sobota, 5 listopada 2016

jesienna chandra

hej!
Ostatnio mam trochę więcej nauki, dlatego też posty są rzadziej. Na przykład Wszystkich Świętych spędziłam sobie nie tylko na odwiedzaniu grobów, ale i też na rozwiązywanie zadań matematycznych (ahh, rozszerzona matematyka). Po za tym chyba ostatnio złapała mnie jakaś chandra jesienna. Mimo, że lubię jesień, to deszczowa pogoda wysysa ze mnie całkowicie energie i sprawia, że totalnie nie chce mi się nic ambitnego robić. Zaczęłam oglądać dużo filmów, jak nigdy. Moim ulubionym gatunkiem stały się thrillery i tutaj mogę serdecznie polecić wam "perełki" (jak dla mnie) tego gatunku: Wyspa tajemnic, Siedem, Szósty zmysł czy też Sekretne okno. Po za tym w ostatnich dniach brakuje mi fotografii, niestety deszcz nie jest przyjacielem mojego aparatu i w takich dniach mój sprzęcik chowa się raczej w pokrowcu. Dlatego też nie mam za dużo zdjęć, a jak wiecie nie lubię zostawiać pustego posta. Udało mi się zrobić jedynie jakieś zrobić niedawno na tle jakże ciekawej ściany. Z tego powodu mam dla Was trochę inspiracji jesiennych. Może one pomogą choć trochę przywołać słoneczko :)
*inspiracje pochodzą z tumblr.com*
Jeśli chcesz być na bieżąco, to zapraszam do zaobserwowania mnie na:
Instagramie--> bajolaa
Snapchacie---> thisisolaa

68 komentarzy:

  1. Wow świetne inspiracje! Wybrałaś przecudowne zdjęcia. Uwielbiam twojego bloga i posty. Czekam na więcej takich wpisów. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) oliwiafelkel.blogspot.com miłego dnia :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia!
    Masz bardzo fajną bluzę!
    Też mam więcej nauki i w sumie to nic mi się nie chce.
    Ale w taką pogodę to mogłabym cały czas najlepiej spać.
    Podobają mi się te inspiracje!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podobają mi się te jesienne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia. Powodzenia w nauce, u mnie po dwutygodniowych praktykach wszyscy nauczyciele pędzą tak z materiałem, że nie nadążam. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Brak dobrego światła, w czasie jesieni szczególnie, to dla fotografa istne piekło! :( Oby było chociaż trochę słoneczka w te jesienne poranki. :(

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia <3
    http://photographyangelaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba wszyscy mamy chandrę. Niestety pogoda, wstawanie, gdy jest ciemno i wracanie gdy nie ma już Słońca jest naprawdę ciężkie. W dodatku wszyscy czegoś teraz od nas wymagają.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na takie ponure dni i gdy czuję niezbyt dobrze psychicznie czytam książki, żeby oderwać się od tego wszystkiego. Jak mam dobrą książkę potrafię przejść do innej rzeczywistości i to mi pomaga.

    Mój blog! Klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszyscy se chyba jakos rozleniwiamy na jesien... znam ten stan, kiedy zamiast cos konstruktywnego porobic gapie sie w ekran komputera ogladajac rzeczy na ktore normalnie nawet bym nie spojrzala :O Takze przesylam usciski i moc pozytywnej energii! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Współczuję tej rozszerzonej matmy, nie dałabym rady chyba :D
    Ja mam za to biologię- czyli drugie zło! Śliczne te fotki!

    http://istotaludzkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. przyjemne inspiracje, lawenda cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne inspiracje :) Piękne masz włosy :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne te zdjęcia *.*
    https://wirtualniewalniety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam te filmy:) Świetne inspiracje:)
    http://caro-say-hello.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz! Każdy czasami wpada w taki nastrój.

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie ostatnio często pada, nawet śnieg (z deszczem, ale jednak śnieg). Dziś już nie było śladu po tym i wyszło słońce, nienawidzę tego, że się tak szybko ściemnia. Świetne inspiracje, obserwuje na instagramie :D
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie co roku łapie jesienna depresja...
    themartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Jesień ale szkoda że czasami jest bardzo zimno! Super wpis :)

    http://nikoleannj.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne te zdjęcia :) A odrabianie zadań podczas wolnego to prawdziwa udręka..
    http://zosiaadam2305.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne te zdjęcia :) A odrabianie zadań podczas wolnego to prawdziwa udręka..
    http://zosiaadam2305.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne zdjęcia - a Ty nie wyglądasz na "jesienną" :))))

    OdpowiedzUsuń
  23. Takie uroki jesieni. Ale dasz rade;)
    Swietne zdjęcia;)
    Zapraszam do mnie: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  24. Przezyjemy tą jesień ;D
    Będzie dobrze :D

    Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie ta jesienna chandra nie dopadła, pewnie przez to. że tak bardzo uwielbiam ta porę roku. Ja ostatnio wzięłam sie za oglądanie seriali, ale na filmy też za niedługo znajdę czas :3 mój blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja Wszystkich Świętych też spędziłam na nauce niestety.
    Jak na razie nie daję się pogodzie. I mam nadzieję, że nie poddam się tej jesiennej chandrze.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Kocham to pierwsze zdjęcie!
    Co do chandry, niestety mnie bierze i staram się walczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja Wszystkich Świętych spędziłam w domu. Masz bardzo ładny kolor włosów.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Naprawdę świetne inspiracje ! Prześliczne <3

    Pozdrawiam
    http://273-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne zdjęcia.
    Co do.filmów, to "wyspa tajemnic" to godny polecenia film :) reszty nie oglądałem. Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Niestety z pogodą jest jak z loterią . Ja zawsze planuje sesje zdjęciowe z wyprzedzeniem, zawsze sprawdzam pogode na onecie aby nie mieć niespodzianek :-)Cudowne zdjęcia , zwłaszcza to z namiotami.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja przechodzilam lekka chandre w zeszlym miesiacu. Teraz jest tylko zalamka, ze niedlugo zima :P

    OdpowiedzUsuń
  33. ja jesienią dużo jem;p po tym mi lepiej;p

    OdpowiedzUsuń
  34. ja już kolejny tydzień smarkam, kicham, umieram... wykończy mnie ta jesień..

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Te zdjęcia są śliczne! Piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  36. Zakochałam się w tym pierwszym zdjęciu no haha, ono jest genialne! :D
    Mnie w tym roku póki co chandra nie złapała..Ale może to dlatego że w te szare dni dużo się dzieje!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. zajebiste masz włosy ;) Sa prześliczne ;) Ja na chandrę zakupiłam sobie czekolade z wiśnią i chili ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. o tak, takie ciepłe zdjęcia zawsze podnoszą trochę na duchu - może dlatego spędzam na tumblr jakieś 3/4 swojego wolnego czasu? :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne jest te zdjęcie z kubkiem! Mnie zamiast jesiennej chandry męczy zmęczenie i choroba... ;)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Cool photos! Also love thrillers!!
    Have a good day!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  41. Tak to już jest jesienią... samopoczucie już nie to samo co latem. Fajne zdjęcia! ;) przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. U mnie ostatnio też deszczowo i ponuro:(,aż się wszystkiego odechciewa:(

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne, inspirujące zdjęcia ❤️

    OdpowiedzUsuń
  44. Jeju jakie śliczne włosy <33 Świetne inspiracje! Akurat u mnie słonko wyszło :D

    http://chcebyckopciuszkiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja też jakoś ostatnio wpadłam w chandrę i brakuje mi ambicji i motywacji. :/

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczna jak zawsze :) Ach ta szara i deszczowa jesień tak dobija...

    OdpowiedzUsuń
  47. świetne zdjęcia nastawiły mnie pozytywnie

    OdpowiedzUsuń
  48. Oglądałam "Wyspę tajemnic" i jest na prawdę świetna! Zaraz lecę oglądać serial. Jak patrzę na te inspiracje to aż mi się smutno robi, że nie mogę być w takich miejscach jak na zdjęciach.

    Zapraszam do mnie na nowy post. Przez zmianę adresu bloga straciłam trochę czytelników. Będę wdzięczna z obserwację i odwdzięczę się jeżeli o to poprosisz.
    aleksandrakubiaczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Super fotki! Ja juz tesknie na latem!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja tam jesieni nie lubię, ale robię wszystko żeby nie złapała mnie jakaś śmieszna jesienna depresja.

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. haha tylko nie matematyka :P ja za jesienią nie przepadam, a zwłaszcza za ponurą pogodą..

    OdpowiedzUsuń
  52. Na jesienną chandrę najlepsza jest herbata i dobry film/serial :) W końcu czy to nie dlatego dni są chłodniejsze :P

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  53. ta pierwsza bluza cudna *-*
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. ja uwielbiam jesień :)
    śliczne zdjęcia!


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Cuuuudowne inspiracje. Uwielbiam Wyspę Tajemnic!! :D
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  56. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3
    CALLOFBEAUTY

    OdpowiedzUsuń
  57. pamiętam te czasy liceum, kiedy kazdą wolną chwilę spędzałam nad zadankami z matmy rozszerzonej ;D
    śliczne masz włosy ! :)

    pozdrawiam
    katarzynakoziej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń