niedziela, 23 października 2016

Większość ludzi żyje życiem innych.

"Lepiej żałować, że się coś zrobiło, niż żałować, że się tego nie zrobiło"
"Pewien dzieciak powiedział ojcu:
- Tato, mam problem.
- Ktoś chce cię zabić?
- Nie.
- Więc nie masz czym się martwić – odparł tata"
Te dwie rzeczy przeczytałam w książce Paula Ardena "Cokolwiek pomyślisz, pomyśl odwrotnie", którą tak w ogóle bardzo polecam, ponieważ pomaga trochę "oczyścić" pewne sprawy i zmotywować do działania. Jednak nie o niej dziś chciałam napisać. Wracając do cytatów... Żałować możemy rzeczy niemoralnych, złych, które budzą w nas wyrzuty sumienia, a także żal za te rzeczy. Takowy żal jest jak najbardziej dobry, ponieważ potwierdza nasze człowieczeństwo. Jednak jeśli coś da nam szczęście, to powinnyśmy odważyć się to zrobić. Czasem lepiej jest zrobić coś spontanicznego, szalonego, czego normalnie byśmy nie zrobili, niż żałować później, że jednak się tego nie zrobiło i mieć do siebie pretensje. Życie w pewnym momencie się skończy, co zapewne każdy wie i dlatego też powinien od czasu do czasu, po za codziennym schematem, coś z nim zrobić. Zwłaszcza ludzie młodzi, kiedy teraz jeszcze żyjemy sobie tak beztrosko. Ta nasza młodość kiedyś się skończy, dlatego warto jak najlepiej ją wykorzystać, aby potem mieć co wspominać i opowiadać wnukom. Wszystko jest dla ludzi i znając granicę rozsądku, lepiej postępować tak, aby nie żałować później straconych szans. Warto mieć swój rozum, ale i też dobrze jest być spontanicznym i oddać się chwili. 
"Większość ludzi żyje życiem innych. Ich myśli to cudze opinie, ich życie to imitacja, ich namiętność to cytaty"
Jesteśmy takim surowym materiałem - możemy zrobić ze swoim ciałem co tylko chcemy i to my mamy decydujący wpływ na swoje życie, a snując plany do niczego nie dojdziemy.
Jakie jest Wasze zdanie na ten temat?
Jeśli chcesz być na bieżąco, to zapraszam do zaobserwowania mnie na:
Instagramie--> bajolaa
Snapchacie---> thisisolaa

63 komentarze:

  1. My żyjemy życiem innych, a inni naszym. Ileż razy słyszałam niechciane porady miłosne od osób, które mają za sobą tylko nieudane związki albo porady finansowe od osób, które nigdy nie musiały pracować i oszczędzać :) O ile życie byłoby prostsze gdyby każdy zajął się swoim życiem a innych po prostu wspierał i motywował.
    Tak jak Ty, jestem za spróbowaniem, nawet tych szalonych rzeczy dopóki nie wpływa to negatywnie na inne osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam podobne zdanie na ten temat, chociaż nie każdej rzeczy warto próbować, bo to może się źle skończyć...

    Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. I kolejna książka do przeczytania. :) Jakoś tak jest w naszych czasach, że bardziej interesujemy się życiem innych niż swoim...

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z tobą :D
    Wmawiamy sobie,że nie obchodzi nas opinia innych, chcemy żeby tak było ( bo tak być powinno), jednak nie robimy tego co byśmy chcieli.
    http://xartday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. racja. niestety, często zrobilibyśmy coś - ale co ludzie pomyślą... Nie ma co przejmować się zdaniem innych, to nasze życie i powinniśmy spełniać swoje marzenia, nie patrzeć czy ktoś nas będzie wtedy obgadywał, najczęściej z zazdrości. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia :) Niektórzy interesują się naszym życiem za bardzo.

