piątek, 6 stycznia 2017

Nowy rok, nowa ja - moje efekty!

hej!
"Nowy rok, nowa ja". To chyba dosyć częsta fraza wypowiadana w styczniu. Nowy rok, jak już wspominałam wcześniej, jest dla nas pewną motywacją do zmian. Duża część osób postanawia zmienić coś w sobie i bardzo często jest to ciało. "Zapisze się na siłownie, zacznę dietę" - powiedziała jedząc ciasteczka. Sama tak zaczynałam z moją przyjaciółką i zakończyło się to szybką porażką. Dziś chciałam Wam napisać trochę o sobie, zmianach mojej sylwetki itd. Wszystko po kolei opisać. Myślę, że to idealny czas na to, ze względu na nowy napływ motywacji u wszystkich. Chciałabym tylko zaznaczyć, że nie miałam na celu zrzucenia kilogramów, ponieważ nadmiaru tłuszczu jakoś nie posiadałam. Chciałam po prostu wyrzeźbić swoją sylwetkę. Tutaj macie mój efekt: 
(zdjęcia samego brzucha, ponieważ nogi genetycznie mam dosyć chude i na nich nie chciałam się skupiać)
Może zacznę od tego, że nigdy większej diety nie miałam. Jem to co lubię, jednak z pewny umiarem. Tzn, na pewno zmieniłam w sobie obżeranie się i zajadanie się świństwem. Po prostu zwróciłam uwagę na to co jem, ograniczyłam słodycze, fast foody i inne niezdrowe posiłki. Z resztą post o moich nawykach żywieniowych znajdziecie --> TU
Przejdźmy teraz do treningów. Od małego jestem przyzwyczajona do uprawnia rożnego rodzaju sportu, zaczynałam od gimnastyki, basenu, a skończyłam na siatkówce i nartach. Także treningi mam tak czy siak dwa razy w tygodniu. Jednak po za tą pasją, bardzo pomogły mi intranetowe treningi.  Trochę ich przerobiłam, więc małe obeznanie mam i zamarzam wam polecić te najlepsze według mnie. Przede wszystkim warto zacząć od treningu cardio, który ma wpływ na całą naszą sylwetkę, figurę i warto na nim też się skupić. Tutaj mogę polecić Wam dwie opcję. Krótszą: Turbo Spalanie - Trening Odchudzający (spala ok. 300 kcal) lub dłuższą: Ewa Chodakowska - Killer (spala ok. 600 kcal).  Jak już jesteśmy przy Chodakowskiej to z pewnością dla mniej zaawansowanych osób dobry może być też Skalpel (Spala ok. 450 kcal). Tutaj przyrostu mięśni raczej nie ma co się spodziewać, ale tłuszczy powinien zniknąć. 

 


Ja głównie skupiłam się na brzuchu, bo na nim najbardziej mi zależało. Zaczynałam od treningu z Natalią Gacką, który bardzo pomógł mi wzmocnić mięśnie--> LINK, dodatkowo robiłam też jeden z treningów z Mel B (TU). Aktualnie treningi jakie głównie robię to te: 




Okej, ostatnia rzecz to pośladki. Dla początkujących zdecydowanie mogę polecić ćwiczenia z Mel B --> TU, a dla tych z lepszą kondycją idealne będą treningi z Ewą, dwie części "Brazylijskich pośladków" :
A może Wy macie jakieś ciekawe treningi do polecenia?
Jeśli chcesz być na bieżąco, to zapraszam do zaobserwowania mnie na:
Instagramie--> bajolaa
Snapchacie---> thisisolaa

62 komentarze:

  1. Gratuluję efektu! :)
    Ja lubię treningi Mel B :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne efekty :) Ja aż do takich nie dążę, jednak działam odkąd postanowiłam coś "ze sobą zrobić" i jestem zadowolona ze zmian :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super przemiana! :D gratuluję efektów ^^
    ja lubię Ćwiczyć z Kępką i Gasiem :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne efekty :) ja w ubiegłym roku sobie totalnie odpuściłam, ale w tym roku powracam do treningów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ale masz świetny brzuch!
    Ja codziennie robię jakieś ćwiczenia, ale nie za długo, to krótki trening. Może kiedy zrobi się cieplej i będę miała więcej czasu to zdziałam coś więcej :)


    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie szukałam jakichś treningów cardio, Twój wpis spadł mi z nieba :D ♥
    ZAPRASZAM DO OBSERWACJI MOJEGO BLOGA ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny brzuszek :) Efekty widać :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję świetnych efektów!:) Ja lubię ćwiczyć z Primaverą na YT :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow wielkie gratulacje! Świetne efekty! *.* Ja w 2016r schudłam, ale właśnie bardziej skupiłam się na diecie, a w tym roku, chcę sobie troszkę wyrzeźbić brzuch, dlatego skupiam się na ćwiczeniach i bardzo się cieszę, że natrafiłam na tego posta. :) Skorzystam z tych treningów. ^.^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wow jaki efekt, rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekty bardzo dobrze widac;) Brawo za wytrwałosc;)
    Za[raszam: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  12. I loved the progress, congratulations.
    I'm following you, if you like my blog follow me too.
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  13. Link do posta nawet zapisałam sobie w przeglądarce, postanowiłam iść za hasłem Nowy rok nowa ja i wziąć się za ćwiczenia, podejrzewam, że przetestuję większość z tych treningów, chociaż część już znam ;)
    A efekty Twoja są na prawdę super.

    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekt świetny ;) Ja niestety po 1 miesiącu się wypalam, jeśli chodzi o ćwiczenia :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać, że się postrałaś i zmotywowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  16. Widać efekty Twojej pracy ;) Gratulacje ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne efekty *.*
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zwykle ćwiczę z mel b. :) Obserwuję ♥
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny brzuszek,ja wybieram siłownię ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję efektu i oczywiście motywacji ;)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiele się nie zmieniło, widać zarys mięśni ja i tak stwierdzę, że nie miałaś z czego zrzucać:) Chyba, że podobają CI się mocno widoczne mięśnie to inny temat :D

    OdpowiedzUsuń
  22. super efekty :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja to nie mam wytrwałości:( zaczynam, trochę poćwiczę i klapa;/ Chciałabym się w końcu zmobilizować:) i efekty są super:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Efekty są extra ! też chciałabym być taka wytrwała ;p

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Gdybym miała taką silną wolę...ehh ;/ no cóż efekty widać i to bardzo :)

    http://veraa0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Niesamowite postępy, gratuluje i powodzenia w 2017 :)

    http://nikoleannj.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie przepadam za Chodakowską, zdecydowanie lepiej czuje się ćwicząc z Mel B. Zazdroszczę silnej woli i efektów! :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny efekt, gratuluję :) jesteś dobrą motywacją. U mnie ciężko z silną wolą, ale może uda mi się zrobić chociaż 2 treningi z Chodakowską w tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja przy ćwiczeniach nie korzystam z programów treningowych Chodakowskiej i innych trenerek. Sama układam sobie ćwiczenia. Przy ich wyborze zwracam tylko uwagę na ich skuteczność i moje samopoczucie po nich (po ćwiczeniach lubię się czuć lepiej niż przed :D).
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Dobra zmiana :)

    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow!!! Efekt jest mega :) Gratuluję wytrwałości. Z treningów na pewno skorzystam :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Chciałabym móc pochwalić się moimi efektami, ale jestem zbyt leniwa, żeby ćwiczyć. :D

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ale super efekt :D! mega różnica! gratulacje i kibicujemy dalej ! :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Efekty są widoczne :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gorgeous ! a simple combination that results very well !
    エルメスコピー靴 
    VERSACE通販

    OdpowiedzUsuń
  36. nawet przzed ćwiczeniami miałaś fajny brzuszek ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow naprawdę widać ogromną różnicę! Gratuluję i życzę wytrwałości! :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  38. pięknie wyglądasz. ;) widać, że to efekty dłuższej pracy, mnie osobiście nigdy nie starczało motywacji, ale może wreszcie wezmę się za siebie. ;) żadna dieta odchudzająca potrzebna mi nie jest, ale nad brzuszkiem warto zawsze popracować. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. o bardzo ładną sylwetkę sobie wyrobiłaś! ja akurat zaczęłam biegać i właśnie chciałam iść biegać ale pada deszcz więc może poćwiczę w domu na yt:)


    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  40. Great post dear!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow, gratuluję efektu! Myślę, aby zacząć kiedyś trenować, ale póki co nie widzę większej potrzeby ;)

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja trenuję z Chodakowską, uwielbiam ją :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. wyglądasz cudownie! piękna sylwetka!

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Kiedyś ćwiczyłam z Mel B, ale mój zapał szybko się skończył, poniekąd też przez moje dolegliwości, zamierzam jednak wrócić do treningów.

    OdpowiedzUsuń
  45. Wow, super sylwetka. Ja wierzę, że kiedyś może też mi się uda osiągnąć jakąś fajną :)

    OdpowiedzUsuń
  46. ja zaczęłam zdrowo i regularnie jeść oraz ćwiczyć z Jillian :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Super efekt!! Zmotywowałaś mnie do ćwiczeń kochana :)

    OdpowiedzUsuń