. Mój "makijaż" nie jest spory, ani nawet nie nazwałabym go makijażem, ponieważ nie jest on jakoś niesamowicie widoczny. Więc może zacznijmy od samego początku, czyli tuż po umyciu ząbków przemywam twarz dla oczyszczenia, specjalną pastą z Ziaji, a następnie nakładam krem, również tej samej firmy i nawet z tej samej serii -  liście manuka.

Następnie w ruch idą korektory. Obowiązkowo rozsmarowuje zielony korektor na zaczerwienia w okolicach nosa. Takie coś sprawdza się idealnie na jesień/zimę. Niestety nie znam firmy z której akurat ja używam, ale można go kupić w Hebe. Kolejna rzecz, to korektor rozświetlający pod oczy lub ja też używam go na jakieś niedoskonałości. Jest on z firmy Catrice i u mnie sprawdza się bardzo dobrze. Czasami też używam korektora w sztyfcie z Miss Sporty, który również ma świetne krycie.
Kolejną rzeczą jest puder. Używam tego z firmy Astor, w środku jest jeszcze małe, ale jakże przydatne lustereczko. Następnie nakładam tusz do rzęs (to jest u mnie akurat rzecz obowiązkowa, ponieważ bez niego moje rzęsy są totalnie niewidoczne), który bardzo naturalnie wydłuża i pogrubia rzęsy. Nie wyglądają one aż tak sztucznie. Jest on z firmy Max Factor i zdecydowanie go polecam.
Jeśli chodzi o usta to najczęściej używam pomadki z Baby Lips, a jak mam "humorek", czyli chce jakoś lepiej wyglądać nałożę szminkę z firmy Oriflame - "shell pink"
Jeśli chodzi o włosy to oczywiście używam szczotki Tangle Teezer o której pewnie sporo słyszeliście, a także nakładam jedwab na włosy z firmy "Bioslik". Na koniec oczywiście perfumy. Moimi ulubionymi są te od Bruno Banani, pachną cudownie! :D
A jak Wygląda Wasza poranna rutyna?
Jeśli chcesz być na bieżąco, to zapraszam do zaobserwowania mnie na:
Instagramie--> bajolaa
Snapchacie---> thisisolaa

63 komentarze:

  1. Ciekawa jestem zapachu tych perfum :D
    Jeśli możesz kliknij w linki TUTAJ, dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Też używam tego korektora w sztyfcie z MissSporty. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na posta. Bardzo ładny kolor szminki ;)

    http://pineapplegirlsblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie przetestowałabym te perfumy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda na to, że używamy tych samych perfum! świetny jest :> Podoba mi się post :> Miłego dnia :>
    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam się szczerze, że żadnego z tych kosmetyków nie znam. Oprócz niezawodnej szczotki Tangle Teezer. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze tych perfumów. Moj makijaż z rana wygląda bardzo podobnie, też mam te pomadki z Baby Lips :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Korektor z Catrice mnie zaciekawił. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. TT to must have <3
    Fajna rutyna, lubię posty z tej serii ^

    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Te kosmetyki z Ziaji średnio się u mnie sprawdziły. Za to korektory z Catrice uwielbiam :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem bardzo ciekawa, jak pachną te perfumy.
    Moja poranna rutyna jest bardzo prosta. Zaraz po umyciu ubraniu, zjedzeniu śniadania i umyciu zębów zabieram się za makijaż. Mój makijaż jest prawie niewidoczny co bardzo mnie zadowala :D Jeśli wyskoczą mi jakieś niedoskonałości nakładam wtedy krem BB z Under 20! i puder, jednak gdy nic takiego nie mam, nie używam raczej nic z tych rzeczy. Jedynymi nieodłącznymi elementami mojego makijażu jest brązowa kredka do brwi, odżywka i tusz do rzęs. To b było wszystko. Dużo prawda? :D Moim zdaniem makijaż do szkoły powinien być jak najbardziej naturalny.

    Madeline x
    www.magdascibisz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. tez używam tego korektora z miss sporty:) niby taki 'prosty' produkt, a jednak niezastąpiony kiedy pojawiaja sie "nieprzyjaciele" :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Rowniez jestem ciekawa zapachu perfum

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam ten zapach :-) zresztą mamy sporo takich samych kosmetyków :-)


