sobota, 8 października 2016

Zaginiona dziewczyna

heej!
Ostatnio zostałam najszczęśliwszym człowiekiem na Ziemi, ponieważ okazało się, że pojadę ze znajomymi na koncert Coldplaya! Jednego z moich ukochanych zespołów, którzy zawsze muszą obowiązkowo znajdować się na moich playlistach. Jakoś zauważyłam, że dni w szkole mijają mi bardzo szybko i nie mam pojęcia kiedy minął wrzesień. Ostatnio zaczęłam coraz częściej robić sobie z przyjaciółką takie wieczorki filmowe i nazbierało mi się mnóstwo świetnych i godnych polecenia filmów. Jednym z nich jest "Zaginiona dziewczyna". Jest to thriller i przez większość czasu oglądania go miałam mindfuck i co chwilę mnie coś zaskakiwało. Jest to bardzo zagadkowy i zmuszający do pełnego skupienia się film, a jego zakończenie pozostawia oglądacza w szoku. Streszczając krótko opowiada on o dziewczynie, która z zemsty na mężu postanawia upozorować swoje zabójstwo. Jeśli będziecie mieli wolny wieczorek to zachęcam aby obejrzeć! A może ktoś już oglądał?
Znalezione obrazy dla zapytania zaginiona dziewczyna
Jeśli chcesz być na bieżąco, to zapraszam do zaobserwowania mnie na:
Instagramie--> bajolaa
Snapchacie---> thisisolaa

47 komentarzy:

  1. Oglądałam i cały czas byłam spięta podczas oglądania :D
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę nie oglądałam, ale wydaje się naprawdę super!
    Świetne zdjęcia! :)

    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Coldplay <3 Zazdroszczę :)
    Fajne zdjęcia :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Filmu nie oglądałam, ale z chęcią obejrzę. Zazdroszczę wyjazdu na koncert ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią obejrzę w któryś z tych mroźnych wieczorów: )
    Zapraszam
    http://daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna sesja <3 Na pewno kiedyś obejrzę ten film, wydaję się być ciekawy. Zazdroszczę wyjazdu na koncert :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  7. Coldplay równiez lubię, czasami słucham ich muzyki i jest naprawdę dobra. Osobiscie nigdy nie bylam na zadnym koncercie. Fajne zdjecia!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie;)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba nawet ja zobaczę ten film ;P
    Fajne zdjęcia;)
    Pozdrawiam

    Zapraszam: http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękna *.*
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś mi się wydaje, że dziś sobie go obejrzę :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądał i film faktycznie mega zaskakujący, piękne zdjecia i życzę dobrej zabawy na koncercie :)

    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. To super, że wybierasz się na koncert!
    Ja w weekendy też poświęcam czas na filmy, ale tym razem takie, które wcześniej już oglądałam i chcę do nich wrócić.
    A twoja propozycja filmu mega mnie zaintrygowała :)
    Ładna bluzka- pasuje do tła idealnie :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Już od bardzo długiego czasu nie oglądałam żadnego filmu bo nie miałam czasu albo po prostu mi się nie chciało. Dodaje go do mojej dłuuugiej listy filmów, które muszę obejrzeć xd

    Madeline x
    www.magdascibisz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Oglądałam, bardzo fajny film zdecydowanie godny polecenia :) baw się dobrze na koncercie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam zapowiedź i od razu zapragnęłam go zobaczyć :) Kurcze, dlaczego kino w UK jest takie drogie? :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym obejrzec ! :) Świetne zdjęcia :)

    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale super,ze wybierasz się na koncert Coldplay'a ❤
    Świetne zdjęcia 💞
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękne włosy!
    Pozdrawiam, http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne zdjęcia! O filmie wcześniej nie słyszałam, ale wydaje się być ciekawy :) Wrzesień również minął mi bardzo szybko. Fajnie, że jedziesz na ich koncert :D Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. o,ja się cieszę bo okazało się,. Depeche Mode znów będą w Polsce i koniecznie muszę być kolejny raz na ich koncercie :)
    Kusi mnie film,ale nie czytałam jeszcze ksiażki....
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale spoiler filmu :( Trzeba było napisać, że "kobieta znika bez śladu, a mąż zostaje oskarżony o jej morderstwo", a nie...
    Anyway, film bardzo mi się podobał; książka również.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie widziałam jeszcze tego filmu, ale chętnie zobaczę, chociaż trochę dużo fabuły zdradziłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie oglądałam tego filmu jeszcze. Też mi bardzo szybko minął wrzesień. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia, masz piękne włosy :)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę zobaczyć ten film. Zdjęcia śliczne!

    http://www.codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia, a film też wydaje się być ciekawy. Obejrzyjcie "niezgodna" oraz serię "stranger things". MEga! :)

    Dziękuję za komentarz i odwiedziny!
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny kolor bluzeczki :) Lubię takie kolory jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  28. też może pojadę na coldplaya! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam ten film. Polecam książkę, jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  30. Słyszałam o nim, ale jeszcze nie oglądałam :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładne zdjęcia :D
    Ja też jadę na Coldplay ^^
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  32. Słyszałam o tym filmie, na pewno obejrzę :)
    Prześliczne zdjęcia :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Dołączam ten film do listy "do obejrzenia" ;)
    Super zdjęcia ;)
    moviesgoals.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie oglądałam tego filmu. Przeważnie wolę książki. Ale ten film mogłabym obejrzeć, skoro to thriller.
    Fajne zdjęcia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Muszę zapamiętać tytuł, bo nie oglądałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Oglądałam ten film i mnie też bardzo zaskakiwał ;) Super zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  37. Też właśnie planowałam sobie zrobić takie wieczorki,ale szkoda mi czasu na filmy,które mogą okazać się klapą.
    Lecz może zacznę i pierwszym filmem,który muszę obejrzeć jest ten,który poleciłaś.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. znam ten film, leciał juz kilka razy w telewizji ;) jest OK :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Hahahaha ooo nie,ale zbieg okoliczności,oglądalam wczoraj wieczorem :) polecam,ale takie 6/10 :)

    OdpowiedzUsuń