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Powinniśmy każdy dzień wykorzystywać w 100%, strać się każde marzenie
    starać się zamienić w rzeczywistość... Super post :D

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba najgorsze jest patrzeć na innych co sobie pomyślą. To nasze życie i sami musimy je tak przeżyć by później nie żałować. Nie żałować tego, że nie spełnialiśmy naszych marzeń, bo patrzyliśmy na opinię innych.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasami chciałabym być spontaniczna, ale wtedy pojawia się lekki strach, bo przecież nie robiłam tego wcześniej, jak bardzo źle się to może skończyć. Najgorsze jest to, że nie mam za bardzo jak wykorzystać tej spontanicznej młodości, bo to co uda mi się teraz osiągnąć będzie bazować na moje całe przyszłe życie, więc wole podejmować te bardziej przemyślane decyzje. Przyznam, czasami chce zrobic coś całkowicie bezmyślnego i bezsensownego, ale chamuję mnie właśne ten strach, strach o to, że to zniszczę tą przyszłość na która pracuję. Pozdrawiam :3 mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak naprawdę każdego obchodzi opinia innych ale nie każdy potrafi się do tego przyznać ;)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zdjęcia!
    Rzeczywiście potem żałujemy niewykorzystanych szans, okazji.
    Jesteśmy młodzi i nie powinniśmy się zawsze upierać.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz całkowitą rację, trzeba korzystać z życia. Wczoraj blisko mojego domu 18-latek zginął potrącony przez samochód. Nie znałam go, ale szkoda mi tak młodego człowieka. Nigdy nie wiemy, co jest nam pisane. A śmierć często przychodzi za wcześnie. Przeżywajmy każdy dzień tak, jakby miałby być naszym ostatnim.

    OdpowiedzUsuń
  13. niestety często ludzie żyją życiem innych by nic nie robić ze sobą.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama się często łapię na tym, że moja opinia na dany temat, nie jest wcale moja. Jest ogólną opinią społeczeństwa. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama się często łapię na tym, że moja opinia na dany temat, nie jest wcale moja. Jest ogólną opinią społeczeństwa. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz wiele racji w tym co piszesz. Zbyt duzo ogladamy się na innych a to nasze zycie i to jak je pokierujemy zalezy wyłacznie od nas!
    Pamietaj!
    Świetne zdjęcia;)

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  17. nikt za nas nie powinien interesować czy decydować co mamy robić

    OdpowiedzUsuń
  18. Powinniśmy patrzeć przede wszystkim na siebie, a nie na innych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ludzie uwielbiaja dawac nieproszone rady :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze jest mieć marzenia ,które jesteśmy w stanie zrealizować nawet gdy na początku wydają się nierealne ;-) Piękny masz uśmiech :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiem, co napisać. Zgadzam się z Tobą tak po prostu. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. mało osób wykorzystuje młodość jak trzeba :<

    OdpowiedzUsuń
  23. Such a lovely post!
    LOVE IT you have nice blog!
    NEW POST
    iamaliyankhan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgadzam się z Twoimi słowami :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Już sam tytuł tej książki ma w sobie dawkę motywacji i przyciąga.
    Lubię Twoje recenzje książek :)
    Sama prawda ten post.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten pierwszy cytat jest bardzo prawdziwy. Myślę, że każdy z nas powinien zająć się własnym życiem i nie patrzeć tak bardzo na opinie innych.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie czytałam jeszcze tej książki.
    Będę Ci bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w reklamy na moim blogu :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. nikt nie przeżyje naszego życia za nas, lepiej podejmować własne decyzje, a potem się z nich cieszyć... albo ich żałować :) całe życie uczymy się na błędach.

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudownie wyglądasz :)

    http://nikoleannj.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  30. Raz się żyje - róbmy rzeczy, które są dobre i szalone! Ślicznie wyglądasz. :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Lovely post ( as usual) such pretty pics!

    OdpowiedzUsuń
  32. Może i jestem takim człowiekiem? Czasem więcej czasu poświęcam oglądaniu życia innych (snap, fb) niż dla własnych relacji o.o

    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  33. Warto się skupiać głównie na swoim życiu i nie ingerować, czy nie obserwować życia innych... niektórzy niestety robią to notorycznie, a chyba nie ma nic gorszego jak ktoś żyje życiem innej osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Swoje życie trzeba wziąć w swoje ręce, żebyśmy później nie żałowali, że czegoś nie zrobiliśmy.

