wtorek, 15 listopada 2016

Top thrillers

hej!
Jak wiecie, niedawno wciągnęłam się bardzo w oglądanie filmów. W postach często o tym Wam wspominam, jednak bez szczególnych konkretów. Dziś przedstawię wam parę wartych uwagi produkcji, które ostatnimi czasy bardzo mi się spodobały. Będą to thrillery, gatunek, który za każdym razem zwala mnie z nóg.
Zacznijmy od "Gry", czyli zdecydowanie najlepszego thrillera który zobaczyłam. Główny bohater dostaje na urodziny od brata zaproszenie do "Gry", która ma odmienić jego monotonne życie. Wtedy jego świat zaczyna się zmieniać, pojawia się w nim ciągłe poczucie strachu i zagrożenia swojego życia. Napotyka on mnóstwo prowokacji, sam już nie wie kto bierze udział w grze, a kto nie, a także nie potrafi odróżnić rzeczywistości od tejże gry. Bardzo podobało mi się, że przez cały ten film miałam tzw. "mindfuck", ciągle zastanawiałam się o co chodzi i wyczekiwałam końca rozwiązania zagadki. Genialne jak dla mnie było to, że właściwie przez cały czas jest napięcie i skupiasz się tak na filmie, że tracisz jakiekolwiek poczucie czasu. Zdecydowanie polecam go wszystkim!
Kolejnym filmem jest "Sekretne okno" kolejny typowo "maindfuckowy" thriller. Bohater (Johnny Depp) jest sławnym pisarzem i aby nabrać weny przenosi się na prowincje. Jednak pewnego dnia niejaki John Shooter oskarża go o plagiat jego powieści. By udowodnić swoją niewinność Mort musi odnaleźć swój oryginał. Jednak nie jest to takie łatwe, ponieważ od czasu pojawienia się oskarżyciela, w okół bohatera zaczynają dziać się dziwne rzeczy, a czas na odnalezienie oryginału zaczyna coraz szybciej upływać. Zakończenie oczywiście zwala z nóg, za co właśnie kocham thrillery!
"Pachnidło: Historia mordercy" film który może i zniewalającego zakończenia nie posiada, jednak ma coś takiego, że zapadł mi w pamieć. Główny bohater został obdarzony genialnym węchem, wciąż chce poznawać nowe zapachy i uczyć się o tym jak najwięcej. W pewnym momencie zapragnia stworzyć najpiękniejsze pachnidło na świecie. Jego cel staje się obsesją i Jan Baptysta zostaje mordercą, aby spełnić swoją fantazje. Na pewno wciągający film, może i trochę w pewnym momencie psychiczny, jednak wciąż warty uwagi.
Widzieliście któryś? Jakie thrillery polecacie?
Jeśli chcesz być na bieżąco, to zapraszam do zaobserwowania mnie na:
Instagramie--> bajolaa
Snapchacie---> thisisolaa

66 komentarzy:

  1. Nie widziała żadnego, ale zawsze warto obejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pachnidło widziałam ale mnie nie przekonało ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze nie widziałam ani jednego, musze to nadrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam film ,,Pachnidło'' :) A pozostałych dwóch nie, wiec w wolnej chwili obejrzę :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. żadnego nie oglądałam, ale na pewno obejrzę :)
    Mogę Ci polecić polski thriller "Pokłosie" - bardzo dobry film :)

    ems-watson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny Blog <3


    Coś czuję. że będę wpadała tu częściej *.*

    Wspólna obs ? :)


    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wiele slyszalam o tym ostatnim filmie,jestem go ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widziałam żadnego z tych filmów. Ogólnie wolę komedie :D
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam tylko Pachnidło i to dość niedawno. :) Jednak nie podobał mi się ten film. Bardzo lubię thrillery, ale ten był dla mnie zbyt fantastyczny! Wolę chyba thrillery w innym klimacie.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pachnidło ogladałam ostatnio. Bardzo ciekawy film! Mega mi się podobał!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sekretne okno i pachnidło oglądałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sekretne okno to genialny film!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zazwyczaj oglądam horrory, ale nigdy nie pogardzę dobrym thrillerem. Czasami thrillery są mocniejsze i lepsze od niektórych horrorów. Tych nie znam, ale chętnie dopiszę na moją listę "filmów do przeczytania".
    Dziękuję za odwiedziny u mnie ! :)
    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam Pachnidło z tych filmów. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dwa pierwsze mnie przekonały. Gra ma ciekawą fabułę, natomiast w drugim lubię Deppa :) Napewno obejrzę
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Pachnidło, klasyka gatunku ❤️

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja przyjaciółka ostatnio czytała Pachnidło :)
    Muszę sobie zrobić jakis wieczór filmowy, bo ostatnio to same kabarety oglądam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam tylko Pachnidło :) Dobry film. Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsze dwa filmy muszę koniecznie obejrzeć! Sekretne Okno poleca mi nawet moja mama :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dwa ostatnie oglądałam , Pachnidło jest świetnym odzwierciedleniem książki :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. pachnidło widziałam:D genialne;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie widziałam niestety żadnego ale myślę ,że Pachnidło wpadnie na moją listę w ten weekend :) Obserwuję i mam nadzieję,że również zaobserwujesz mojego bloga: iobiektywwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Do Pachnidla jakos nie moge sie zebrac :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Pachnidło-super film. Gra to klasyka, wielbię:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pachnidło to na prawdę dobry film ♥ Gre muszę obejrzeć niestety nie widziałam.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie widziałam żadnego, ale mój ulubiony trailler to Seven :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeszcze nie oglądałam żadnego z tych filmów :D
    .
    .
    Co powiesz na wspólną obserwacje? ( Daj znać u mnie na blogu)
    Siforthestyle (Klik)
    Mój kanał na YT-Klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Z tych najsłabszy dla mnie to pachnidło

    codziennytuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Nic z tego nie oglądałam, ale Pachnidło brzmi ciekawie :D

    Zapraszam do czytania i obserwacji :D
    http://sakuranokii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Z tych filmów nie oglądałam tylko "Gry" :) nadrobię, skoro tak zachwalasz :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie widziałam żadnego z tych filmów. W ogóle ostatnio mało ich oglądam..

