sobota, 3 grudnia 2016

Kanapowiec.

hej!
Pierwszy śnieg już za nami. Zawsze do takich pierwszych przymrozków podchodzę sceptycznie i narzekam na wszystko. Jednak, kiedy zaczynam czuć tą atmosferę świąteczną, wszędzie światełka, ciepłe potrawy i jakże uprzejmi ludzie, cały ten niedobry mróz gdzieś znika. W tym momencie jestem  jeszcze w tej pierwszej fazie. Przez nią stałam się ostatnio takim kanapowcem. Chce jak najszybciej przeżyć dzień, żeby móc położyć się w ciepłym łóżku z misiem i obejrzeć film (aktualnie kończę oglądać wszystkie części Rockiego!). Rozwijanie się mojego życia towarzyskiego zapadło w sen zimowy i jak na razie czas spędzam głównie z moimi przyjaciółkami (no i misiem xd). Oczywiście takiej filmowej sielanki też nie ma, bo szkoła na to nie pozwala. Mój semestr kończy się już w połowie grudnia, a więc trzeba jeszcze trochę powalczyć, jednak jestem dobrej myśli, bo moje ostatnie wyniki bardzo mnie zadowalają. Po za tym zaczęły mi się i ze szkoły, i z mojego klubu, turnieje siatkarskie. Jak na razie, mimo mojego nastroju kanapowca, źle nie jest, wręcz przeciwnie. Prezenty świąteczne już mam prawie wszystkie zakupione, także ten element już za mną! (pokaże wam je dopiero jak je wręczę). Blogmasów raczej nie będzie tak często ja w tamtym roku, po prostu pojawi się parę postów świątecznych. A jak Wam zaczął się grudzień? :)
Jeśli chcesz być na bieżąco, to zapraszam do zaobserwowania mnie na:
Instagramie--> bajolaa
Snapchacie---> thisisolaa

65 komentarzy:

  1. U mnie zamiast śniegu świeci piękne słoneczko, ale mam nadzieję, że już niebawem spadnie :)

    zosiaadam2305.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! U mnie też sypie *-* Ubóstwiam takie dni!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega zdjęcia! Na ostatnim masz taki piękny, szczery uśmiech! ;)
    U mnie jak na razie słoneczko świeci.

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie śniegu nie ma i prawdopodobnie nie będzie jak zwykle :( Tęstnie bardzo za śniegiem :( U mnie Grudzień zaczął się bardzo intensywnie Kochana SUper wyglądasz :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie padał śnieg przez cały dzień i noc, a teraz nie ma po nim śladu... Ładne zdjęcia. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie było dość sporo śniegu i jakoś pozytywnie zaczęłam ten miesiąc.
    Na zimno i wg narzekałam już przez pół jesieni, więc ile mozna haha

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie jest śnieg, i ciesze się z niego bardzo. Też mam takie dni kiedy tylko myslę o powrocie do domu i ciepłym łózku, ale co poradzić ;P

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja czuje dziwnie pozytywny klimat
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja czuję świąteczną atmoferę już od dawna! A humor mam całkiem, całkiem. ;) A ja nie mam praktycznie żadnych jeszcze prezentów świątecznych! Muszę się za to koniecznie wziąć w końcu. :/ Świetne zdjęcia, takie pozytywne! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie narzekam na bycie coach potato haha. :D Genialne zdjęcia!

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jednoczę się z Tobą:) dzisiaj też jestem "kanapowcem" :-P Super zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się Twoja czapka. A a propos kanapowca,właśnie uprawiam tę dyscyplinę. Dodam, że robię to z rzadka ;)
    Zapraszam na mojego bloga i kanał na YT :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia! W Anglii nie ma śniegu! Pozdrawiam!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  14. Grudzień zaczęłam z pozytywnym nastawieniem i wyczekiwaniem na święta :)
    Fajne zdjęcia :)

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. W grudniu śnieg jak najbardziej, dodaje magii <3
    Zdjęcia z tego posta są tak genialne, no po prostu jesteś na nich przeurocza, a z tymi śmiesznymi minkami i kubkiem już w ogóle haha :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie jak na razie śniegu nie ma :(
    Fajne zdjęcia :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajna sesja, od razu widać - typowy jesienny wieczór, ciepła bluza i koc ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    http://perfectlyimperfect92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsze zdjęcie jest genialne :) Ja wolę mróz niż jak pada deszcz :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna bluza , zapraszam <3 http://katrislook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. cute grey
    http://www.melodyjacob.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. hehe taki leniwy okres no niestety, ale trzeba sie wziasc;)
    Zapraszam: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  22. Mój grudzień tak jak i listopad ciągle pracowity, ale czasami też miewam momenty "kanapowca". Czekam na świąteczne posty<3
    http://xartday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Prezenty masz już kupione? Ależ zazdroszczę! :D
    Cudne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  24. Z Twoim zdjec bije mlodosc, swiezosc i pozytywne nastawienie. Obys tego w sobie nie zatracila! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. haha też jak spadnie pierwszy śnieg narzekam ;))
    ale potem już nakręcam się , że na święta tak będzie biało ;*
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/11/kalosze-czasnabutypl-kokardki.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Moje życie towarzyskie w okresie jesienno-zimowym również zapada w stan hibernacji. I najlepsze, co w ciągu dnia mnie czeka do ciepłe łóżko, dobra książka, pluszak i gorąca herbata.

    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. O, dobry plan - położyć się i oglądać coś miłego :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Grudzień to zawsze dużo, za dużo pracy i obowiązków. Czekam na Święta i legnę pod kocem na cały dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja już na szczęście mam pierwszy śnieg:D Tak się cieszę.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  30. Cieszę się ze śniegu, bo jest jakoś jaśniej i więcej się chce :D Uwielbiam zastrzyk energii :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam tak samo jak Ty, czekam tylko żeby wieczorem coś oglądać, aktualnie jest to Shrek. Co z tego, że mam już prawie 18 lat :D
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny post. co powiesz na wspólną obserwacje? zapraszamy https://przyjaciolkiniepsychopatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne zdjęcia, u mnie zrobilo sie naprawdę śnieżnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam Twoje zdjęcia, bo jesteś cholernie śliczna! Jeśli chodzi o mój grudzień to zaczął się całkiem okay :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. haha ja mam to samo! szybkie przezycie dnia i nura pod kołdrę :D kocham święta ale te zimowe przymrozki na początku grudnia ... niefajnie! :D
    udanego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszyscy mają już prezenty kupione, tylko nie ja, jak widać xD

    OdpowiedzUsuń
  37. U mnie zero śniegu...deszcz pada...W zasadzie to ja mam za oknem jesień. Fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam Twoje fotki jak jesteś uśmiechnięta :-)

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne zdjęcia, takie pozytywne ♥ Super się czyta Twoje posty ! U mnie dużo śniegu i zimno :c Niby zima jest taka piękna, ale jak przyjedzie to człowiek pragnie powrotu do lata !

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowny masz uśmiech :)
    U mnie świeci słoneczko, chętnie bym się na śnieg zamieniła.

    OdpowiedzUsuń
  41. ja tam kocham zimę i grudzień:D zawsze jestem aktywniejsza, ale tym razem jakoś leniwie przeżyłam początek tego miesiąca :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne zdjęcia, mega pozytywna energia <3

    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. ja obecnie przebywam w Holandii i tu śniegu nie ma :( takie to dziwne hehe ;p świetne zdjęcia!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  44. Moje życie towarzyskie również podupadło.. nawet mi się z domu nie chce wychodzić :O
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  45. Mi jak co roku na najwyższych obrotach -obym do gwiazdki ze wszystkim się wyrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  46. practitioner probably discusses similar concerns to yours on a every day basis with other guys. do not allow your lack of hobby in sexual interest end up a supply of hysteria for your courting both. often the partner of a low testosterone http://www.healthsupreviews.com/testx-core/

    OdpowiedzUsuń
  47. Mrozy często odbierają siły do normalnego funkcjonowania poza domem :D Ale dobrze,że chociaż ta magia świąt trochę pomaga to przeżyć. Chociaż w sumie póki co nie było jeszcze takich dużych mrozów,przynajmniej u mnie,więc jeszcze nie ma tragedii i mogłoby tak pozostać :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja też nie przepadam za grudniem. Też uwielbiam świąteczne dekoracje, sama mam powywieszane masę lampek w mieszkaniu :) I prezenty też na szczęście mam już wszystkie, nie wyobrażam sobie łazić po centrum handlowym w ten najgorszy tłok. W ogóle ja nie przepadam za centrami handlowymi :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Najgorzej jak się kończy semestr :P super zdjęcia.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Jakie piękne zdjęcia! Wyglądasz na nich na naprawdę zadowoloną, nie widać, że masz gorsze dni przez pogodę ;) Jak już skończysz wszystkie części, polecam 'Pamiętniki Wampirów' ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  51. Looks cute!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja cały czas mam zakupy świąteczne mam przed sobą :O

    OdpowiedzUsuń
  53. Najbardziej podoba mi się to ostatnie zdjęcie. Jednak człowiek na zdjęciach najlepiej wychodzi gdy się uśmiecha:) U mnie grudzien zaczął się z nadzieją w sercu ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Mi grudzień zaczął się naprawdę ciekawie. Mam nadzieje, że cały taki będzie. Super zdjęcia. Takie pozytywne! :D przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Lubię śnieg :)

    ems-watson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki u mnie w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń