niedziela, 27 listopada 2016

Instabook

hej!
6 grudnia tuż tuż, a co za tym idzie? Święta! Powoli, powoli się zbliżają. Zastanawiam się czy w tym roku również zrobić serie blogmas, która polega na świątecznych postach w grudniu! Jak dobrze pamiętam, w tamtym roku miało to dosyć dobry odzew, dlatego też zastanawiam się nad powtórzeniem tego ;)
Niedawno zawitał do mnie listonosz z Instabookiem. Może niektórzy z Was o tym słyszeli, jednak na wszelki wypadek wytłumaczę co to. A więc, jak można się domyślić, jest to książka z naszego Instagrama. Jednak nie trzeba tam dawać jedynie zdjęć z tej aplikacji, można sobie dać rade bez niej i dodać po prostu zwykłe, nie udostępniane nigdzie zdjęcia. Wszystko możecie zaprojektować tutaj -[www.printu.pl/instabook/] Wybieracie tam odpowiednie szablony, układy i liczbę stron, a także oprawkę. Ja postanowiłam, że nie będę tego robić jako typowego albumu ze zdjęciami z bliskimi. Postanowiłam tam dodać zdjęcia mojego autorstwa, które przywołują mi za każdym razem mnóstwo wspomnień. Także jest to moja mała książka w której uwiecznione są moje małe i duże wyprawy, przygody. Według mnie jest to świetny pomysł na prezent dla osoby bliskiej, z którą macie mnóstwo wspólnych wspomnień.
Gdyby ktoś skusił się na wykonanie takiego albumu możecie użyć mojego kodu promocyjnego - 15% na hasło: unnormall
Dziś zapraszam na:
lublins.blogspot.com
themartyna.blogspot.com
paulan-official-blog.blogspot.com

66 komentarzy:

  1. sporo o tym booku na blogach, fajna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna książeczka!:)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dość dużo teraz się o tych book'ach mówi :)
    Naprawdę jest to świetny prezent dla bliskiej nam osoby :)
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna taka książeczka ;)
    super pomysł na prezent ;)
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/11/trapery-pink-czasnabuty.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna taka książeczka :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że to naprawdę dobry pomysł z taką książką :) Muszę się zastanowić nawet nad podarowaniem jej bliskiej osobie na święta.

    zosiaadam2305.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje się świetny. :D
    Chyba kiedyś podaruję to komuś. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Co chwile gdzieś widzę ten pomysł na prezent i sama myślę nad zrobieniem czegoś takiego, bo to jest cudowna pamiątka na lata :3 mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie myślę nad zakupem takiej wersji albumu. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny Instabook <3

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam już masę postów o instabooku, no i cóż tu napisać. Fajny pomysł i tyle haha :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam taki Instabook i jest świetny, zarówno jakość, jak i samo wykonanie. :D

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie to wygląda,nie aż tak drogi , wiec fajny pomysł na prezent :)

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny pomysł!


    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  15. super książeczka! myślę, że to również świetny prezent na święta czy urodziny osób bliskich!
    pozdrawiam ciepło i zapraszam róneiż do mnie xx

    http://sylwiasylwiaa.blogspot.com/2016/11/ulubiency-listopada.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda to mega!
    Planuję zakupić to dla pewnej osoby, ale czekam na wyjątkową okazję :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama nie dawno dostałam swojego instabooka, to świetna sprawa!
    Twój jest przepiękny! <3

    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja przyjaciółce robiłam taki album ze zdjęciami na urodziny :)
    Super zabawa w tworzeniu i zapis wspomnień.

    Super to stworzyłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  19. jejku jakie super <3 i cudownie zaprojektowane

    http://wooho11.blogspot.com/ - Jeśli mogłabym prosić o kliknięcie w linki w nowym poście byłabym bardzo wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wygląda !! Idealny pomysł na prezent ze wspomnieniami !
    Pozdrawiam :)
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    intonezzee.blogspot.com

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się instabook :) gdybym prowadziła częściej Insta, to bym takie sobie sprawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawsze podobał mi się taki instabook. Muszę w końcu się zabrać i sama go stworzyć.

    http://www.zaful.com/cut-out-chunky-choker-sweater-p_224488.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta książka mnie chyba prześladuje :') Śliczne zdjęcia!

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. od dawna podoba mi się taka książka i myślę, czy takiej nie stworzyć :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo cieszylabym sie z takiego prezentu mikolajkowego :)

    OdpowiedzUsuń
  27. beautiful pictures

    i follow you, i hope you will follow me back
    kisses

    Maggie's Blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialna sprawa :) Nada się na prezent

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta książka jest świetna! Dopiero teraz się o niej dowiaduję. ;)

    https://nasze-z-zycia-wziete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Taki instabook rzeczywiście wydaje się być niesamowitą rzeczą :)
    Wygląda ślicznie!

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawy pomysł, moze sie skuszę, czemu nie :D

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna pamiątka, uroczy kubek masz:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajny pomysł, zwłaszcza w dobie ,gdzie zdjęć już praktycznie sie nie drukuje.

    OdpowiedzUsuń
  34. A gdzieś już o tym czytałam. Super sprawa. Sama bym się pewnie skusiła, ale bardzo mało zdjęć robię.

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna sprawa ♥ zastanawiam się czy sama się na to nie skusić :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Coraz bardziej popularny ten instabook :) Ciekawa sprawa :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cześć, chciałam Cię zaprosić na KONKURS/ROZDANIE na moim blogu!
    Do wygrania świetna nagroda! Na pewno umili Ci świąteczne wieczory, a może przyda się na prezent dla bliskiej osoby? :)

    KONKURS
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  38. Musze sobie zalatwic ten album! Chcialam kupic go chlopakowi ale znalazlam prezent z ktorego bedzie mial wiekszy 'pozytek', co nie zmienia daktu iz na pewno kupie sobie i jemu taki album np na nasza rocznice :) super pomysl z tymi blogmasami, jasne rob je! Buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajna sprawa takie coś :)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Super prezent! Zazwyczaj nie kupuję nic dla znajomych, ani nic nie robię na święta, ale może w tym roku to zmienię, a to byłoby rzeczywiście świetnym prezentem.
    Mój blog: Recenzje Filmów. Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Właśnie szukam prezentu dla przyjaciółki, super sprawa! Ile się czeka na takie cudo? ;)

    http://theselfishblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Taki instabook to naprawdę świetna sprawa ^^ Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. ale cudowne *.*

    http://wiktoriamigdar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetnie to wyglada. Wspomnienia pod reka;)
    Zapraszam: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajna sprawa często widzę te Istabooki

    OdpowiedzUsuń
  46. Instabook to doskonały prezent na święta! :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń