sobota, 25 lutego 2017

Poruszające filmy

hej
Dziś przychodzę do Was z mała dawką filmów. Ostatnio moja kinematografia się trochę rozwija, wiec chciałabym się paroma perełkami z Wami podzielić. Może na wstępie zaznaczę, że kocham thrillery i to na nich się głównie skupiam.
Zacznijmy od serialu jaki ostatnio udało mi się obejrzeć, co u mnie jest zadziwiające, ponieważ nigdy jakoś nie mogłam wciągnąć się na tyle w fabułę, żeby obejrzeć chociaż jeden cały sezon. Tutaj ułatwieniem było, że serial ten ma jedynie 8 odcinków. Jest to Stranger Things. Fabuła toczy się głównie wokół sprawy zaginionego (właściwie porwanego przez nadprzyrodzone moce) chłopka, którego poszukuje matka, przyjaciele jej syna, tajemnicza dziewczynka, a także komendant Jim. Serial bardzo wciąga i sama nie mogę się doczekać kolejnego sezonu!
Znalezione obrazy dla zapytania stranger things blogspot
Requiem dla snu
Kolejny film, to  Requiem dla snu. Jest opowieść o czwórce bohaterów, którzy chcieli tylko spełniać marzenia. Niestety wybrali złą drogę i ostatecznie dla rozprowadzającego narkotyki Harry'ego, jego uzależnionej od pigułek na odchudzanie matki, pogrążonej w nałogu dziewczyny, i najlepszego przyjaciela, wszystko kończy się tragedią. Nie mogąc poradzić sobie z otaczającym ich światem, sięgają po różnego rodzaju używki. Końcówka filmu jest na tyle wstrząsająca, że nawet ja się popłakałam i na pewno ten film zostanie w mojej pamięci na długo.
Chłopiec w pasiastej piżamie
Myślę, że sporo z Was słyszało już o tym filmie, jednak nie mogło go zabraknąć i u mnie. Jest on bardzo mocny i potrafi poruszyć oglądającego. Tutaj również nie udało mi się powstrzymać łez po tragizmie jaki zobaczyłam. Akcja dzieje się w czasie wojny i jest ściśle związana z Holocaustem. Ośmioletni chłopiec, syn niemieckiego oficera przeprowadza się na wieś, gdzie mimo zakazów rodziców postanawia ją lepiej poznać. Dotarłszy do "dziwnej farmy, która zamieszkuję ludzie w piżamach" poznaje Szmula, rówieśnika pochodzenia żydowskiego. Mimo dzielących ich dwóch równych światów, udaje im się zaprzyjaźnić. Zawsze lubiłam filmy o tej tematyce bo potrafiły uświadomić mnie, jak okropny był czas wojny.
Lot nad kukułczym gniazdem
Kolejny rodzaj filmów które uwielbiam, to te w tematyce psychologicznej. Tutaj nawet skusiłam się  przeczytać książkę, która oczywiście okazała się być lepsza od filmu, ale to chyba dosyć częste. McMurphy, chcąc uniknąć więzienia, udaje psychicznie chorego, aby trafić do szpitala psychiatrycznego. Jednak okazuje się, że tam wcale tak kolorowo nie jest jak sobie to wyobrażał. Całym zakładem rządzi siostra Ratched, która nie ma żadnych zahamowań jeśli chodzi o wprowadzenie porządku w szpitalu. Znęca się psychicznie i fizycznie nad pacjentami. Bohater postanawia się temu zbuntować i pomóc innym pacjentom z którymi nawiązał znajomości, jednak niestety przynosi to nieprzyjemne skutki dla niego samego. Zdecydowanie film warty poświęcenia mu dwóch godzin z naszego życia.  
Macie jakieś swoje ulubione poruszające filmy?
Dziś zapraszam na:

41 komentarzy:

  1. Oglądałam 'Stranger Things' i czekam na 2 sezon! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ,,Chłopiec w pasiastej piżamie'' oglądałam i wzruszył mnie :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdę mówiąc nie słyszałam o żadnym z tych filmów, ale pewnie w przyszłości obejrzę :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam ten 2 i 3 film. Są mega, chociaż ten pierwszy był dla mnie taki za bardzo traumatyczny, czasem się nawet bałam xd

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chłopiec w pasiastej piżamie, cudowny film, ale taki smutny :(
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chłopiec w pasiastej piżamie to przepiękny film, miałam po nim takiego kaca filmowego. O serialu słyszałam i muszę go w końcu obejrzeć!

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/02/snowy-fur.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Musze nadrobić bo żadnego nie widziałem :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam Chłopca w pasiastej piżamie. Smutny i poruszający film ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. oglądałam z nich wszystkich tylko lot nad kukułczym gniazdem, chyba skuszę się też na pierwszy serial :) Dla mnie mega wzruszający film to 'Bez mojej zgody' na podstawie książki Jodi Picoult, i książka i film za każdym razem rozkładają mnie na łopatki

    www.majkapicheta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe propozycje zwlaszcza Lot☺

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba obejrze chłopca w pasiastej piżamie

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam chłopca w pasiastej piżamie, łzy mi się cisną do oczu gdy przypominam sobie ten film :)
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. żadnego z tych filmòw nie oglądałam:-( ale myśle że czas to nadrobic zwłaszcza że zainteresował mnie "Lot nad kukułczym gniazdem";-)
    p.s.jak ktoś lubi się bać to polecam "red eye" oraz "lęk-tu kończy się twoja podróż".swego czasu oglądałyśmy z koleżanką "Piętno"ale to nijak ma się do hororru -uśmiałyśmy się troche ale tylko do czasu:D
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Oglądałam Chłopca w pasiastej piżamie :) polecam Kwiat putyni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie siostra od miesiąca męczy żebym obejrzała Stranger Things :P Może w końcu się zabiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. chopiec w pasiastej koszuli + CUDO! :D uwielbiam ten film, jest tak smutny ... masakra
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Oglądałam "Requiem dla snu" i film również mną bardzo wstrząsnął, jeden z najlepszych filmów jakie oglądałam.

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  19. Och Requiem for a dream.. pamietam jak go oglądałam będąc nastolatką, był dla nas mocny. Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Stranger things! Kocham ten serial i nie mogę się doczekać następnego sezonu, a tu prawie cały rok trzeba czekać :(
    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. O tym chłopcu ogladałam i bardzo smutny film :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/souvre-internationale-kosmetyki-nowej.html

    OdpowiedzUsuń
  22. oprócz pierwszego widziałam wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  23. Planuję obejrzeć Stranger Things w marcu, jestem ciekawa czy dołączę do grona jego fanów!

    OdpowiedzUsuń
  24. Filmów oglądać nie lubię, a jak już mi się zdarzy, to naprawdę rzadko. Dlatego nawet nie wiem, czy obejrzałam któryś z wymienionych tutaj przez Ciebie :)
    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak, zdecydowanie ten pierwszy serial!

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam Chłopca w pasiastej piżamie! Za każdym razem porusza mnie tak samo

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie równie jak Ty uwielbiam! :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. widziałam wszystko, oprócz serialu - jakoś nie mogę się zabrać za serial, w którym występują dzieci :/
    Co do filmu najbardziej wzruszył mnie Chłopiec.. - majstersztyk!

    OdpowiedzUsuń
  29. nie widzialam zadnego z nich niestety:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne filmy. Lubie takie klimaty. Film ma poruszać.
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  31. Chłopca w pasiastej piżamie długo będę pamiętała :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Wstyd sie przyznac, ale zadnego z tych filmow nie widzialam! :( Koniecznie musze nadrobic zaleglosci!

    OdpowiedzUsuń
  33. Oglądałam tylko "Chłopca w pasiastej piżamie". Film był dla mnie bardzo wstrząsający. Muszę nadrobić zaległości :)
    MÓJ BLOG 💘

    OdpowiedzUsuń
  34. Oglądałam jedynie " Chłopca w pasiastej piżamie", reszty filmów jak dotąd nie znałam i może w wolnym czasie je obejrzę :) Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Widziałam tylko chłopca w pasiastej piżamie, piękny film
    http://wazkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. "Chłopiec w pasiastej piżamie" - od dawna chcę obejrzeć, ale ciągle mi się nie udaje :P

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Stranger Things - świetny serial :)
    Ja jeszcze czekam na grę o tron :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Ogladalam "Chlopca..." Faktycznie porusza.

    OdpowiedzUsuń