czwartek, 29 grudnia 2016

Bye Bye 2016

hej!
Rok 2016 dobiega końca, jak go podsumuje? Myślę, że jak w każdym roku, miały miejsce sytuacje te złe, nieprzyjemne, ale i znalazły się też sytuacje w których uważałam się za najszczęśliwszą osobę. Działo się dużo, nabrałam nowych doświadczeń, przyjaciół, z pewnością bardzo dojrzałam i trochę zmieniłam swój sposób patrzenia na świat. Zwiedziłam dużo nowych miejsc i przeżyłam mnóstwo przygód z przyjaciółmi. Ogólnie rok, jak rok, czyli 12 miesięcy w których u każdego wydarzyło się coś nowego, czasami były to dobre zdarzenia, których wspomnienie przywołuje uśmiech, ale i mogły stać cię te mniej radosne sytuacje, których pamiętać nie chcemy. Myślę, że po to właśnie przechodzimy w kolejny rok, aby móc oderwać się trochę od przeszłości i przeżyć te nowe 12 miesięcy w inny już sposób i trochę zmieniając coś w sobie. Pewnie, to po to robi się te wszystkie postanowienia. Bo właśnie takie zamknięcie drzwi do przeszłości, może dać nam sporo motywacji, aby coś zmienić na lepsze.
Życzę Wam udanego Sylwestra, aby z uśmiechem na ustach zakończyć 2016 rok! ♥
Jeśli chcesz być na bieżąco, to zapraszam do zaobserwowania mnie na:
Instagramie--> bajolaa
Snapchacie---> thisisolaa

60 komentarzy:

  1. Masz śliczne oczy, na zdjęciach wyglądają wręcz hipnotyzująco *-* rok jak rok ale czy nie każdy rok jest inny niż poprzednie i następne?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten rok tak szybko dobiegł końca.... a człowiek rok starszy :')
    Ślicznie wyglądasz na zdjęciach!


    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  3. Na sam początek : Zdjęcia genialne ! Bardzo podoba mi się sweterek. Uwielbiam takie rzeczy. Rok dobiega końca. Niech kolejny będzie jeszcze lepszy. Świetny wpis. Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie również w tym roku działo się dużo. Szczególnie dużo było imprez, bo sezon osiemnastkowy :D
    Ale oby 2017 był dla Nas jeszcze lepszy <3
    Śliczne zdjęcia.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, szczególnie drugie ! Ślicznie wyglądasz.
    Ja również życzę udanego Sylwestra i dużo szczęścia w Nowym Roku ! :)
    Pozdrawiam
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia :) Powodzenia w 2017! Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz. :) Szkoda, że 2016 rok tak szybko zleciał.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia :) Udanego Sylwestra :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja liczę na to, że nowy rok przyniesie wiele zmian w moim życiu, że zaskoczy mnie bardzo pozytywnie i będzie lepszy od tego 2016.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdy rok wnosi coś pozytywnego i jakieś lekcje ;) Tobie również życze wspaniałego sylwestra! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten rok bardzo szybko zleciał, nawet nie wiem kiedy. ;) Śliczne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz:) Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Udanej zabawy sylwestrowej! Cudowne zdjęcia! :*

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wyszłaś na tych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Udanego sylwestra! Wyglądasz ślicznie!Przepiękne oczka. Cudowne zdjęcie. Uwielbiam twojego bloga <3 Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja :) Udanego sylwestra ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie ten rok był na prawdę szczęśliwy i owocny ♥
    Wszystkiego co najlepsze, dużo zdrówka, szczęścia, spełnienia marzeń :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  19. 2016 niestety dla mnie był złym rokiem, mam nadzieję, że 2017 będzie dużo lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  20. W moim aktualnym toku jak u Ciebie duzo niepowodzeń , ale miejsce dla szczęśliwych chwil tez sie znalazło :)
    Zycze Ci wspaniałego 2017 bez smutków :)!

    www.noeliademkowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie narzekam na mój 2016 rok :) Ale i tak mam nadzieję, że 2017 będzie lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia, najlepszego na 2017 :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wierzę, że rok się kończy, ale cieszę się, że nadchodzi nowy. Mam nadzieję, ze szybko zapomnę o 2016. Ładne zdjęcia! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten rok chyba wszystkim szybko przeminął :) Życzę ci żeby ten nowy , 2017 rok był jeszcze lepszy :)

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe Podsumowanie :) Piękne zdjęcia :) Wszystkiego Dobrego w Nowym roku!
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. To był dobry rok. Bardzo szybko minął. Jeśli chodzi o zdjęcia, to rewelacja, ślicznie wyglądasz :)
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwsze zdjęcie jest cudowne! Dla mnie był to najgorszy rok w moim życiu. Mam nadzieję, że następny będzie dla nas wszystkich lepszy!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne zdjęcia!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. super zdjęcia :) szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Happy New year!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Szczęśliwego Nowego Roku. Dla mnie zeszły rok nie był zaskakująco dobry, ale mam wielką nadzieję i chęć aby zrobić wszystko, aby nowy rok był rokiem wyjątkowym.

    Pozdrawiam kochana :* glamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładne zdjęcia, wesołego nowego roku :)

    http://nikoleannj.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczne zdjęcia, masz cudowne nogi!
    szczęśliwego nowego roku:) tak jak napisałaś dobrze zrobić barierę aby to wszystko zakończyć i niektóre sprawy zacząć sobie od nowa... poukładać wszystko

    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  34. ładny, prosty look :)
    wszystkiego dobrego w nowym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgadzam się, że postanowienia i świętowanie nowego roku pozwala nam zamknąć pewien rozdział i się już nie przejmować. Jak to mówią, głowa do góry.
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super spodnie. Mam nadzieje, że sylwester Ci się udał. Szczęśliwego nowego roku! przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo luźna, ale jakże odpowiednia stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  39. Szczęśliwego nowego roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Każdy rok przynosi coś dobrego i złego, ale 2016 był dla mnie niesamowicie pozytywny! Spełnienia marzeń w nowym roku <3

    theselfishblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. no to zaczynamy cos nowego i lepszego;)
    Powodzenia w Nowym Roku;) Sukcesów
    Zapraszam: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  42. Super :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. ślicznie wyglądasz :D szczęśliwego Nowego Roku

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ładnie wychodzisz na zdjęciach, tak naturlanie:) i masz bardzo długie nogi.... Mam nadzieję, że zabawa sylwestrowa udana:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  45. ale śliczna chudzinka! :*
    pozdrawiam!

    i zapraszam do siebie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Wszystkiego co najpiękniejsze w tym Nowym Roku! Dużo sukcesów w blogowaniu :) buziaki

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)
    Masz świetną figurę, nogi do samego nieba :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Super! Szczęśliwego Nowego Roku :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Stylizacja na 6+! Nie było Ci zimno? :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo ładnie wyglądasz ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczna stylizacja :)
    http://fearlessgirldiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń