środa, 9 listopada 2016

Van Gogh Alive

hejka!
Niedawno wybrałam się z moimi przyjaciółkami  na słynną wystawę "Van Gogh Alive". Słyszałam o niej dosyć sporo różnych opinii i w końcu chciałam sama sprawdzić jak to na prawdę jest z tą wystawą. Może zacznijmy od tego, że ekspozycja nie była typowa, lecz przedstawiona w sposób multimedialny. W pierwszej sali przedstawiona była biografia Vincetna. Dalej, idąc korytarzem na którego ścianach wyświetlane są jego dzieła, wchodzi się do ogromnej i najsłynniejszej sali. Tutaj siadamy na około 30 minutek i oglądamy prezentacje w której pokazane są jego obrazy w kolejności chronologicznej, a także obok wyświetlane były cytaty. W kolejnej sali była dokładnie ta sama prezentacja przestawiana w sposób już mniej efektowny. Następnie był pokój, gdzie można było się wykazać i namalować (na sztalugach, żeby było profesjonalnie) coś od siebie. Na koniec było pomieszczenie, gdzie wyświetlono zdjęcia jego listów, bo napisał on ich około 800. I w sumie to tyle. Wydaje mi się, że wystawa ta nie jest warta 30/40 zł, jednakże nie uważam też, że straciłam godzinę mojego życia będąc tam, bo jednak te prezentacje były ciekawie pokazane. 
A Wy widzieliście tą wystawę? Jestem ciekawa Waszych opinii ;)
Jeśli chcesz być na bieżąco, to zapraszam do zaobserwowania mnie na:
Instagramie--> bajolaa
Snapchacie---> thisisolaa

71 komentarzy:

  1. Ja nie byłam na tej wystawie i raczej mnie do niej nie ciągnie :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna wystawa :) Chciałabym się na taką wybrać :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna i ciekawa wystawa :) Podoba mi się wpis :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi zdjęcia bardzo się podobają. Nie widziałam tej wystawy. Nie za bardzo interesuję się sztuką. Mi jednak byłoby szkoda wydać te 30-40 zł haha!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  5. Van Gogh ma ciekawe dzieła, z chęcią odwiedziłabym taka wystawę :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią poszłabym na taką wystawę :)
    poziomka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam skarpetki ze wzorem, z obrazu, z pierwszego zdjęcia :D
    A 4 zdjęcie jest świetne:)
    evildivination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna wystawa, sama chętnie bym się na taka wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał jak pięknie ♥

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna wystawa, z chęcią bym poszła :)

    Zapraszam na post z DIY http://sakuranokii.blogspot.com/2016/11/autumn-diy.html

    OdpowiedzUsuń
  11. wystawy nie widziałam, ale zapowiada się magicznie- zwłaszcza, że bardzo lubię jego obrazy

    OdpowiedzUsuń
  12. Wystawa bardzo ciekawa. Chętnie bym ją obejrzała :)


    http://wazkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Van Gogh był trochę szalony ale za to jak malował :-) Chętnie przeszłabym się na taką wystawę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda ciekawie :)
    http://allicestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wystawa :) ciekawe zdjecia i bardzo inspirujace
    Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przepadam za takimi wystawami, ale ta wydaje się fajna.
    Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie byłam, ale ze zdjęć wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie ciągnie mnie na takie wystawy. Fajnie opisane :)
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna wystawa, chętnie bym na nią poszła ;)
    wirtualniewalniety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna sprawa taka wystawa. Wygląda bardzo interesująco;)

    Zapraszam do mnie: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  21. Sama chciałabym się tam znaleźć :)

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna ta wystawa :D

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zostań stałym czytelnikiem, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy raz spotykam się z tą mniej pochlebną opinią, moi znajomi bardzo wychwalali tę wystawę ;) ale rzeczywiście 30-40 zł to spora suma!

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam się wybrać, w Krakowie jest jeszcze dwa miesiące i jednak muszę być na tej wystawie. Sztuka to moja pasja i wiążę z nią swoją przyszłość, więc to idealne miejsce dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękna wystawa! :) Sama chętnie bym się tam znalazła.

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. wspaniała wystawa :) uwielbiam tego malarza :)

    ems-watson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam wystawy! Pozdrawiam i OBSERWUJĘ, MAVSELINA :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jesteś z Krakowa?
    Bardzo chciałam się tam wybrać, ale po Twojej notce chyba to jeszcze rozważę.

    http://personallittletalks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jestem z Krakowa ;)
      Każdy może miec inną opinie, wiec akurat Tobie może sie spodobać :)

      Usuń
  29. Nie widziałam jeszcze tej wystawy, ale myślę, że to chyba nie dla mnie. Nie zbyt lubię takie rzeczy ;)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  30. Coś mi się obiło o uszy jeśli chodzi o tą wystawę, ale bez żadnych szczegółów. Sądzę, że to świetna sprawa. Podoba mi się Twoja relacja z niej :)
    Choć pewnie bym na nią nie poszła, bo uznałabym, że nie chcę na to dać tych 30-40 zł.

    OdpowiedzUsuń
  31. 30-40 zł to jednak za dużo jednak wystawa wydaje sie bardzo ciekawa :)
    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie byłam na takiej wystawie, ale ta wygląda i wydaje się być ciekawa, inna niż wszystkie :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie widziałam tej wystawy, ale chyba się wybierzemy :]

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam Van Gogha, tak samo jak Picassa- moja złota dwójka i z chęcią obejrzałabym tę wystawę. Szkoda, że nie spełniła twoich oczekiwań w 100%
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Wystawa sama w sobie może być ciekawa, ale chyba tak jak mówisz, nie warta jest tej ceny
    >FOXYDIET

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam van Gogha, gdzie jest ta wystawa? :O

    OdpowiedzUsuń
  37. Byłam ze szkołą jakoś w styczniu, nie wiedziałam, że to jeszcze jest. Nawet ciekawa ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. ja bardzo lubię tego typu wystawy, niestety tej nie miałam okazji zobaczyć
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. piekna wystawa *.* obserwacja za obserwacje ? zapraszam <3 :) http://pinklips666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie bylam na tej wystawie ale wydaje mi sie ze jest naprawde warta zobaczenia no i swoich pieniedzy!
    Akurat do historii pokazow itp podchodze z zalozeniem ze trzeba szanowac tworce i placic za jego prace, haha! Zdjecia pokazuja ze panowal tam mega klimat *-*

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie widziałam , dość ciekawa ale chyba rzeczywiście cena za wysoka

    OdpowiedzUsuń
  42. Aj, chciałam iść na tę wystawę, ale niestety się nie udało.

    OdpowiedzUsuń
  43. Wystawy nie widziałam, ale film o Van Goghu tak, polecam. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie widziałam tej wystawy, ale możliwość namalowania czegoś od siebie jest bardzo kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zawsze interesowała mnie historia i twórczość tego o to artysty, coś niesamowitego. Szkoda, że ludzie zaczynali go doceniać dopiero po jego śmierci.


    "http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Szkoda, że nie mogłam na żywo tego oglądać :<
    http://mundo-pandory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Wystawa wygląda pięknie, nigdy na takiej nie byłam więc chociaż raz chciałabym pójść :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie miałam okazji być na takiej wystawie, ale muszę przyznać, że pięknie się prezentuje :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Dla mnie to trochę dziwne, bo kiedy ja idę na wystawę to raczej po to, żeby właśnie na żywo zobaczyć obraz, rzeźbę, rysunek, dzieło, a nie jego zdjęcie na ścianie, czy obraz z rzutnika

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetnie to wygląda! Nigdy nie byłam na takiej wystawie, ale gdy będę miała okazję to napewno tam zajrzę ;D
    http://food-cooking-and-diet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. O wystawie nawet nie słyszałam jednak po Twoich zdjęciach myślę, że zaciekawiła by mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie miałem okazji zobaczyć, ale lubię takie interaktywne/multimedialne wystawy : )

    OdpowiedzUsuń
  53. świetna wystawa już na Twoich zdjęciach robi wrażenie a co dopiero na żywo

    OdpowiedzUsuń
  54. bardzo ładnie się ukulturowiłaś ! <3

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie byłam na tej wystawie. Świetne fotografie!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina [BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  56. Great post Beautiful picture!
    Have a nice day!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  57. Nie widziałam wystawy ale wygląda imponująco!
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Moja klasa jedzie tam w ten piątek, ja niestety po zabiegu zostałam uziemiona ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  59. Moi rodzice jechali specjalnie do Krakowa żeby zobaczyć tą wystawę. Mama była zachwycona. Na zdjęciach wystawa także wygląda niczego sobie.

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetny wpis, jestem pod wrażeniem :) Bloga obserwuję i zapraszam do mnie monikurkatestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. One motive that testosterone levels can drop is in the course of intense weight-reduction plan phases and additionally in case you are overtrained. So, in case you http://www.healthsupreviews.com/testx-core/

    OdpowiedzUsuń