wtorek, 13 grudnia 2016

Mój mikołajkowy prezent!

hej!
Zostało niecałe dwa tygodnie do Świąt, a więc mogę zrobić spokojnie już post o prezentach. Pokażę Wam co ja dostałam/dałam i może dzięki temu ktoś zainspiruje się do prezentu dla swoich bliskich i jego zmartwienia w tym temacie zostaną rozwiane! 

Może zacznę od trochę innego prezentu. Z  dwoma przyjaciółkami postanowiłyśmy troszkę ułatwić sobie robotę i zdecydowałyśmy się zaprojektować sobie trzy takie same ciepłe i duże bluzy z kapturem na zimę. Dałyśmy tam napis, który w sumie tylko my zrozumiemy, dodałyśmy jakieś elementy ozdobne i efekty na pewno pokażę Wam, jak bluza do nas przyjdzie. Mam nadzieje, że stanie się to jak najszybciej, bo mam dość marznięcia w szkole xd.

Idąc dalej, dobrym pomysłem mogą być puzzle! Ja zakupiłam takie dla moich kochanych bliźniaczek. Prezent ten wcale nie musi być tylko dla dzieci, ponieważ gdy weźmiemy większa ilość elementów, układanka ta może stać się bardzo odprężająca i ułożenie jej może zająć nawet perę dni. Polecam zamówić z Empika, ponieważ tam jest wiele marek i spora różnorodność jeśli chodzi o obrazki.
Kolejną ideą mogą być ciepłe kapcie! Tutaj wybrałam te z świątecznym wzorem jakim są renifery. Są przeurocze i myślę, że większości osobom mogą się spodobać. Do tego można dodać jakiś ładny zestaw bransoletek. Pantofle zakupiłam w Home&You, a bransoletki w Sinsay'u.
Dalej, pomysł jest dla kogoś interesującego się fotografią. Jest to blenda. Nie powiem, moje przyjaciółki trafiły w 10! (Pomijając to, że gdy otwierałam prezent i niespodziewając się totalnie co to będzie, blenda ta strzeliła mi w twarz xd.) Teraz na pewno zdjęcia będą o wiele lepiej doświetlone i nie będę musiała się przejmować tym, że tutaj jest cień itp.
Kolejną rzeczą są skarpetki. No bo kto nie lubi dostawać skarpetek? Ciepłe i z fajnym wzorkiem sprawdzą się na 100%. Ja swoje pokochałam od razu i na pewno umilą mi czas świąteczny! ;D
Dalej, pomysłem który chciałam Wam pokazać jest taka dosyć już popularna eko torba. Planowałam kupić ją od dłuższego czasu, bo jest dosyć pojemna i bardzo uniwersalna. Jednak przyjaciółką oszczędziła mój portfel. Do tego dostałam również uroczy słoiczek do np. koktajli iii coś co chyba dało mi najwięcej radości: krem karmelowy od Wedla. Jest to chyba moja ulubiona słodycz. Mimo, że jest kosmicznie słodki, to mogłabym go jeść całe życie, gdyby tylko nie miało to tych złych skutków... No cóż, polecam to dodać do prezentów jako element słodkości.
Ostatnim pomysłem mogą być perfumy i różnego rodzaju kosmetyki, czyli np. cienie do oczu lub po prostu produkty do pielęgnacji ciała o jakimś ciekawym zapachu. Strona Rabble oferuje aktualnie ciekawe rabaty do sklepów takich jak Sephora oraz Douglas w których znajdziecie własnie takie produkty. 
Jeśli chodzi o mikołaja klasowego, to w tym roku bardzo spodobało mi się to, że zamiast wydawać  po 30 zł na chińskie zabawki, złożyliśmy się i przekazaliśmy całą kwotę chłopcu z naszej szkoły, który choruje na białaczkę.
Jeśli chcesz być na bieżąco, to zapraszam do zaobserwowania mnie na:
Instagramie--> bajolaa
Snapchacie---> thisisolaa

67 komentarzy:

  1. Uwielbiam puzzle ! Super pomysły ! Na pewno się przydadzą ;) Bardzo fajnie ktoś pomyślał, żeby zrobić prezent temu chłopcu !

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Puzzle! Ah, dawno już nie układałam puzzli a bardzo to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie zdjęcia!!! :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne te bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne prezenty, uwielbiam układać puzzle w okresie świątecznym. To nasza mała domowa tradycja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię puzzle, niestety później już nie mam do nich cierpliwości :( Piękne reniferki! <3 iobiektywwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na Mikołaja zawsze dostaję słodycze :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kapcie cudne <3

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kapcie są przeurocze, ta torebka z aparatem też <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ładnie uchwyciłaś te lampki!
    Miły gest klasowy z tymi pieniążkami :)
    Kurcze nie probowałam tego kremu od Wedla jeszcze, ale jestem ciekawa :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam puzzle! Chłopak podarowal mi takie z naszym zdjeciem. strzal w 10. Fajny blog! Obserwuję!
    Zapraszam do mnie!
    http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny gest ze strony klasy :)

    zosiaadam2305.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobra akcja z tymi pieniędzmi oddanymi dla tego chłopaka. Cudownie że sa tacy ludzie na swiecie którzy myślą o innych.
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kapcioszki <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodkie te kapcie:)
    Kocham układać puzzle, więc jakby ktoś mi kupił to bym była bardzo szczęśliwa :D
    Bardzo spodobał mi się ten gest oddania pieniędzy na chłopca:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam puzzle...
    a kapcie sa naprawde super.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne pomysły! Jak ja dawno puzzli nie układałam... :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. kapcie są świetne :)

    ems-watson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Kapce przeurocze :) też już zaczęłam rozglądać sie za prezentami i mam nadzieję, że sie wyrobię ze wszystkim :)
    http://wazkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam układać puzzle :D Też są świetnym pomysłem na obraz, ja mam takie w antyramie :)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Puzzle są super :D A te kapcie jeszcze lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Interesting post and great review. I'm your new followers
    Would you like to follow me back?
    http://anielasv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Such a great post, love all photos

    www.abdelkhalekleblog.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak ja dawno nie układałam puzzli! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne pomysły, z puzzli bardzo bym się ucieszyła :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kapcie są megaa! ;D Uwielbiam takie słodziaki. :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Moim zdaniem najlepsze są kapcie :) Idealne dla takich osób jak ja - nie cierpiących nosić pantofli :D

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne kapcie, ja już prezenty pokupowałam. Teraz czekają tylko żeby je spakować.

    Pozdrawiam kochana :*
    glamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Słodkie kapcie:)<3,uwielbiam puzzle:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Ach!!!!Puzzle, bardzo bym chciała poukładać sobie .Chyba mnie właśnie zaispirowałaś do kupna sobie jakiś :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  31. ja też dostałam puzzle! :D

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja ostatnio miałam problem z zakupem prezentu dla koleżanki, ale zdecydowałam się na świąteczne łapcie z reniferkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Tak puzzle to zdecydowanie fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam puzzle! W zeszłym roku daliśmy rodzicom 1000 elementów. Całe święta z nimi walczyliśmy, świetny sposób na spędzanie czasu z rodziną :)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne kapcioszki! ;D
    ~best-frieend.blogspot.com zapraszam do siebie♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Najbardziej podoba mi się ten słoiczek :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kapcie są cudowne i sama bym chętnie w takich pochodziła ;) Blenda to też rzecz, która mi się marzy! Jeśli mi jej nikt nie kupi na Gwiazdkę, to sama sobie sprawię taki prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Twoje przyjaciółki miały super pomysł z tą blendą ;) i z mikołajkami też genialny pomysł, brawo :3.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ekotorba to świetny pomysł! Ja mam jedną i jestem w niej totalnie zakochana, zawsze mam ją ze sobą i oczywiście już mam na oku kolejną, bo to uzależnia ;p

    theselfishblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Kapcie są genialne!
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ojej jakie słodkie kapcie :)
    Bardzo fajne pomysły na prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  42. Kapcie są przecudowne :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. A very interesting post !!!
    We'll be in touch!!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Kapcie są swietne;) Samych chodzil hehe
    Zapraszam: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  45. uwielbiam puzzle, właśnie układam 4000 :)

    OdpowiedzUsuń