poniedziałek, 23 stycznia 2017

Planowanie to dobra rzecz!

hej!
Niektórym kończył się teraz semestr i z pewnością mieli sporo sprawdzianów, kartkówek, a do tego można dołączyć różne wydarzenia z życia codziennego. Przez ten natłok, można się trochę pogubić, zaplątać i czasem po prostu nie ogarnąć wszystkiego. Wtedy najlepszym sposobem jest po prostu PLAN. Jestem osobą, która lubi planować dużo rzeczy, wtedy mam wrażenie jakby wszystko było bardziej uporządkowane i nie marnuje aż tyle czasu na rozmyślaniem nad tym, co powinnam teraz zrobić. Jak zrobić dobry plan? Przede wszystkim nie ma co niczego odwlekać, wszystko co chcemy zrobić, ogarnąć, czy przygotować, należy spisać. Możemy wtedy jakoś rozdzielić to na parę dni albo po prostu uporządkować to według priorytetów. Wtedy widzimy wszystko "na czysto" i wiemy na jak długą chwile leniuchowania możemy sobie pozwolić, aby później żadne niemiłe niespodzianki nas nie zaskoczyły.  Mi osobiście takie coś bardzo pomaga. Lubie sobie rozplanować co chciałabym zrobić w dłuższe wolne albo  kiedy wiem, że zapowiada się wielka harówką, to chce to wszystko sobie spisać. Uwierzcie mi, to bardzo pomaga, a także zmniejsza poziom stresu :)
Planowanie ma same korzyści: daje nam więcej czasu dla siebie, uczy odpowiedzialności, organizacji i daje "wewnętrzny spokój", dlaczego więc z niego nie korzystać?
Dziś zapraszam na:

66 komentarzy:

  1. Ja również wszystko lubię planować, wtedy wystarcza mi czasu na wszystko przeważnie :D

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od stycznia bardzo lubię planować, wszystko jest prostsze wtedy. Nawet sprawia mi to frajdę haha. Pozdrawiam Serdecznie :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też coś często planuje, a potem nic z tego nie wychodzi ! Ale planowanie jest potrzebne :)

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lubię mieć wszystko zaplanowane :) Fajne zdjęcia :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobnie jak Ty. Kocham planować i planuje dokładnie wszystko haha, inaczej się stresuje ;o
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Również lubię planować i bez mojego kalendarza pewnie w pewnych kwestiach bym się pogubiła
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja takze lubie sobie wszystko rozpisać :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja takze lubie sobie wszystko rozpisać :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja takze lubie sobie wszystko rozpisać :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też lubię sobie wszystko zaplanować , żeby potem coś mi nie umknęło :)
    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim priorytetem na miesiąc styczeń właśnie była organizacja wiec wiem ze dobry plan to podstawa :)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bez dobrego planu, jak bez ręki. ;) Nie wyobrażam sobie działać bez rozplanowania sobie wszystkiego co muszę zrobić.

    Pozdrawiam,
    EGZEMPLARZ, MÓJ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Też nałogowo planuję. Poukładanie wszystkich spraw daje cudowne uczucie kontroli nad życiem :D cudne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja właśnie mam zamiar zacząć planować sobie dni po feriach ;)
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobają mi się takie fotki!

    Zapraszam do mnie na konkurs, w którym do wygrania box pełen słodkości prosto z Japonii :)
    melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. No tak planowanie na pewno prowadzi do jakiegos uporządkowania w zyciu co bardzo poprawia organizacje i oszczedza czas;) Ale warto tez momentami iść na zywioł;)

    Zapraszam:by Arek

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze mam wszystko dopięte na ostatni guzik, przynajmniej pracuje nad systematycznością 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też lubię planować, tylko ja już w jakąś skrajność przechodzę :( Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Też lubię planować, chociaż nie zawsze te plany wychodzą. Ładne zdjęcia. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie wyobrażam sobie życia bez mojego kalendarza do planowania :)
    foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Planowanie to podstawa, bez kalendarza się nie ruszam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja nie lubię planować. Planowanie kojarzy mi się z przymusem, a ja nie lubię być zmuszana do czegoś.

    OdpowiedzUsuń
  23. ja zawsze wszystko planuję i mnie to motywuje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja muszę mieć taki kalendarz kaiążkowy bez niego sie gubię

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię planować wówczas większość rzeczy mam zrobione, piękne zdjęcia przy lampkach ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia. Przyjemnie się czyta, dodawaj posty częściej♥ Zapisuję do ulubionych:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na *KONKURS*

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne zdjęcia :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Też lubię mieć wszystko zaplanowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Muszę mieć wszystko zaplanowane, żeby jakoś funkcjonować :)
    Bardzo ładne zdjęcia, świetny post :)
    Obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też zawsze sobie planuję wszystko - szczególnie w okresie zaliczeń na uczelni.
    Pozdrawiam,
    Urban Vagabond

    OdpowiedzUsuń
  31. z moich planow zazwyczaj nic nie wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja muszę mieć wszystko zaplanowane :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. ja zawsze planuję wszystko, podstawą u mnie jest własny kalendarz, który musi być idealnie dobrany i spełniać wszystkie moje oczekiwania co do kalendarza, dlatego ciężko jest znaleźć mi ten idealny. Poza tym muszę mieć giga kalendarz na ścianie, ale prosty i wyraźny. Jak nie mam tego wszystkiego to łatwo jest mi się pogubić.
    MOJE DOROSŁE ŻYCIE

    OdpowiedzUsuń
  34. W tym roku mam zamiar sobie wszystko dokładnie planować. Na razie jestem na etapie nauki planowania ale mam nadzieje, że będzie coraz lepiej. Śliczne zdjęcia!
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo lubię planować i szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie funkcjonowania bez konkretnej organizacji, chyba nie starczyłoby mi doby na wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też lubie planowac, pozniej te plany nie zawsze wypalaja... ale takie jest życie! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. plany sa swietne:)

    http://alexwberry.blogspot.com/ - przepis na zielone smoothie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie rozstaje się z kalendarzem i kolorowymi zakreślaczami ;)

    theselfishblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Dokładnie, ja też uwielbiam wszystko planować,śliczne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Dobre zaplanowanie dnia to u mnie podstawa ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja co roku planuję, że będę planować i dupa z tego :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Też lubię sobie wszystko zaplanować, chociaż jak czasami złapie człowieka leń to i to nie pomaga :D Dziękuję za polecenie!
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Great plan! Looks great!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam planować. Pamiętam, że za czasów szkoły miałam wszystko zaplanowane. Strasznie się wkurzałam jak coś mi psuło mój plan..
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  45. Kocham planować i nie wyobrażam sobie życia bez tego, zawsze mam wszystko poplanowane XD
    ładne zdjęcia i masz cuuudowne włosy <3
    http://blogowiczkax.blogspot.com//

    OdpowiedzUsuń
  46. ciekawy wpis i jak najbardziej się z Tobą zgadzam jeżeli chodzi o planowanie:)
    można sobie wiele spraw ułatwić kiedy wiemy czym trzeba się zająć:)
    zapraszam do siebie
    https://comamima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. ja mam szczegółowo zaplanowany każdy dzień. Planowanie to dla mnie podstawa!

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. ja nie potrafię planować, o wiele lepiej wszystko wychodzi mi w chaosie :D

    OdpowiedzUsuń
  49. śliczne, klimatyczne fotki, buziaki.
    Pozdrawiam i obserwuję
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. ślicznie wyszłaś. Mi ciężko idzie planowanie, ale chyba czas zacząć.
    ZAPRASZAM DO MNIE:

    BLOG
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja osobiście nie lubię planować ale chyba muszę się zmusić bo często odkładam wszystko na później, a jak zwykle później nigdy nie ma czasu.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja lubię planować, ale rzadko kiedy się tego trzymam :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. uwielbiam wszystko planować ;p chciałabym być czasem bardziej spontaniczna ;p

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja mam taki problem - wiele planuję, a potem i tak wszystko robię na ostatnią chwilę. Więc dopóki się to nie zmieni, nigdy nie powiem, że planowanie to coś dobrego, bo tak naprawdę tylko tracę na to cenny czas...

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja osobiście mam zawsze wszystko genialne planowane i nie lubię już wtedy żadnych nieoczekiwanych zmian! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. planowanie jest dobre, ale nie przesadne!
    osobiście lubię mieć większość rzeczy zaplanowanych:)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja niestety jestem totaalnie niezorganizowaną osobą! cóż, próbuje to zmienić!
    MÓJ BLOG-KLIK <3

    OdpowiedzUsuń
  58. Czasem wolę robić rzeczy na spontanie a czasem wolę mieć wszystko zorganizowane. Jednak jeśli coś już zorganizowałam to nienawidzę jak ktoś nagle próbuje mi to wszystko zmienić...

    Zapraszam!
    https://luxjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Jestem osobą, która zawsze musi sobie wszystko zaplanować i zorganizować, bo inaczej zwyczajnie sie gubię
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. ja nie wiem, ale totalnie nie potrafie planowac...inaczej...planowanie idzie mi swietnie- gorzej z wywiazywaniem sie z planow :) ale pracuje nad soba

    OdpowiedzUsuń