sobota, 28 stycznia 2017

Ferie!

hej!
Uwaga uwaga w końcu zaczęłam ferie! ♥ Będą to chyba najbardziej leniwe ferie jakie miałam, ale wcale nie narzekam, ponieważ takich właśnie potrzebuje! Nie mam zaplanowanych żadnych większych wyjazdów, jedyne co, to pewnie wybiorę się na narty, a także z dziewczynami na jeden dzień do Zakopanego. Bardzo się ciesze, że te dwa tygodnie będą takie bardziej domowe, ponieważ mam sporo rzeczy do ogarnięcia. Przede wszystkim przydałoby się porządnie wysprzątać pokój no i mój laptop w którym panuje ogromny nieład. Na pewno chciałabym obejrzeć mnóstwo filmów z mojej listy, która jest dosyć obszerna, a także wrócić do czytania czegoś innego niż lektury szkolne. Po za tym w końcu zaspokoję moją potrzebę fotografii, którą szkoła bardzo dobrze wytrąca. Planuje co najmniej raz wybrać się na wschód słońca i mam nadzieje, że smog panujący w Krakowie, nie zniszczy mi ładnego widoku. Oczywiście, znajdzie się też dużo czasu dla bliskich, przyjaciół z którymi również będę "chillować" :D
Jak na razie jestem bardzo pozytywnie nastawiona do tego i myślę, że te ferie będą z pewnością bardzo oczyszczające :) A jak tam u Was?
Jeśli chcesz być na bieżąco, to zapraszam do zaobserwowania mnie na:
Instagramie--> bajolaa
Snapchacie---> thisisolaa

61 komentarzy:

  1. Mi został jeszcze tydzień ferii...Nie wiem jak to szybko zlecialo...szok...obyś wypoczela ;)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Leniwe ferie są najlepsze, bo można wreszcie naprawdę odpocząć. :D

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zaczęłam ferie! Miłego wypoczynku! Leniuchowania i sprzątania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja skończyłam właśnie ferie :( Udanych w takim razie ! Bardzo fajne zdjęcia !

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam ferie co dopiero 13 lutego ;/
    Fajne zdjęcia :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanych ferii :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanych ferii :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny Blog *.*
    Masz Talent <3!
    Co powiesz na wspólna obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Z takim pozytywnym nastawieniem ferie na pewno się udadzą! Zazdroszczę tych nart i Zakopanego <3 Magiczne zdjęcia! Także rozpoczynam ferie ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Też miałam leniwe ferie, ale niestety już mi się kończą. ;(

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje ferie właśnie dobiegają końca :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja ferie też również się zaczęły :) Nie mam jakiś ambitnych planów, ale właśnie najlepiej jest siedzieć w domu we własnym łóżku i obejrzeć jakiś film :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę ci udanych ferii ja niestety ich już nie mam :(
    też bym sobie poleniuchowała a co dopiero pojechała w góry *.*
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  14. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, będziemy zaglądać częściej! ❤️ Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy! http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/

    OdpowiedzUsuń
  15. Udanych ferii! Ja moje zaczynam za dwa tygodnie :)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  16. A moje ferie właśnie się kończą :( korzystaj, bo moje przeleciały mi przez palce haha :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje ferie się kończą, ale z racji choroby je sobie trochę przedłużę
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Udanych ferii! Ładne zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń
  19. No ja już feri nie mam ;( za stara jestem ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam te miejsca w Krakowie :) Bardzo często tam jestem, może kiedyś przypadkiem wpadniemy na siebie :) Buziaki

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. To ja się cieszę razem z Tobą, bo również zaczynam ferie! Też chciałabym poleniuchować, jednak mam masę planów na nie. ;) Piękne zdjęcia. Arleta

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj ale masz dobrze, jak już od kilku lat nie mam ferii.
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. miłęgo wypoczynku i udanego ładowania baterii

    OdpowiedzUsuń
  24. ja mam swoje za dwa tygodnie, ale chyba też będą leniwe. Zresztą ja takie wolę, aktualnie czuję, że potrzebuję mocno odpoczynku. Udanych ferii!
    MOJE DOROSŁE ŻYCIE

    OdpowiedzUsuń
  25. To zazdroszczę, bo mi się właśnie skończyły, a były dość pracowite, bo w szkole ponieważ zaraz matura i miałam fakultety.
    Ale Tobie życzę udanego odpoczynku <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również zaczynam ferie,które zamierzam spędzić na regenerowaniu sił na następny semestr :)
    Obserwuję i pozdrawiam ;*
    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja swoje zaczynam za 2 tygodnie dopiero :/
    Ładne zdjęcia, wypocznij sobie!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wonderful pictures!
    Have a nice day!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  29. Udanego wypoczynku. Fajne zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
  30. w Krk byłam pierwszy raz w sierpniu...
    patrząc na zdjęcia, aż się za nim stęskniłam...

    OdpowiedzUsuń
  31. udanych ferii :)
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej, świetny blog i ciekawy post ;) Zapraszam na mojego nowego bloga http://13hacks.blogspot.com o makijażu, pięknie i lifehackach :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ja się cieszę, że "ferie" mi się skończyły ;)nie mogłam już usiedzieć w pracy, nudaaa!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja już nie obchodzę ferii. Życzę Ci, żebyś miło je spędziła!
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja już nie ferii. Wykorzystaj czas ferii jak najlepiej :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  36. My już po feriach :)
    Życzę Ci, aby Twoje były udane :)

    OdpowiedzUsuń
  37. A u mnie już po feriach. Spełniaj wszystkie swoje plany przez ten czas :)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja moje ferie zaczynam dopiero za tydzień i już nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja już od pięciu lat nie mam ferii :( Ale sesja zdana, przerwa międzysemestralna, więc chociaż trochę odpocznę po ostatnim zapierdzielu na uczelni.

    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne zdjęcia, też zamierzam trochę porobić w ferie ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Super! Wypoczywaj i ładuj akumulatorki! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja już po feriach, byłam w Londynie przez prawie całe. Śliczne zdjęcia mam nadzieję, że wyprawa na wschód słońca będzie zgodnie z oczekiwaniami

    amateurphotographywithart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Zazdroszcze wolnego :D dobrych ferii zycze :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Przydałoby mi się trochę takiego wolnego :) Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  45. U mnie też aktualnie trwają ferie :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. też mam teraz ferie :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. ale chciałabym mieć ferie... :)

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. moje ferie niestety kończą się już po tym weekendzie :(
    Ale to i tak były cudowne dwa tygodnie odpoczynku od wszystkich i wszystkiego :D
    Udanych ferii!!!
    Pozdrawiam♥
    http://blogowiczkax.blogspot.com//

    OdpowiedzUsuń
  49. A ja mam ferie dopiero od 13. lutego :(

    OdpowiedzUsuń