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak jest Deep to się muszę za niego zabrać! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. ostatni widziałam haha :D a te dwa muszę sobie zapisać;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja jeszcze żadnego z tych filmów nie widziałam. Nie przepadam za tym gatunkiem xd Zazwyczaj oglądam romanse, komedie i czasem się zdarzy jakiś dramat haha!

    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  35. Pachnidło jest na podstawie książki, prawda? Jeśli dobrze kojarzę, to kiedyś czytałam kawałek na wakacjach, jako małe dziecko :D Strasznie mnie to bawiło wtedy, że gość robi takie rzeczy :D Teraz pewnie czytałabym/oglądałabym to z lekkim przestrachem :D

    http://enkinderjoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne propozycje :). Pozdrawiam
    http://allicestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja uwielbiam pachnidlo!! Super blog! Obserwuję! Wpadnij do mnie!
    http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja jakoś żadnego akurat nie widziałem :D, ale Pachnidło już dawno mam w planach.

    OdpowiedzUsuń
  39. Żadnego nie widziałam, ale dwa pierwsze tytuły zapisałam i na pewno obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie oglądałam tych filmów, ale zaciekawiłaś mnie pierwszym :)
    Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. They are on my list!!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: VELVET MAXI SKIRT... IN PARIS
    DON'T MISS: WHILE IN MADRID...

    OdpowiedzUsuń
  42. jestem chora, a zatem pokaz wartych filmów do zobaczenia mi sięprzyda

    OdpowiedzUsuń
  43. Znam tylko Pachnidło, które dużo bardziej podobało mi się w formie książki :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Widziałam tylko ,,Pachnidło" i muszę powiedzieć, że to świetny, wyjątkowy film :)
    Pozostałe lądują na mojej liście ,,do zobaczenia'' :D

    OdpowiedzUsuń
  45. lubię Sekretne Okno, resztę kojarze :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Pachnidło oglądałam, nawet nie dawno na zajęciach :) Niesamowita ekranizacja. Co do 2 pozostałych, jeszcze nie widziałam, ale za niedługo to zmienię. Czuję, że i mi przypadną one do gustu:)

    http://wazkowa.blogspot.com/2016

    OdpowiedzUsuń
  47. nie widziałam pierwszego :O zaciekawiona opisem dodałam do listy filmów, które czekają na mnie i na weekend <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Grę oglądałam dawno temu, nawet fajny. Sekretne okno wiele razy, swojego czasu uwielbiałam ten film:) A Pachnidło zaczynałam chyba ze dwa razy, ale mnie nie wciągnęło ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Pierwszy widziałam, trzeci miałam książkę, choć jej osobiście nie dokończyłam, słyszałam, że była zachwalana :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  50. Chętnie obejrzałabym ten pierwszy film "Gra" w sumie nie wiem dlaczego jeszcze go nie oglądałam.

    OdpowiedzUsuń
  51. Cześć. Widziałam pachnidło, bardzo dobry film. Pozostałe dwa obejrzę sobie na pewno w wolnej chwili. Zapraszam do siebie na bloga, właśnie dzisiaj też pisałam o filmach, może coś Cię zainspiruje do obejrzenia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. "Pachnidło" chodzi za mną już od jakiegoś czasu i nigdy jakoś nie mogę się ogarnąć, żeby je obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  53. "Pachnidło" czytałam i nie miałam jeszcze okazji sięgnąć po ekranizację.
    A "Sekretne okno"... Jeden z lepszych thrillerów jakie widziałam.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  54. Zapisałam sobie pierwsze dwa filmy do obejrzenia! Lubię zaskakujące zakończenia :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  55. Znam wszystkie, bardzo dobre pozycje ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Pachnidło i Sekretnego okno widziałam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Słyszałam o dwóch, ale nie oglądałam :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Może jestem dziwna ale bardzo rzadko oglądam jakiekolwiek filmy. Najszybciej obejrzałabym ,,Sekretne okno", bo Johny :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Nie oglądałam.. Zapraszam na nowy post :)) Obserwujemy? daj znać w kom! :))

    http://start-afire.blogspot.com/2016/11/jak-dbam-o-wosy-q.html

    OdpowiedzUsuń
  60. Awesome movies, thanks for sharing *
    Great blog! I'm following you! Follow back? *** <3
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  61. "Pachnidło" oglądałam i uważam, że to świetny film. A "Gra" mnie zaciekawiła więc może też obejrzę.

    Zapraszam do mnie. Możesz wziąć udział w konkursie : http://aleksandrakubiaczyk.blogspot.com/2016/11/the-red-nose-reindeer.html

    OdpowiedzUsuń
  62. Oglądałam tylko Sekretne Okno. Uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń