sobota, 17 grudnia 2016

December style

heej!
Święta są już za tydzień, nie powiem, że trochę mnie to przeraża, ponieważ ostatnio czas strasznie szybko mi mija. Czuję, jakbym dopiero wstała, a już jest koniec dnia. W dodatku koniec tego roku zbliża się równie nieubłaganie. Te święta, z resztą jak każde inne, będę spędzać w Kozienicach. Ahh, uwielbiam tam jeździć, ponieważ żyjąc bez stałego dostępu do internetu, a także telewizji można bardzo dobrze wypocząć, przemyśleć parę spraw, a także nie czuć tego natłoku wszystkich problemów. Po prostu czysta sielanka :)  A wy, gdzie będziecie spędzać święta?
Dziś mam dla was "stylizację" grudniową. Pomyślałam, że będzie ona zwykła, domowa i jak najbardziej wygodna, ponieważ jest to czas świąt, który spędzamy w domu, z rodziną, a więc wymyślnych stylizacji na sobie nie musimy mieć. Ważne, żeby było wygodnie i ciepło, także obowiązkowo grube skarpety i ciepłe swetry! Lampki miały dodawać świątecznego efektu, jednak zdjęcia lepiej by wyszły, gdyby było ciemniej xd
Jeśli chcesz być na bieżąco, to zapraszam do zaobserwowania mnie na:
Instagramie--> bajolaa
Snapchacie---> thisisolaa

72 komentarze:

  1. Uwielbiam takie zwykłe i proste stylizacje :)

    zosiaadam2305.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie ci w takiej fryzurze :)
    Masz świetne skarpety! :*

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja święta będę spędzać raczej po prostu w domu. Chyba, że jakiś jednodniowy wyjazd do bliskich z innego miasta. Zresztą na co dzień muszę dojeżdżać na studia, więc perspektywa, że będę mogła nieco dłużej posiedzieć w domu jest całkiem spoko. ;)
    A zdjęcia według mnie bardzo udane! Zawsze podoba mi się dobrze wykorzystany motyw lampek świątecznych. Ładną też masz fryzurę i ogółem strój. :)
    Pozdrawiam!
    Unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post!
    Sprawdź też aktualne KONKURSY na moim blogu!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne świąteczne zdjęcia
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne skarpetki i fryzurka:) lampki.... sama porozwieszałam je wszędzie:-P Wyszły bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciepłe skarpety i sweterek to podstawa :) Super ci w warkoczykach :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, jednak lampki choinkowe robią swoje i dodają klimatu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Do mnie nie dociera jeszcze, że święta już za tydzień :P Fajny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne, świąteczne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne skarpetki. :D I fajny sweterek. :D
    Też mi czas mija bardzo szybko, na jedno to dobrze, ale jak co do czego przychodzi to nie mam w ogóle czasu.

    OdpowiedzUsuń
  12. te skarpetki wyglądają obłędie *-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze wyszło z tymi lampkami! Strój prosty i jednocześnie ładny, uwielbiam :)
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam cieplutkie świąteczne skarpetki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyszły Ci te zdjęcia z światełkami :) W ogóle fajne warkoczyki :P

    Pozdrawiam ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj tak, czasami odpoczynek od internetu jest naprawdę cudowny!

    theselfishblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. O tak, zdecydowanie dni za szybko mijają. Mimo wszystko cieszę się, że już niedługo święta! Urocze zdjęcia *o*

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super stylizacja! Gratuluję wygranej w Rabble!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna sesja, już nie mogę doczekać się świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  21. O ja też mam zdjęcie z lampkami ! Chyba jakaś telepatia :) hihih Supr wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Święta zawsze odbywają się u mnie :)
    Świetne zdjęcia :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Zabawa światełkami <3 Idealna tematyka do zdjęć <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Skarpetki moim zdaniem wygrały! Uwielbiam nosić takie w grudniowe wieczory. Ja spędzam święta 100km od Warszawy, u rodziny.

    http://www.amlodzinska.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia!Ja też nie wierzę, że czas tak szybko leci :)

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  26. You look so cute

    https://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne zdjęcia ;) masz racje na czas spędzony w domu z rodziną nie potrzeba wyszukanych stylizacji ważne by było wygodnie <3
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakbym widziała siebie. Co roku robię sobie zdjęcie z lampkami lub łańcuchami :D
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  29. super ujęcia :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładna stylizacja!! W ogóle jaki genialny pomysł na sesje w tym poscie! <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. pięknie wyglądasz i bardzo fajne zdjęcia<3

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajna stylizacja.
    Podoba mi sie pomysl z lampkami.

    OdpowiedzUsuń
  33. Fantastyczne zdjęcia! Wesołych świąt! :*

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. świetna stylizacja i na pewno wygodna ! bardzo lubię taki stylizacje, a teraz to jeszcze bardziej stawiam na wygodę od kiedy jestem w ciąży ;)
    darkraspberrystyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Mi tam się podoba światełka bardzo dodają uroku

    OdpowiedzUsuń
  36. ekstra zdjęcia :D a czas swiąt jest magiczny mimo, że upłynie tak szybko ... :( udanego dnia! :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Super zdjęcia! Lampki zawsze wprowadzają nas w świąteczny nastrój!♥
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam również do mnie xx

    http://sylwiasylwiaa.blogspot.com/2016/12/swiateczny-nastroj.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajna prosta stylizacja :) Ciepłe skarpetki i sweterek to jest coś co lubię o tej porze roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Czas faktycznie pędzi bez opamiętania. Mam wrażenie, że dopiero co był poprzedni Sylwester.

    OdpowiedzUsuń
  40. ojej jak słodko <3
    U mnie ten ostatni tydzien przed świętami jest najbardziej pracowity, więc coś czuje ze będę sprzątać i ogarniać w nocy.

    OdpowiedzUsuń
  41. Nowa stylizacja - na światełka :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam grube zimowo - świąteczne skarpetki.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja nie jestem zwolenniczką wyjazdów,wolę je spędzić u siebie i tak też w tym roku je spędzę:) Bardzo ładna stylizacja :)

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja najczęściej pierwszy dzień świąt wyjeżdżam, a resztę czasu spędzam w domu.

    Pozdrawiam kochana :*
    glamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Rzeczywiście stylizacja jak najbardziej wygodna :)
    I bez ciemności dały dobry efekt!
    Oj tak czas leci bardzo szybko. Ale w moim przypadku to dobrze:)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Klasyczna stylizacja jest zawsze najlepsza, śliczny sweter :)Święta spędzę w rodzinnym domu :) Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Jakie czaderskie zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajne, wesołe, świąteczne zdjęcia :D

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  49. Czas strasznie szybko pędzi. Świetne zdjęcia! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. jak by było ciemniej, to zdjęcia byłyby ziarniste i za cholerę nie byłoby widać stylizacji ;) Tak więc chyba dobrze jest tak jak jest :P

    OdpowiedzUsuń