    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Miło się czyta takie posty ;) Ciekawi mnie zapach perfum :D Obserwuję :)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj tam, ważne, że ten post stworzyłaś :) Z resztą bardzo interesujący wpis! Moja poranna rutyna jest nudna jak to rutyna;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Miss sporty ogólnie jestem zadowlona z firmy ale mam wrażenie, że wcześniej były nieco lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Najważniejsze, że post się pojawił, nie ważne że z rocznym opóźnieniem. :D Ja też używam tych produktów z Ziaji i jestem całkiem zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Używałam kiedyś zielonego korektora (co prawda z innej firmy), ale u mnie kompletnie się nie sprawdzał. Obecnie wystarcza mi zwykły korektor, wyznaję zasadę - im mniej tym lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie jest bardzo podobnie, tylko dodatkowo nakładam podkład lub krem BB :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne perfumy! ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super drobiazgi! Ziaja jets the best!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Używam ten zapach, jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam tę pastę z Ziaji, zawsze używam żelu, toniku i kremu z Barwy :) Maluję się jeszcze cieniami, bronzerem, rozświetlaczem i wypełniam brwi :D

    OdpowiedzUsuń
  25. mam dużo produktów z Ziaji,również z tej serii,lubię je bardzo:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Tej pasty z ziaji jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam tą pomadkę :) Obserwuję na Insta!

    OdpowiedzUsuń
  28. jestem ciekawa zapachu tych perfum

    OdpowiedzUsuń
  29. Od jakiegoś czasu kuszą mnie te perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. szybka twoja rutyna. :) szkoda że nie pokazałaś jak to wygląda po zakończeniu!


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. O proszę :) Ja się praktycznie nie maluję na co dzień :D

    Dziękuję za odwiedziny i komentarz na moim blogu. Wpadaj częściej!:)
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja właśnie mam próbki tej pasty z liści manuka i jestem ciekawa czy jest dobra, więc mogłabyś mi napisać co o niej sądzisz? xx

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie cała seria liści manuka jest świetna, bo mi bardzo pomaga na niedoskonałości ;)

      Usuń
  33. Produkty z Ziaji są najlepsze ^^ Także jestem ciekawa zapachu tych perfum, a szczotka TT dla mnie jest niezastąpiona ^^ Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Dużo świetnych kosmetyków widze :D
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Dzięki za polecenie korektorów ;) u mnie to właśnie korektor + tusz ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. super kosmetyki, uwielbiam ziaje i bruno <3
    http://noa-artpage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. moja koleżanka uwielbia ten zapach Bruno Banani

    OdpowiedzUsuń
  38. Moje usta strasznie się przesuszają, więc chyba musze kupić sobie taką pomadkę ;>

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Rano nakładam krem na twarz, maluję oczy kredką i nakładam brązowe cienie. Następie maluję rzęsy tuszem z Maybeline i na usta nakładam szminkę 002 Gosh :)
    Będę Ci bardzo wdzięczna,jeśli klikniesz w reklamy na moim blogu :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Super post :) Ja rano przemywam twarz tonikiem z Ziai, potem nakładam krem z tej samej firmy. Używam korektora pod oczy i na niedoskonałości, przypudrowuję i nakładam tusz do rzęs i jak starczy mi czasu to szminkę :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten korektor od miss sporty! Moja młodsza młodość ile razy mnie uratował <3

    OdpowiedzUsuń
  42. moja rutyna wygląda nieco inaczej, ale ten korektor to coś na co poluję!
    ~best-frieend.blogspot.com zapraszam do siebie, nowy post po przerwie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Też lubię pastę z Ziai. Jakiś rok temu był ogromny na nią boom na blogach (a może nawet dwa lata temu...) Ta szczotka, o której piszesz, coraz bardziej mnie zachęca... Kusisz, kusisz swoją rutyną ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. serię Ziaji z liśćmi manuka lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Hej, super post oraz blog. Obserwuję kochana!
    A u mnie nowy post http://ascardisis.blogspot.com/2016/10/daily-makeup-routine.html
    Jesli chcesz to wpadnij :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ziaja u mnie zupełnie odpada na wstępie. Jednak na ten korektor z Catrice się czaje :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Również mam tę pastę oczyszczającą z manuka, ale używam jej wieczorem :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  48. Kiedyś uwielbiałam tę serię z ziaji, a teraz - unikam jej.

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękny blog <3
    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Wspólna obserwacja? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Wspólna obserwacja?
    http://owszystkimcosiedzi.blogspot.com/?m=1&zx=35bc79b8427c8fba

    OdpowiedzUsuń
  51. Przypomniałaś mi tym postem o istnieniu Baby Lips :o

    kyaaff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Też używam pudru z Astora, jest naprawdę świetny:) agniesia123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Faktycznie nakłądasz mały mak-up i za pewne za każdym razem prezentuje się dobrze
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  54. Miałam ten tusz do rzęs jednak wole 2000 calories <3

    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  55. też lubię ten korektor z miss sporty:) to mój must have gdy na mojej twarzy niespodziewanie pojawiają się "nieprzyjaciele" ;D

    OdpowiedzUsuń