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgadzam się,widzę,że preferujesz złoty środek. Żyć mądrze,podejmować decyzje z głową,ale nie dać się rutynie i zaszaleć.Ja prawie zawsze żyłam chwilą i w sumie dzięki temu mam bagaż wspomnień. Teraz zaczęłam być bardziej rozważna, ale mimo wszystko nie żałuje tych miłych chwil,które nie zawsze były mądre. Nie zrobiłam nic złego,szkoda,że niektóre rzeczy się skończyły,że koniec bolał.Ale w tamtej chwili byłam szczęśliwa i to najważniejsze ;)

    http://tuniemanieba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Pierwszy cytat wygrał ;)

    buziaczki http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Lovely post!
    Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica?
    If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  38. Jestem niezdarą i komentarz napisałam pod starszym postem, haha.
    Ale ogólnie podsumowując: zgadzam się z tobą całkowicie, czasem trzeba uciec od rutyny i monotonii (reszte masz pod tamtym postem, haha:*)
    vatacukrowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Czuję po tym poście że będzie to motywująca lektura, biorę się za czytanie

    OdpowiedzUsuń
  40. ja właśnie nie lubię chodzić za tumem:)


    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  41. mmm czasami fajnie jest być sam na sam z soba ;D

    OdpowiedzUsuń
  42. to prawda, czasami lepiej jest podjąć ryzyko i działać :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Raz się żyje i trzeba próbować nowego.
    Takie stabilne zycie wieje nudą:D

    OdpowiedzUsuń
  44. Najwazniejsze to wiedziec czego sie chce i sluchac wlasnego serca. Mam duzo znajomych, ktorzy ciagle mi docinaja bo nie moga przezyc tego, ze jak oni oszczedzali na przyszlosc to ja podrozowalam po calym swiecie i realizowalam pasje a na koncu i tak znalazlam najlepsza prace i wszystko poukadalam lepiej niz oni. Nie ma jednej recepty na zycie a ludzie nie maja odwagi sie realizowac. Ciagle slucham jak znajomi gadaja "ah ...pojechalbym tam", " nauczyl sie tego..." "przezyl to..", ale nie robia zupelnie nic w tym kierunku. Nawet nie sprawdza ile to kosztuje tylko siedza i gadaja. Kazde doswiadczenie to kapital , ktory w przyszlosci moze zaprocentowac.

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie słyszałam o tej książce, ale wydaje się być ciekawa :) Zgadzam się z Tobą. Lepiej zrobić coś i nawet potem żałować , niż zadręczać się tym, że się nie spróbowało.

    http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Beautiful photos!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  47. Urzekły mnie te cytaty! Naprawdę. W dodatku masz racje tez uważam ze nie powinno sie niczego żałować jeśli chociaz przez chwile było sie wtedy szczęśliwym
    Piękne zdjecia :)

    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  48. Starajmy się być sobą i robić to co nam mówi nasze sumienie. Nie warto przejmować się opinią innych jeśli jest nieuzasadniona :)

    OdpowiedzUsuń
  49. uwielbiam Twój uśmiech!

    codzienyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Ale pozytywne zdjątka. I masz rację, trzeba wykorzystywać szanse!
    http://0lja.blogspot.com - Zapraszam i mogłabym prosić o poklikanie w linki w ostatnim poście? :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczna jesteś.Cieplutko pozdrawiam, MAVSELINA.

    OdpowiedzUsuń
  52. Czasami dobrze jest zaryzykować, żeby potem nie żałować, że nie wykorzystało się jakiejś szansy :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetne zdjęcia, a co do ludzi - to chyba norma, że ludzie żyją życiem innych ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  54. hi, follow for follow?
    https://imiblog25.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Jejku! Masz takie śliczne włosy!
    Co do wpisu, racja. Trzeba próbować różnych rzeczy ale wiadomo, wszystko w granicach zdrowego rozsądku. Niestety ludzie już tak mają, że wytykają nos w życie innych.

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Ładne zdjęcia, masz śliczny uśmiech :D ^^
    Pozdrawiam

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń